איך להכין יומן טיולים?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להכין יומן טיולים?

מה זה אומר יומן טיולים? טיולים הם זמן לצמיחה, לחוויות חדשות ולראות עוד מהעולם. אם את מטיילת, את רוצה לזכור את כל מה שעשית במשך שנים רבות. ניהול יומן טיולים לא רק יעזור לשמר את הזיכרונות שלך מהחוויה, אלא יכול לעזור להעשיר את הטיול שלך גם ברגע.

בדקי את הרשימה הסופר שימושית הזו שהרכבנו על יומן טיולים! נתחיל עם כמה טיפים על מה לשים ביומן הנסיעות שלך, כיצד לכתוב ערכים, כיצד לבחור סוג יומן ועוד.

כתוב על יותר מסתם פעילויות כדי להפוך ערכים למעניינים.

נסי ללכוד חוויות קטנות כמו ארוחות ושיחות. כתבי על דברים שאת רואה ברחוב, ארוחות שאת אוכלת ושיחות שיש לכם. כל סוגי הדברים האלה שהם חלק מהיום שלך עוזרים ליצור סיפור שובה לב ביומן שלך.

לדוגמה, במקום לדבר רק על טיול שאליו יצאת, תארי את הארוחה שאכלת בסוף היום וכמה טוב היא הייתה לאחר שהתאמצת פיזית כל היום.

הפעילו את כל החושים כדי להעביר את הקורא אל הזמן והמקום.

תארי בפירוט טעמים, ריחות ומרקמים. ערכים משכנעים לוכדים את מה ששמעת, הרחת, טעמת והרגשת במהלך מסעותיך. אף פרט לא קטן מדי! פרטים אינטימיים מביאים לחיים את הכתיבה שלך ועוזרים לך לזכור את הטיול של שנים בהמשך הדרך.

לדוגמה, תארי את ריח הפרחים על השולחן בבית הקפה שבו את אוכלת ארוחת צהריים או את תחושת הבריזה כשאת נרגעת על החוף.

איך לטייל מסביב לעולם

מצאי נושא לערכים שיעזור לגרום להם להרגיש קוהרנטיים.

קל יותר לכתוב רשומות ביומן אם את מתמקדת ברעיון מרכזי או במצב רוח. חשבי על כל הדברים שראית ועשית ביום נתון, וראי אם ישנו נושא שחוזר על עצמו שיכול לעזור לעצב את הכניסה שלכם. חשבי איך החוויות של יום שינו אותך או גרמו לך לראות את העולם אחרת, למשל והתחילי ערך בהצהרה על כך.

אם את מתקשה לזהות נושא לערך, התחילי בשאלת עצמך כמה שאלות בסיסיות, כגון: "מה גרם לי לחייך היום?", "מה הפתיע אותי היום?", או "מה למדתי היום? " רשמי את התשובות, ואולי תראי נושא מתחיל להופיע.

כתבי על אנשים שאת פוגשת כדי להחיות את הדמויות שלהם.

כדאי לזכור את האנשים המעניינים שאת פוגשת בדרך. הקפידי לכלול אותם ברשומות היומן שלך. זה לא משנה אם זה נוסע אחר מקבוצת הטיולים שלך שבסוף את מבלה איתו אחר צהריים שלם או נהג מונית שלוקח אותך לסיבוב מהיר. תחשבי על איך הם נראו, דיברו, והכי חשוב, איך הם גרמו לך להרגיש, וכללי את זה בערך שלך. קראו עוד על: כיצד ליצור מסלול טיול?

לדוגמה, תוכלי לתאר כיצד נראתה הגברת הזקנה שמכרה לך תוצרת טרייה בשוק ופעלה כדי להכניס חיים לסיפור על הטיול שלך בשוק באותו יום. לחלופין, את יכולה לדבר על מטיילים אחרים שהסתובבת איתם ומה את אוהבת או מעריץ בהם.

אספי מזכרות כדי להוסיף עניין ויזואלי ליומן שלך.

מזכרת יכולה לעזור לך ללכוד זיכרונות בצורה ברורה יותר. קל לצבור כרטיסי עלייה למטוס, גלויות, כרטיסים לאטרקציות מקומיות, כרטיסי ביקור ממסעדות ובתי מלון. תפריטי נייר ומפיות לוגו ממסעדות, גזרי עיתונים מקומיים, תוויות ממוצרי מזון ומשקאות אזוריים וקבלות מהרכישות שלך יכולים לעזור לזיכרונות להתעורר לחיים ביומן שלך.

את לא בהכרח צריכה להדביק או להדביק את המזכרות ביומן שלך בזמן שאת מטיילת. פשוט הניחי אותם בצד בתיקייה שלך, כדי שתוכלי להוסיף אותם כשתחזור הביתה. עם זאת, הקפידי להשאיר מקום בין הערכים הכתובים שלך כדי להוסיף את החומרים המתאימים להם.

אם את מכינה יומן דיגיטלי, את יכולה בקלות לסרוק או לצלם תמונות של מזכרות כדי להוסיף לו.

איך לארוז לנסיעות אוויריות

צלמי תמונות כדי להחיות את רשומות היומן שלך.

את מכירה את הפתגם הישן, "תמונה שווה אלף מילים". היומן שלך ייהנה מתזכורות חזותיות מהטיול שלך. את יכולה להשתמש במצלמת הטלפון החכם שלך או במצלמה דיגיטלית כדי לצלם תמונות בכל מקום שאת הולכת. נסי לצלם שילוב של תמונות ציון דרך ודיוקנאות לא רשמיים כדי להעניק ליומן שלך מגוון.

אם את כותבת יומן באינטרנט, כגון בבלוג, העלה כמה תמונות רלוונטיות שישתלבו עם כל פוסט ועזרו להחיות את הכניסה שלך.
את לא צריכה להדפיס תמונות על הכביש עבור יומן פיזי. פשוט שמרי את אלה שאתה אוהב והדפיס והוסף אותם ליומן שלך כשתגיע הביתה.

הוסיפי כמה סקיצות אם את רוצה לצייר.

סקיצות מוסיפות עניין ויזואלי ויכולות לגרום לך להעריך דברים יותר. בעוד שתמונות הן אידיאליות ללכידת הדברים שראית או עשית בטיול שלך, ציור של כמה מהמראות יכול למעשה לעזור לך להתמקד בפרטים שאחרת עלולים לפספס.

השתמשי בעפרונות ציור, עפרונות צבעוניים או עטים כדי לכלול כמה יצירות אמנות אישיות בין הערכים שלך.

זה לא משנה אם את לא אמנית גדולה. את יכולה לשרטט מפה פשוטה של השכונה בה את שוהה או צרור פרחים יפה שראית. כל עוד הציור עוזר לך לזכור פרטים על הטיול שלך מאוחר יותר, זה שווה את זה.
את יכולה אפילו להשתמש בצבעי מים או סוג אחר של צבע כדי לעשות יצירות אמנות על פיסת נייר נפרדת, ואז לשים אותו ביומן שלך ברגע שהוא יבש.

אם את מכינה יומן דיגיטלי, את יכולה להשתמש באפליקציית ציור בטאבלט או בסמארטפון כדי לעשות עבורו סקיצות.

צרי יומן פיזי אם את אדם מעשי.

מחברת מלאה בזיכרונות מהטיולים שלך מהווה מזכרת יפה. בחר יומן קטן מספיק כדי לשאת בתיק היום שלך לכל מקום שאתה הולך, אבל גדול מספיק כדי להכיל מזכרות כמו גלויות סטנדרטיות בגודל 5 אינץ' (13 ס"מ) על 7 אינץ' (18 ס"מ). מחברת יפה כרוכה בעור עם דפים ריקים עובדת היטב, למשל.

יומן עם נייר נטול חומצה הוא בדרך כלל השקעה טובה מכיוון שהוא יבטיח שהכתיבה והסקיצות שלך יחזיקו מעמד לאורך שנים.
אם את רוצה להיות דקורטיבי באמת, קני כמה ציוד אמנות נוסף כמו טושים צבעוניים, עטי ג'ל ועפרונות.

וואשי טייפ או מקל דבק שימושיים להדבקת גלויות, תמונות ומזכרות אחרות לדפים.
אם את אוהבת לצייר ולשרטט, קחי איתך סט של עפרונות ציור כדי לשרטט מראות שאתה רואה בדרך.

זוג קטן של מספריים ליצירה יכול להיות שימושי גם לחיתוך תמונות ודברים כדי לתקוע ביומן שלך. עם זאת, אם את טסה, וודאי שאת יכולה לשים אותם בתיק שנשלח, אחרת לא תוכל להביא אותם איתך.

איך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו

צרי יומן דיגיטלי אם את רוצה לשתף אותו בקלות.

יומנים דיגיטליים נהדרים להראות למשפחה ולחברים את כל הנסיעות שלך. את יכולה ליצור בלוג או להוריד אפליקציית יומן טיולים אם את מעדיפה לתעד את המסע שלך בצורה דיגיטלית. את יכולה אפילו ליצור יומן וידאו על ידי בלוג על החוויות שלך.

יתרון נוסף של כתבי עת דיגיטליים הוא שאתה לא צריך להביא איתך הרבה. אתה יכול להשתמש במחשב נייד, בטאבלט, או אפילו רק בסמארטפון!
אם את רוצה למצוא אפליקציות שונות לרישום ביומן, חפשי בכל מקום שממנו את משיגה את האפליקציות שלך עם מונח כמו "יומן נסיעות" או "אפליקציה יומן".

זכרי שאין דרך נכונה או לא נכונה ליצור יומן. כל מה שגורם למיצים היצירתיים שלך לזרום ועוזר לך להוקיר את הזיכרונות האלה לנצח הוא מושלם!

קבלי תיקיה ברורה וניתנת להרחבה לאיסוף חומרי יומן.

זה עוזר לארגן ולהגן על המזכרות שלך בזמן שאת מטיילת. אולי לא תרצי להקדיש זמן לצרף את כולם מיד, אז אחסני אותם בתיקייה שלך למועד מאוחר יותר. התיקיות בסגנון מעטפות בצבע שקוף הן בחירה נחמדה!

תיקייה חשובה במיוחד אם אינך רוצה להרכיב את כל היומן שלך בזמן שאת באמת מטיילת. את יכולה פשוט לכתוב ביומן תוך כדי, ולהוסיף את המזכרות לאחר שחזרת הביתה כי התיקייה תשמור על כולן מסודרות.

השתמשי במפה כדי לעקוב אחר הנסיעות שלך אם את נוסעת למקומות רבים.

מעקב אחר המסע שלך על גבי מפה הוא דרך מהנה להיזכר במסלול שלך מאוחר יותר. הורידי והדפיסי מפה שתדביקי ביומן שלך אם את שומרת מפה פיזית. יש אפליקציות למפות נסיעות שבהן את יכולה להשתמש אם את הולכת במסלול הדיגיטלי.

אם את רוצה למצוא אפליקציות לעקוב אחר הנסיעות שלך על מפה, פשוט הקלידי "אפליקציית מפות נסיעות" בסרגל החיפוש של המקום שבו את מקבלת את האפליקציות שלך.

את לא צריכה לנסוע בינלאומי כדי לעקוב אחר המסלול שלך על מפה. לדוגמה, אם את עושה נסיעה בכביש חוצה מדינות, תוכלי להדפיס מפה של כל מדינה ולסמן את התחנות שלך לאורך המסלול שלך בכל מדינה.

את יכולה גם להשתמש במפת עולם גדולה כדי לעקוב אחר נסיעות מרובות במהלך החודשים והשנים הבאים.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה