איך ליהנות מחופשה מתגמלת באורלנדו

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך ליהנות מחופשה מתגמלת באורלנדו

אז איך ליהנות מחופשה מתגמלת באורלנדו? פלורידה היא יעד נהדר לחופשה לזוגות, משפחות ועוד שרוצים ליהנות מפארקי שעשועים, חופים, טבע ומגוון רחב של בילויים. אורלנדו, הממוקמת בלב פלורידה, היא למעשה ביתם של יותר מ-50 פארקי שעשועים ואטרקציות הפרוסות על פני כמעט 4,000 מיילים רבועים.

עם כל כך הרבה דברים לעשות, קשה לדעת מאיפה להתחיל ותכנון טיול כאן יכול להיות מכריע. החדשות הטובות הן שיש משהו לכולם ועם מגוון כל כך מגוון של פעילויות זמינות, קשה שלא להגיע לביקור מתגמל ביעד הזה.

הנה רשימה של כמה מהדרכים הטובות ביותר ליהנות מהחופשה שלך באורלנדו.

צאו לדיסני וורלד

דיסני וורלד הוא פארק השעשועים הפופולרי ביותר בעולם, וקל להבין מדוע.

ישנם ארבעה פארקים:

Magic Kingdom, איפוקט. מגיק קינגדון ואנימל קינגדום. כל אחד מפארקי השעשועים הללו כולל טרמפים ומופעים שירגשו ילדים ומבוגרים כאחד. אפשר בקלות למלא את החופשה שלך פשוט על ידי ביקור בארבעת הפארקים האלה.

מטבע הדברים, אם אתם מגיעים לאורלנדו לחופשה, ביקור בפארק אחד לפחות הוא כנראה בראש שלכם. וכדאי לך. בחרו את אחד או שניים המתאימים ביותר לתחומי העניין שלכם ואז בלו את שארית החופשה שלכם במקומות אחרים באזור, ללא ההמונים והתורים.

איך להכיר חברים במדינה חדשה

צאו לסיור בסירת אוויר דרך הביצות

לטיול מסוג אחר, למה שלא תצטרפו לאחד מהסיורים בסירות אוויר שלוקחים אותך דרך השממה של מרכז פלורידה אוורגליידס. תוכלו לפגוש שילוב של חיות בר וטבע יפהפה, תוך כדי הנאה מהזמן הרחק מהעיר עצמה.

תנינים נראים לעתים קרובות כאשר עוברים דרך אזורי הביצות.

יש הרבה אפשרויות גם כן. אפשר לקחת סיור קצר, סיור ארוך יותר, סיור שקיעה, סיור לילה או אפילו סיור פרטי רק למשפחה או לקבוצת חברים. כך או כך, אם אתם אוהבים לבלות בטבע, זו חוויה שצריכה להיות ברשימה שלכם.

לבקר בחוף הים

אפשר לבקר בחוף בכל מקום בפלורידה, ואת החופים ליד אורלנדו בהחלט אסור לפספס. במרחק של 45 דקות בלבד משם, תוכלו להגיע בקלות למקומות כמו חוף קקאו (איזור גלישה!), קייפ קנוורל (חוף רגוע) והחולות הנרחבים של חוף ניו סמירנה.

כל חוף מציע אווירה משלו, לצד פעילויות כמו השכרת סירה, גלישה, גלישה בסטנד-אפ, דיג, תצפית על ים ועוד. אפשר אפילו לשכור אופניים ולרכב לאורך החוף, לעבור בשכונות שקטות ומרכזי עיירות צוננים, ולא למצוא מחסור במקומות לאכול בדרך.

לעתים רחוקות צפוף בדרך שבה מיאמי ביץ' יכולה להגיע, החופים האלה מציעים טיול יום נהדר מאורלנדו על מנת להבטיח שלא תעזוב את פלורידה מבלי לשחות!

להישאר באתר נופש

אם אתם מטיילים עם ילדים, שהייה באתר נופש יכולה להיות אופציה אידיאלית. עם הרבה פעילויות מתוכננות מראש באתרי הנופש האלה, זה מקל על הזמן מכיוון שלא תצטרכו לתכנן כל דקה ביום בעצמך. השהייה באתר נופש שכזה גם מונעת את הצורך למצוא מקום לאכול לכל ארוחה.

עוד על: רעיונות נופש פעילים באלפים הצרפתיים.

אתרי נופש הכל כלול מציעים ערך רב במקרים רבים – במיוחד כאשר כל האוכל והמשקאות כלולים – כך שהם מושלמים עבור אלה עם תקציב נמוך. ישנם אתרי נופש רבים לבחירה באורלנדו, כגון ווסט גאט ריזורט, וכדאי לעיין בכולם כדי לראות איזה מהם הכי מתאים למשפחה או לקבוצה שלכם.

בקרו במרכז החלל קנדי

רק 45 דקות נסיעה ממרכז אורלנדו, מרכז החלל קנדי הוא מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה של מסע בחלל. במרכז יש מוזיאון נרחב ותערוכות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים להבין טוב יותר כיצד אסטרונאוטים מתאמנים לטיסה בחלל, כמו גם כיצד הם חיים בחלל. אפשר לראות שם רקטות אמיתיות ורכבי חלל אחרים.

ניתן לערוך סיורים הן במשטחי השיגור (שם שוגרו רקטות) והן בסיפונים (שם נחתו).

אפילו טוב יותר, לבדוק את לוח הזמנים מראש כדי לראות אם תהיה בפלורידה במהלך השקה בפועל. אם כן, גשו למזח בעיירה הסמוכה פורט קנוורל וצפו בהשקה בשידור חי. זה אירוע מרהיב לחזות בו כשצופים ברקטה מתפרצת לשמיים, עם הבום הקולי שעובר במהרה על פני היבשה.

איך לנסוע לקנדה בתקציב נמוך

סיור קיאקים של נהר קריסטל

המים הצלולים של קריסטל ריבר מחכים לכל מי שמחפש נתח טבע בתולי להתפעל ממנו. קפצו על קיאק ותיהנו מסיור מודרך לאורך הנהר הקסום הזה, עם שתי וריאציות בהתאם לתקופת השנה שבה אתם נמצאים.

אם אתם באורלנדו במהלך חודשי החורף, יהיה סיכוי מצוין לראות פרות ים מכיוון שמאות מהם הופכים את הנהר הזה לביתם כדי לברוח מהקור. במהלך שאר ימות השנה, יהיה לך הזדמנות לבקר במספר מעיינות, כולל מעיין שלוש האחיות המפורסם. תוכלו לשחות במים היפים, לחפש דולפינים, צבים ודגים ולחתור בין כמה מהנופים המרשימים ביותר בכל המדינה.

עברו לדף הבית: נופש בחו"ל.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה