החברה להגנת הטבע טיולים אקולוגיים ברחבי הארץ

בעולם בו הטבע נעשה כל הזמן יותר פגיע והקרב על שמירת הסביבה הופך לאתגר חיוני, החברה להגנת הטבע מציעה חוויה ייחודית שמזמינה את כל אחד מאיתנו להתמודד עם הטבע, להבין אותו, ולהיות חלק מהמאבק לשמירה עליו.
שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

החברה להגנת הטבע טיולים אקולוגיים ברחבי הארץ

החברה להגנת הטבע טיולים החברה להגנת הטבע, אשר פועלת מאז 1953, היא לא רק ארגון ששומר על הסביבה והטבע בארץ. היא גם מקיימת טיולים אקולוגיים המזמינים את הציבור הרחב להתוודע אל הטבע הישראלי, להכיר את פני הארץ וללמוד כיצד לשמור עליהם.

המשמעות של טיול אקולוגי

טיול אקולוגי הוא לא רק טיול בטבע, אלא חוויה המשלבת לימוד והתוודעות. במהלך הטיול, המשתתפים מלמדים על הסביבה, הצומח והחי שבה, וגם על האיומים השונים שזו עלולה להיחשף.

דילים לשארם

עברו לדף: דילים לסוכות בחול.

למה לבחור בטיול הזה?

החברה להגנת הטבע מציעה לכם חוויה שאין כמותה – חוויה שבה הטבע הישראלי הוא הכוכב. עם מדריכים מיומנים המתמחים באקולוגיה המקומית, הטיולים מעניקים הזדמנות נדירה להתמקד ביפי הטבע, תוך שמירה על הסביבה.

לאילו טיולים אפשר להגיע?

מהצפון ועד הדרום, החברה להגנת הטבע מציעה מגוון טיולים: הכנרת, הגולן, החולה, ים המלח, הנגב, ועוד. כל טיול מבוצע באופן אקולוגי, בהתחשבות בסביבה, ובמטרה להשאיר אחרינו רק זיכרונות.

הטיולים האקולוגיים של החברה להגנת הטבע

הם הזדמנות מרשימה להכיר את הטבע הישראלי מקרוב, ללמוד עליו ולהבין את חשיבות השמירה עליו. השתתפות בטיולים אלה היא לא רק הזדמנות להתנתק מהשגרה, אלא גם להשקיע בעתיד האקולוגי של הארץ.

כלים להתמודדות במצבים של התמודדות עם הטבע

במהלך הטיולים, המשתתפים פוגשים במגוון מצבים אשר דורשים מהם להגיב במהירות ובנכונות. לכן, החברה להגנת הטבע מספקת למשתתפים כלים להתמודדות עם הטבע. למשל, כיצד להגיב במצב של פגיעה בחיית בר, התמודדות עם שינויי מזג האוויר הפתאומיים או כיצד להתנהג במצב של חירום.

חוויה מורה דרך

הרבה מהמשתתפים בטיולים האקולוגיים מגלים כי הם לא רק טיול בטבע, אלא חוויה מורה דרך הכרה באתגרים האקולוגיים שבארץ וההבנה המעמיקה לגבי הצורך בשמירה על הטבע, מובילה לשינוי בתודעה ובפעולה של המשתתפים. הרבה מהם ממשיכים לפעול בעקבות החוויה לקידום האקולוגיה והסביבה ביומיום החיים שלהם.

שיתוף פעולה עם קהילות מקומיות

החברה להגנת הטבע מעוניינת להביא לשיתוף פעולה עם הקהילות המקומיות. במהלך הטיולים, המשתתפים מכירים את התרבות המקומית, את האנשים ואת האתגרים שהם עומדים בפניהם. כל זה במטרה ליצור גשרים ולהבין את הצורך בשיתוף פעולה בין האוכלוסיות השונות לשמירה על הטבע.

כולנו אחראיים

הטבע הישראלי הוא יתרון גאוגרפי ותרבותי מרשים, אך הוא גם פגיע. החברה להגנת הטבע מזמינה את כל אחד מאיתנו להיות שותף לשמירה עליו. השתתפות בטיולים האקולוגיים היא צעד ראשון, אך מעבר לכך זו הזדמנות להיות חלק מהשינוי.

החברה להגנת הטבע טיולים

כאשר אנו מכירים, מבינים ופועלים במטרה לשמור על הטבע, אנו לא רק מועילים לסביבה, אלא גם לעצמנו ולדורות הבאים אחרינו.

האינטראקציה בין האדם לטבע

בטיולים האקולוגיים שהחברה להגנת הטבע מקיימת, המשתתפים לא רק צופים בטבע – הם גם פוגשים אותו באופן אינטימי. האינטראקציה הזו בין האדם לטבע היא מרכזית בהבנת הקשר הדו-צדדי ביניהם.

המקום של האדם באקוסיסטמה

אף שהאדם פעמים רבות מרגיש שהוא "שולט" על הטבע, האמת היא שהוא רק חלק אחד, ולא בהכרח החשוב ביותר, באקוסיסטמה הרחבה. במהלך הטיולים, המשתתפים מתוודעים להשפעותיהם על הסביבה ולחשיבות השמירה על האזון האקולוגי.

עוד על: נופש ברגע האחרון 24 שעות.

נופש בחול ברגע האחרון

הטבע כמראה ההשקפה של החברה

הטבע אינו מעיד רק על עצמו, אלא גם על החברה שבה אנו חיים. הגישה שלנו לטבע, הצורה בה אנו מתייחסים לסביבה והכימיה בינינו לבין הטבע מגלה הרבה על התרבות שלנו ועל הערכים שבה אנו מאמינים.

הדרך קדימה: השפעה ושינוי

החוויה בטיולים האקולוגיים משפיעה לא רק על המשתתפים עצמם, אלא גם על הסביבה שלהם. משתתפים רבים מוצאים עצמם מובילים שינוי בקהילותיהם, מקימים פרויקטים ירוקים, מנהיגים מבצעי ניקיון ואף פועלים בפוליטיקה המקומית למען הסביבה.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

שאלות נפוצות
הטיולים האקולוגיים הם טיולים מודרכים שמטרתם לחשוף ולהכיר את הטבע בארץ, להבין את האתגרים האקולוגיים שהוא נתקל בהם, ולקדם את התודעה לשמירה על הסביבה.
הטיולים מזהירים את המשתתפים בחשיבות השמירה על הטבע והסביבה, מעוררים התעוררות אקולוגית ומציינים דרכים פרקטיות לפעולה.
בטיול האקולוגי הדגש הוא על ההבנה העמוקה של האקוסיסטמה, ההשפעה של האדם על הסביבה, והפעולות שניתן לבצע לשמירה על הטבע.
הטיולים מכסים אזורים שונים ברחבי הארץ, מהגליל ועד אילת, ומתמקדים באזורים בהם הטבע נתקל באתגרים אקולוגיים.
קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *