טיול לבורדו בצרפת: לא רק יין בעיר היין

בורדו היא לא רק הבית לכמה מהיינות הטובים בעולם, אלא גם מרכז תרבות, היסטוריה וגסטרונומיה, שהופך את העיר לחוויה אירופית בלתי נשכחת.
שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

טיול לבורדו בצרפת: לא רק יין בעיר היין

טיול לבורדו בצרפת, עיר היין של העולם, היא יעד המשכר לא רק את אוהבי היין. אמנם היינות האיכותיים הם הגאווה הגדולה של העיר, אך הם רק חלק ממה שהיא מציעה למבקרים. אז איך פותחים טיול בעיר היין ומה כדאי לכם לראות ולחוות מעבר למסע טעימות בכרמים?

ארכיטקטורה והיסטוריה:

בורדו היא אחת הערים הכי יפות בצרפת, והרבה מזה בזכות ארכיטקטורתה הגראנדיוזית המקסימה את רחובותיה. התחפשו לטיילים בתוך העיר הוותיקה וגלו את יופי הבניינים הברוקיים והכנסיות המפוארות.

גשר הזמן בצרפת:

כשאתם בבורדו, לא כדאי לפספס את גשר Chaban-Delmas, הגשר המתנשא הידוע בעיר. הוא לא רק מצוין להצגת תצפיות עוצרות נשימה אל העיר, אלא גם יצירת אמנות ארכיטקטונית בפני עצמה.

מגפון העיר:

Place de la Bourse היא אחת הכיכרות הגדולות והיפות ביותר באירופה. המים המתפשטים מול הכיכר יוצרים אשליה אופטית מרהיבה המראה כאילו הכיכר מתמזגת עם הנהר.

הריביירה הצרפתית: גאווה, זוהר וזריחה.

תרבות ואמנות:

גלו את Cité du Vin, מוזיאון היין המודרני והאינטראקטיבי, שם תוכלו ללמוד על היסטוריה, תרבות ואומנות היין. המוזיאון הוא מקום מושלם להיכנס אל עולם היין מבלי לצאת מתוך העיר.

החוויה הגסטרונומית:

היין הוא רק התחלה. בבורדו תמצאו מסעדות מדהימות המציעות את האוכל הצרפתי המסורתי בצורה הכי איכותית.

אז כשאתם מתכננים את הטיול הבא שלכם לבורדו, זכרו שהיא לא רק עיר היין – היא גם עיר של היסטוריה, תרבות, אמנות וארכיטקטורה. כל פינה בעיר מספרת סיפור, וכל כוס יין היא רק הפתיחה להרפתקאה שאין דומה לה.

בורדו בצרפת

טיולי אתרים בצרפת מחווה להיסטוריה

החיים לצד הנהר:

הנהר Garonne הוא לא רק מקור המים החיוני לכרמים הסביבתיים, אלא גם הליבה הפולסת של פעילות החיים בבורדו. הטיילת לאורך הנהר היא מקום מושלם להתרגעות ולצפייה באניות המפליגות. מסעדות ובתי קפה רבים מציעים את הזיקה המיוחדת שלהם אל הנהר, והם המקום האידאלי לסיום יום של חקירה.

המרקטים המקומיים:

חוויה אמיתית של בורדו איננה מושלמת בלעדי ביקור באחד השווקים המקומיים. מצרכים טריים, גבינות מקומיות, סלמי וכמובן – יין. זו הזדמנות מושלמת לטעום את התרבות המקומית ולקנות מזכרות.

פארק פאלה BORDEAUX:

פארק זה הוא לונגה של העיר, מקום בו התושבים המקומיים נמלטים כשהם רוצים להתרענן ולהימנע מהצפיפות של מרכז העיר. הפארק מציע אגמים, פסלים, מגרשי משחקים וגנים מטופחים – הכל כדי לספק לכם הפסקה של רוגע.

מוזיאונים וגלריות:

לאוהבי התרבות, בורדו מציעה מגוון מוזיאונים וגלריות, כולל את Musée des Beaux-Arts שבו יש אוסף מרשים של יצירות אמנות.

פסטורל גבעות בורדו:

מחוץ לעיר תוכלו למצוא הילוכים ירוקים, כפרים קטנים וכמובן – כרמים מרהיבים. כדאי לשכור אופניים או לטייל ברגל, ולחוות את האזור ממקום קרוב ואינטימי.

עוד על: נופש משפחתי בחול.

כך שאם החלטתם לטוס לבורדו, הכינו את עצמכם להרפתקאה משכרת.

כן, היין הוא האטרקציה הראשית של האזור, אך בורדו היא עיר שגם מספקת תרבות, היסטוריה, אמנות וחוויות שלא תשכחו. התחלו את הטיול בטעימה טובה של יין, ותמשיכו לגלות את כל מה שהיא צריכה להציע.

סיור באזור St. Emilion:

מן הסתם, כשמדובר בבורדו, לא ניתן להתעלם מהאזורים הייחודיים בו גדלים הענבים. אזור St. Emilion הוא אחד האזורים הפופולריים והיפים ביותר, ומציע כפר קסום הקשור בהיסטוריה של היין.

עוד על: נופש בצרפת עשרת היעדים הכי טובים.

תיאטר האופרה הגראנדיוזי:

Opéra National de Bordeaux הוא בניין היסטורי הממוקם בלב בורדו. אם תתקלו בהצגה או הופעה במהלך הביקור שלכם, אל תחמיצו את ההזדמנות להתרשם מהאקוסטיקה המדהימה של המקום.

בורדו בלילה:

כשהלילה יורד על העיר, בורדו היא תכלית האלגנטיות והרומנטיקה. מתוך בתי הקפה החמימים, דרך הברים הסואן וכלה במועדוני הלילה – החיים הליליים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה.

חבילות נופש עד 300 דולר

שוק הרובע Les Capucins:

המקום המושלם להתחיל את היום שלכם. בשוק הזה תמצאו את המגוון הגדול ביותר של מזון טרי, מצרכים מקומיים וגבינות מהאזור. זו הזדמנות נהדרת לטעום את המאכלים הצרפתיים המסורתיים.

שלבות הרימון של בורדו:

בכל פינה ופינה של העיר תמצאו את ההיסטוריה העמוקה המשולבת בתרבות המודרנית. אם אתם אנשי תרבות, אל תחמיצו את הסיורים המודרכים המציעים הסבר על ההיסטוריה העשירה של העיר.

בסיום, בורדו היא עיר שבה כל פינה מספרת סיפור. היא מזמינה את המבקרים לחוות את ההיסטוריה, התרבות, הגסטרונומיה והיין הייחודיים לה. כאשר אתם מגיעים לבורדו, היכונו להתרשם, להתאהב ולחזור שוב ושוב.

שאלות נפוצות
בורדו מציעה מגוון אטרקציות כולל המרכז ההיסטורי, גלריות האמנות, את חוף הנהר וכמובן, יקבי היין המפורסמים.
למרות שבורדו היא בהחלט מרכז גדול לאוהבי היין, היא מציעה הרבה יותר מכך, כולל תרבות, אמנות, היסטוריה וגסטרונומיה.
מוזיאון בורדו הוא אחת האטרקציות המרכזיות, וגם גלריות האמנות השונות בעיר.
בורדו מציעה מגוון מסעדות גורמה, שווקים מקומיים כמו שוק הרובע Les Capucins, ומאכלים טיפוסיים לאזור.
קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *