כיצד לקבל אשרת תייר לדובאי?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

כיצד לקבל אשרת תייר לדובאי?

אשרת תייר לדובאי זה הדבר בשנת 2022, דובאי עיר משגשגת באיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות). הפיתוח שלה בקנה מידה גדול והאטרקציות לכל קבוצות הגיל הפכו את דובאי לאטרקציה תיירותית ועסקית מרכזית. תגיד שאתה תבקר בדובאי. איך מקבלים ויזת תייר לדובאי? בהתאם ללאום שלך, זה יכול להיות תהליך פשוט.

להבין את הכללים

קבע את הכללים עבור המדינה הספציפית שלך. אם אתה רוצה ויזת ביקור לדובאי, שים לב שזה הרבה יותר קל אם אתה אזרח של ארצות הברית או מ-32 מדינות אחרות (כולל מדינות האיחוד האירופי) שאזרחיהן אינם צריכים אשרת כניסה להיכנס לדובאי.

אזרחי ארצות הברית וכל המדינות החברות באיחוד האירופי זכאים לאשרות ביקור חינם בשדות תעופה של איחוד האמירויות או בנקודות כניסה אחרות. הם נמשכים 30 יום. זה אומר שאתה לא צריך לקבל ויזה לפני ההגעה לדובאי.

אם אתה אזרח של מדינת מועצת שיתוף הפעולה במפרץ, אינך זקוק לויזה כלל ויכול להיות זכאי לויזה לעזרה ביתית.

מדינות GCC הן מדינות לאורך חצי האי ערב. מדינות אלו כוללות: קטאר, כווית, בחריין, עומאן וסעודיה.

אם אתה ממדינה שאינה ברשימה של 33 ואינך ממדינה של GCC, ייתכן שעדיין תקבל ויזת אשרת תייר לדובאי, תלוי במדינה ממנה אתה מגיע, אבל זה צריך להיות בחסות גורם מקומי, כמו מלון או מפעיל טיולים, וכדאי לקבל את הויזה לפני הכניסה לדובאי. בדוק עם השגרירות שלך לפני שאתה נוסע לדובאי מכיוון שרשימת המדינות שאינן דורשות ויזה מראש או נותן חסות יכולה להשתנות.

איך לקנות כרטיסי טיסה זולים

קבע את סוג הויזה שאתה צריך אם אינך זכאי לאשרת הביקור בחינם. אם אינך מאמריקה, מהאיחוד האירופי או מכמה מדינות אחרות, תצטרך למצוא את נותן החסות כדי להגיש בקשה לויזה עבורך.

נותני חסות תקפים כוללים חברות בתי מלון ותיירות, חברות תעופה ומטפלי חברות תעופה, ארגונים שבסיסם באיחוד האמירויות הערביות וכמה אנשים שכבר גרים שם.

תצטרכו לבחור את סוג הויזה. האפשרויות כוללות ויזת תייר שתקפה ל-30 יום, ויזת שירות בתוקף ל-14 יום או ויזת ביקור, שתקפה ל-30 יום וניתנת להארכה ל-30 נוספים. חברות תעופה ומטפלי חברות תעופה יכולים להיות זכאים לאשרת מעבר ל-96 שעות.

עוד על: 9 דרכים להפתיע מישהו בטיול.

קבלת ויזה אם אתה אזרח ארה"ב

קבל ויזה ל-30 יום כאזרח אמריקאי. אם אתה אזרח אמריקאי הנושא דרכון אמריקאי, תהיה זכאי לויזה לאיחוד האמירויות הערביות. גם לישראלים יש את האפשרות בזכות הסכמי אברהם.

הדרכון שלך חייב להיות תקף ליותר משישה חודשים, אז וודא שהוא לא עומד לפוג. כאמור, אינך צריך לקבל ויזה לפני הכניסה לאיחוד האמירויות אם אתה שוהה בדובאי פחות מחודש אחד. המשך ישירות לבדיקת המכס, ותקבל הדרכה כיצד לקבל את הויזה שלך. תצטרך את הדרכון האמריקאי שלך.

זה כולל אזרחי ארה"ב שיש להם אשרות או חותמות כניסה ממדינות אחרות בדרכונים שלהם. תזדקק לכרטיס טיסה מאושר הלוך ושוב ודרכון מקורי חתום על ידי הנושא, שלא אמור לפוג תוך שישה חודשים מהזמן שאתה מצפה להגיע לדובאי.

הויזות זמינות עם הגעתכם לשדה התעופה. אם אתה מתכוון להישאר יותר מחודש אחד, אתה יכול פשוט לבקש הארכה ממשרד ההגירה באיחוד האמירויות.

השג ויזה דיפלומטית או רשמית. הכללים מורכבים יותר עבור אנשים הזקוקים לויזה דיפלומטית או רשמית לארה"ב. עליך להגיש שני טפסי בקשה מלאים המוקלדים ומכילים את הפרטים של מארח החסות באיחוד האמירויות (כגון שגרירות ארה"ב). עליך גם לספק את כתובת המגורים במדינה.

אתה צריך את הדרכון המקורי חתום על ידי הנושא, והוא לא אמור לפוג תוך 6 חודשים מהגעתך.

תזדקק להעתק של הדרכון והבקשה, שתי תמונות מקוריות בגודל דרכון ומכתב מקורי מהמחלקה האמריקאית שאתה מייצג המפרט את עמדתך, מטרת ביקורך, השם ומספר הטלפון של איש הקשר שלך באיחוד האמירויות אישור של נותן החסות שלך.

איך להיות בטוח במדינה זרה

קבלת ויזה לכניסה תכופה יותר או לנסיעות ארוכות יותר

גלה אם אתה צריך ויזה מרובה כניסות. לפעמים אנשים על ספינות שייט זקוקים לאשרות כניסות מרובות מכיוון שהם הולכים להיכנס לארץ יותר מפעם אחת במהלך הטיול. מבקרים תכופים במדינה ומי שהם מבקרים עסקיים הקשורים לחברה רב לאומית או בעלת מוניטין בדובאי יכולים גם הם לזכות לויזה מרובה כניסות.

עליך להיכנס תחילה לאיחוד האמירויות באשרת ביקור. השג את אשרת הכניסה המרובה בעודך בארץ. הויזה תוטבע בדרכון שלך.

אזרחי ארצות הברית וכל המדינות החברות באיחוד האירופי זכאים לאשרות ביקור חינם בשדות תעופה של איחוד האמירויות או בנקודות כניסה אחרות.

אזרחי ארה"ב יכולים לפנות לשגרירות איחוד האמירויות בארצות הברית כדי לקבל אשרות כניסה מרובות שנה עד 10 שנים. זה דורש נותן חסות. הויזה בחינם.

תיירים ואנשי עסקים המשתמשים בויזה זו לא צריכים להישאר יותר משישה חודשים עבור כל ביקור. אזרחים גרמנים יכולים להגיש בקשה לשגרירות איחוד האמירויות בגרמניה אך זכאים רק לאשרות כניסה מרובת שנה עד שנתיים. הם לא צריכים ספונסר. הם לא יכולים להישאר יותר משלושה חודשים בשנה וחייבים לשלם אגרת ויזה.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

 

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה