6 הדברים הטובים ביותר לעשות באמסטרדם

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

6 הדברים הטובים ביותר לעשות באמסטרדם

6 הדברים הטובים ביותר לעשות באמסטרדם מהם? רומן האהבה שלנו עם העיר הזו לא נגמר לעולם, מסצנת האוכל החדשנית ועד לאטרקציות הידועות ביותר שלה.

אולי המפורסמת ביותר בזכות גלריות האמנות והמוזיאונים שלה, ממוזיאון ואן גוך ועד בית אנה פרנק, אמסטרדם עומדת בגאווה כאחת הערים המשמעותיות ביותר מבחינה תרבותית באירופה, אבל, כמובן, יש לה גם סצנת חיי לילה.

חבילות נופש במחירי רצפה

למעשה, הצד ה"כיף" של הבירה השאיל את עצמו היסטורית לחלקים של תיירים, נואשים לנסות את בתי הקפה הידועים לשמצה של אמסטרדם ואת שייט התעלות – משהו שהממשלה שלה מנסה לפצח. אבל כמו שזה נראה, אי אפשר להימלט מהמוניטין שלה כמקום מהנה ברצינות.

לא משנה מתי אתם באמסטרדם, יש כמה דברים שאתה פשוט צריך לעשות. בעזרת המומחים והתורמים שלנו בשטח בדקה 99, ריכזנו 7 מהדברים החיוניים ביותר לסמן.

1. מוזיאון ואן גוך

מה זה? מוקדש ליצירותיו של וינסנט ואן גוך ובני דורו, בניין זה בעיצוב ייחודי מכיל את האוסף הגדול ביותר של יצירות האמן בעולם. זה ממש מעבר לפינה מהרייקסמוזיאום ומהווה חלק מהשילוש הקדוש של אמסטרדם של התרבות לצד מוזיאון סטדליק הסמוך.

למה ללכת? הצייר הפוסט-אימפרסיוניסטי הוא אחת הדמויות המשפיעות ביותר בתולדות האמנות המערבית, והשימוש שלו בצבעים עזים ובמשיכות מכחול רחבות ואקספרסיביות נותר שובה לב כיום כפי שהיה במאה ה-19. עיין ביצירות המופת שלו זו לצד זו כאן.

2. רייקסמוזיאום

מה זה? המוזיאון הגדול, המפואר והקלאסי ביותר באמסטרדם, עם אוסף עצום של אמנות הולנדית בעיצוב לתקופת הזהב.

למה ללכת? יש למעלה מ-8,200 פיסות אמנות והיסטוריה בתצוגה, למעלה ממיליון חפצים, אוסף אסייתי קטן אך אדיר, מסעדה עם כוכבי מישלן ובית קפה באתר. בנוסף הסיורים המודרכים הם הייחודים. אנחנו צריכים לומר יותר?

3. סיור בתעלה

מה זה? אחת מפעילויות החובה של אמסטרדם, למרות שהיא קלישאה, היא עדיין הדרך הטובה ביותר לחקור את העיר. בטח, האופניים של אמסטרדם הם איקוניים, אבל סיור בתעלה דורש אפס מאמץ פיזי, אז אתה סוף סוף יכול להירגע. ישנם מפעילי טיולים רבים עם סירות, רובם יוצאים מסביב לסנטראל.

למה ללכת? אין הרבה הבדל בין רוב המקומות, אבל שווה לצאת לסיור ארוך יותר שיצא לפי הטובים ביותר הם בערך 75 דקות. אם תרצו לעלות מדרגה, יש שייט לארוחת ערב וקוקטיילים בערבים ואפילו אחת עם להקת ג'אז חיה על הסיפון. קלאסי.

4. מבשלת הבירה
מה זה? מבשלת הבירה המקורית של אמסטרדם, השוכנת באופן מוזר בטחנת רוח פועלת, היא עדיין מהמשובחות בעיר. הם מושכים בירות הלונדיות מעולות, מאז 1985.

למה ללכת? לא נעים לנו לציין את המובן מאליו, אבל טיול כאן יוביל אותך לגן עדן הבירה. ארוחות הלילית ההופיות מוגשות בכוסות קטנות, כך שאמורים להיות מסוגלים לטעום מגוון הגון מבלי לפגוע בסיפון. עם זאת, שימו לב שלחלק מהבירות יש נפח אלכוהול גבוה בצורה יוצאת דופן. אם אתם מבקרים במזג אוויר חם יותר (כאשר הבירה הכי טעימה, לדעתנו).

טיול מאורגן לאירופה חצי פנסיון

5. פארק וונדל

מה זה? ריאותיה של העיר, וונדלפארק היה פעם הפארק הציבורי היחיד בעולם שבו ניתן היה לעשות ברביקיו באופן חוקי, לעשן ג'וינטים. זה האחרון הוצא מאז מחוץ לחוק (שוב), אבל עדיין יש אווירה נינוחה במרחבים הפתוחים העצומים והשבילים המיוערים של הענק הירוק הזה.

למה ללכת? המקומיים מגיעים לכאן כדי לרוץ, לרכוב על אופניים, לשחק ספורט או להירגע, ויש המון פעילויות למי שמחפש לעשות מזה יום. אל תחמיצו את גן הוורדים היפהפה או את התיאטרון הפתוח המפורסם שבו, אם יתמזל מזלכם, תוכלו לתפוס הצגה מאולתרת. ביום שמשי, זה מרגיש כאילו וונדלפארק הוא מרכז אמסטרדם.

6. גלקסי פיצוץ

מה זה? ארקייד רטרו זה ממוקם במחסן באמסטרדם נורד, אשר נגיש בקלות עם מעבורת חינם מאחורי התחנה המרכזית. Blast Galaxy מכיל למעלה מ-100 מכונות, החל מקלאסיקות מהאסכולה הישנה ועד לקונסולות חדשות, כמו ה-Nintendo Switch. במילים אחרות, זה גן עדן לגיימרים.

למה ללכת? לאחר ששילמת את מחיר הכניסה שלך, כל המכונות הן בחינם להפעלה. עם אוכל ושתייה במחירים סבירים, אפשר להתנדנד לכאן למשחק בשעות היום, או לבלות את הלילה שלך אבוד בקסם הדיגיטלי של המשחקים. מה שלא נחליט, יהיה לנו פיצוץ.

עוד על: טיול באמסטרדם מסעדות מוזיאונים ופעילויות לכל המשפחה.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *