איך לנסוע לבד?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לנסוע לבד?

אז איך לנסוע לבד? עקוב אחר העצות הבאות כדי להישאר בטוח ושלם. נסיעה לבד פירושה שאתה חייב להיות עם השכל שלך ומאוד פיקח. אתה אחראי לבטיחות שלך, לניהול הכסף ולהתמודדות עם הלם תרבותי.

אבל נסיעות סולו לא חייבות להיות ייסורים! גישה בטוחה ומושכלת, נסיעות סולו הופכות להרפתקה שיכולה להפוך אותך לחברים חדשים בכל העולם.

מתכונן לעזוב

השאר עותק של מסלול הטיול המלא שלך וכל פרטי הקשר הרלוונטיים עם לפחות אדם אחד שאתה סומך עליו.

אתה צריך ליידע לפחות אדם אחד איפה אתה תהיה בכל עת. קבעו זמן ליצירת קשר גם כן, תנו להם לדעת מהי הדרך הקלה ביותר להגיע אליכם במקרה חירום, כמו גם את היום או הימים שתהיה לכם אפשרות לבצע איתם צ'ק-אין.

כיצד להשתמש במוניות

אל תניח שהטלפון הסלולרי שלך יעבוד כשאתה מטייל במדינה אחרת; ייתכן שהוא אינו תואם לרשת המקומית. אם אתה צריך טלפון בחו"ל, שקול רכישת טלפון נייד מקומי בתשלום מראש כאמצעי בטיחות.

ערכו רשימה של כל הפעילויות, המקומות שחובה לראות, והמאכלים שיש לראות בזמן הנסיעה. טיול לבד מציע לך חופש מדהים לעשות את מה שאתה רוצה לעשות. אל תבזבז את כל היום על אות Wi-Fi חלש בניסיון להבין מה לראות – ערוך רשימה מראש.

עוד על: קיווי טיסות.

היופי בנסיעות סולו הוא שאתה לא מחויב לעמוד בלוח הזמנים שלך, אבל יכול להיות לך מגוון רחב של אפשרויות ששווה לבדוק אם אתה לא בטוח מה לעשות הלאה.

כמה דרכים טובות למצוא פעילויות כוללות:

  • בלוגים או פורומים לנסיעות.
  • TripAdvisor
  • כוכב בודד.
  • המלצות מחברים שביקרו בעבר.

הזמינו מקומות לינה מראש במידת האפשר. בין אם אתם מתארחים במלונות 5 כוכבים, באכסניות או בקמפינג, בדקו את סידורי השינה שלכם לפני היציאה.

כשאתם לבד, במיוחד אם אתם במדינה זרה, הדבר האחרון שאתם רוצים זה אתר קמפינג שיהיה מלא או שההוסטל יוזמן. אם אתה מתכוון להבין זאת תוך כדי תנועה, רשום 2-3 מקומות לינה פוטנציאליים בכל לילה, יחד עם מספרי טלפון, כדי להקל על חייך.

אם אתם מחפשים לחקור, כוונו לאכסניות או מלונות ייחודיים עם בר ו/או מסעדה. בהכרח תפגוש מטיילים אחרים עם המלצות ועצות.

למד כמה שיותר רקע על היעד שלך. זה יקל על השיחה עם המקומיים, ויכול לתת לך רמז לסיכונים וסכנות פוטנציאליים. אם אתה יכול, קח כמה שיותר מהשפה – אפילו מאמץ לדבר בשפה שפת אם עושה הבדל גדול.

 כמה תחומים להתמקד בלמידה כוללים:

  • נורמות תרבותיות חשובות, לרבות מחוות (לא) מתאימות בציבור, כותרות ושמות ומנהגים דתיים או תרבותיים.
  • לבוש מתאימים למין שלך.
  • כל דאגות בטיחות או נסיעות שאתה צריך לשים לב אליהן.

לארוז קלות, לקחת רק דברים חיוניים. אתה תצטרך את השכל שלך כשאתה נוחת באזור מוזר ותצטרך להבין מה לעשות הלאה. הפוך את החיים להרבה יותר קלים על ידי אריזת תיק קל אחד בלבד.

יש לך מספיק מה להתמודד בלי לעקוב אחר המטען, ואתה לא רוצה להיתפס כשאתה מתמודד עם תיק אבוד לבד. בעוד שהרשימה הבאה חייבת להתאים ליעד המדויק שלך, היא נקודת התחלה טובה למטיילים בודדים.

בגדים קלים, בעלי שכבות, כמו ז'קטים, צעיפים ושרוולים ארוכים. בגדים ניתנים להחלפה, כמו מכנסי רוכסן, יעזרו לך להישאר קל במיוחד. נסו להימנע מאריזת בגדים רבים.

לזכור שבמקומות רבים יהיו מתקני כביסה, כך שתוכל ללבוש מחדש את אותם הדברים.

עוד על: איך לתת הנחיות?

  • מעיל עמיד למים
  • פנס או פנס ראש.
  • ערכת עזרה ראשונה קטנה.
  • רוכסן ושקיות אשפה
  • מזומן, עם כרטיס אשראי למקרי חירום
  • רשימת אנשי קשר לשעת חירום עם כתובת משלך.
  • חפיסת קלפים, ספר, סט תמונות או שוברת קרח דומה עם מטיילים אחרים.

הודע לרשויות הרלוונטיות לגבי תוכניות הנסיעה שלך. כמו כן, עליך ליידע את הבנק שלך ולשגרירות ארה"ב על תוכניות הנסיעה שלך. אתה עלול להינעל מחוץ לכספים שלך אם לא תעשה זאת.

איך לטייל מסביב לעולם

עוד על: חמישה טיפים לתכנון טיול מוצלח בחו"ל.

צור עותקים של הדרכון, הויזות, הכרטיסים ומסלולי הטיול שלך לפני היציאה. צור עותק אלקטרוני ופיזי, במידת האפשר. אם משהו היה קורה, העותקים האלה יקלו בהרבה על קבלת תחליפים במהירות. שלח את העותקים האלקטרוניים בדוא"ל לעצמך כדי שתוכל לגשת אליהם בכל מקום.

שלח עותק נוסף של הכל לחבר או לבן משפחה שאחראי על המסלול שלך.

נוסעים בבטחה

שמור את חפצי הערך שלך בכספת במלון. ככל שתשאו עליכם פחות ערך, כך ייטב. המשמעות היא להוריד שעונים או תכשיטים יקרים ולהגביל את כמות המזומנים שעליכם בכל עת. אין סיבה להיות נוצץ או להתהדר בעושר. בהתאם ליעד שלך, אתה כנראה תיראה מספיק כמו תייר כפי שהוא.

עברו לדף: נופש בח"ול

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *