טיול מושלם באירופה המסלול המלא

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

טיול מושלם באירופה המסלול המלא

אם מחפשים טיול מושלם באירופה, מצאת את המקום הנכון. באירופה יש המון מקומות מדהימים לבקר, מהפנטים עם נופים יפים והיסטוריה עשירה. אנחנו ממליצים על מסלול שישלב את המקומות הכי טובים באירופה, ואנחנו מציעים לך את המסלול המלא הבא:

יום 5-1: פריז, צרפת להתחיל את הטיול שלך בעיר הכי רומנטית בעולם, פריז. בקרו במגוון אתרי התיירות המפורסמים כמו אייפל טאוור, מוזיאון הלובר ונוף הסנה שמרגיש כמו ישר מן הסרטים. גם כדאי להשקיף על הכיכר הגדולה והאפשרויות לאכול ולקנות ברחובות האופנתיים של פריז.

טיול מאורגן לאירופה חצי פנסיון

יום 12-6: ברצלונה, ספרד ברצלונה היא עיר נהדרת לבקר. ביקור בכיכר המרכזית פלאסה דה קטלוניה, המציינת תרבות קטלוניה, ובמבנה המפורסם של האדריכל גאודי, באזר גראסיה, יחד עם צ'ורצ'יה ופארק גואל. במהלך הטיול אפשר גם להתרשם מהמסעדות המפורסמות והקפה ברים המרתקים שפוזרים ברחובות.

יום 17-12: רומא, איטליה רומא היא ביתה של אתרי הארכיאולוגיה המשכילים והמפורסמים ביותר בעולם. אפשר לצפות בקולוסיאום, במזרקות טריווי, בפנתוניוס, וכמובן בוותיקן הקטולי. רומא גם מציעה טעימות עם כמה מהמסעדות הטובות ביותר באיטליה ובעולם.

יום 22-18: אמסטרדם, הולנד אמסטרדם היא עיר מרתקת ומגוונת עם מספר אטרקציות מדהימות. הביקור במוזיאון רייקסמוזיאום וגם במוזיאון ואן גוך ישמשו את האמנים המוכשרים והאומנים. עליכם להשתכר בסיור קן באמסטרדם ולנוע עם נפילי רוח ידועים בשם טרמפלינס רגילים. ולא נשכח את סיום היום בברים המפורסמים של רחובות החיים הליליים של אמסטרדם.

יום 27-23: פראג, צ'כיה פראג היא עיר עם נופים עזים ואדירים. עם נהר ולבירת הפופולרית של צ'כיה, תוכלו לראות את מצודת פראג, את הכנסיות היפות ואת הכנסיות המפורסמות כמו הכנסייה הפילהרמונית.

יום 34-28: ברלין, גרמניה ברלין היא עיר עם היסטוריה עשירה ותרבות מגוונת. עם פארקים גדולים, מוזיאונים מכובדים, חנויות ומסעדות מעניינות, לא תתאכזבו כמבקרים בברלין. יש לה גם תערובת של ארכיטקטורות עתיקות ומודרניות, כולל מגדל טלוויזיה מפורסם, כמו גם חומת ברלין היסטורית.

חובה לדעת על: טיול מאורגן לאירופה חצי פנסיון.

כל אחד מהערים שציינו מציע תרבות, אוכל, חיי לילה ואטרקציות מגוונות. עם מספר ימי הטיול והכנסת כמה אתרי נסיעה נוספים כגון ונציה או בודפסט, תוכלו ליצור מסלול טיול באירופה שלא תשכחו לעולם.

יום 40-35: אתונה, יוון אתונה היא עיר עתיקה ומקום מושבו של האקרופוליס, אתר הארכיאולוגי המפורסם והמשמעותי ביותר ביוון ואחד האתרים המשמעותי.

טיולים חורף

עוד על: הריביירה הצרפתית.

ביוון. בנוסף לאקרופוליס, ישנם גם מקומות מפורסמים אחרים כמו האגורה הרומי, הפלפמון המפורסם, והמוזיאון הלאומי של העתיקות היווניות.

יום 47-41: סנטוריני, יוון סנטוריני היא אי יפהפה ורומנטי בצפון יוון, המשובץ באתרים ארכיאולוגיים ותוכניות לילה סוערות. ישנם מספר חופים נהדרים ליהנות מהשמש והחופש, ובכך להירגע קצת לפני החזרה הביתה.

יום 48: חזרה לביתך ביום האחרון צריך לחזור לנמל התעופה ולעשות טיסה הביתה. אם יש לך זמן נוסף, ניתן לחקור עוד את הערים המרכזיות באירופה או לבקר במקומות מעניינים בישראל.

סה"כ, זהו מסלול טיול מושלם באירופה שמכיל את הערים הכי מפורסמות ומעניינות ביבשת. כמובן שניתן להתאים את הטיול לצרכים והעדפות שלך, אך אם מחפשים טיול מפנק באירופה, זהו מסלול שחובה להיתפס!

עברו לדף הבית: נופש בחו"ל.

 כמה שאלות נפוצות שעשויות לעלות לך בזמן התכנון של הטיול:

  • כמה זמן צריך לתכנן לטיול כזה?

תלוי בכמות הערים והמקומות שברצונך לבקר בהם. המסלול שהצעתי כולל 48 ימי נסיעה, אך אפשר להתאים את הטיול לצרכים שלך ולקצר או להאריך את המשך הטיול לפי הצורך.

  • מה המספר המינימלי של ימים שצריך להיות לטיול כזה?

אין מספר מינימלי קבוע לכך, אך כדאי לתכנן לפחות שבועיים כדי לקבל חוויה מלאה יותר ולא למהר יותר מידי כדי להתרגל לזמני הטיול ולנוח.

  • איך אפשר לתכנן טיול כזה?

אפשר להתחיל בתכנון על ידי חיפוש באינטרנט לגבי טיולים דומים ומסלולים מומלצים באירופה. כדאי לחפש מקורות מהימנים ולקרוא ביקורות של אנשים שכבר טיילו באירופה. חשוב גם לקחת בחשבון את התקציב שלך, לבדוק אפשרויות תחבורה ולהזמין מראש מלונות וטיסות.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *