טיולי אתרים בצרפת מחווה להיסטוריה

צרפת היא ארץ שמקושרת להיסטוריה בצורה ייחודית ועשירה. מהרני וויקטור היו קוראים לצרפת "המקום של ההיסטוריה הכבירה"
שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

טיולי אתרים בצרפת מחווה להיסטוריה

טיולי אתרים בצרפת, אכן מדובר במקום שמשך אליו מיליוני מבקרים מרחבי העולם בזכות היסטוריה עשירה, אתרים מובהקים ומונומנטים מרהיבים.

כשהמוח שוקל טיול לצרפת, פריז מופיעה במהירות. הרחובות הקומותיים שלו הם עצם ההגדרה של רומנטיקה. אבל מעבר לנוטרדאם, מגדל אייפל והשאנז אליזה היא מדינה רחבת ידיים עם חוף נורמנדי המחוספס מצד אחד והריביירה הצרפתית מהצד השני.

קל להוסיף טיולי יום מפריז לשמפניה ולורסאי לרשימת הדברים שכדאי לעשות בצרפת. אבל צריך לעשות שימוש ברשת הרכבות היעילה (והמהנה) של המדינה כדי לצאת לעיירות בלתי נשכחות כמו שטרסבורג, ליון, קאן וסנט טרופז.

חבילות נופש במחירי רצפה

מעבר לזוהר, הים התיכון בצבע טורקיז וערים עתיקות, הרי האלפים הצרפתיים נופים נוף מרהיב שבו סקי, טיולים וטיפוס באים לידי ביטוי.

אבל אולי האטרקציות התיירותיות הגדולות ביותר בצרפת נמצאות בין התרבות העשירה שלה עם אוכל ויינות שהם בין המפורסמים ביותר בעולם.

למטייל המחפש להעמיק את ההתנסות ההיסטורית בצרפת, טיולי האתרים הבאים מומלצים ביותר:

  1. ארמון הפופ – ורסאי: ארמון הפופ (Palais des Papes) הוא אחד ממונומנטי היסטוריה המרהיבים ביותר בצרפת והיה בעבר דיורו של האפיפיור. הבניין, שנבנה במאה ה-14, משמש כיום כמוזיאון ומקום תערוכות רבות.
  2. חוף נורמנדי – דייביל: חוף נורמנדי הוא מקום חיוני בהיסטוריה הצרפתית. בשטח החוף התרחשו פרקים מהפכניים, כמו חפירת הסדין הלבן של ויליאם הכונגר והנחיתה של דוב רישארד לכדור הארץ.
  3. גלי דיין – ניס: ניס היא עיר יפהפייה בחופו של ים התיכון, ובה נמצא גלי דיין – דרך ים שמשמשת כיום כמוזיאון. הגל נבנה במאה ה-19 כחלק ממערכת ההגנה של העיר ניס, והיום הוא אתר התיירותי וההיסטורי המפורסם ביותר בעיר.
  4. קתדרלת נוטר-דאם – פרואן: קתדרלת נוטר-דאם היא יצירת מהנדסת האדריכלים הגותיים מהמאה ה-12 וקסם הקונסטרוקציה הגותית משתקף במבנה המדהים שלה. נוטר-דאם מוצבת בעיר פרואן, שנמצאת באזור הלואר.

חובה לדעת על: לחוות את המיטב של פריז: מדריך למטייל.

כמובן שזה רק חלק מהאתרים ההיסטוריים והמרהיבים בצרפת. טיול אל אחד מאתרים אלו יאפשר לך להרגיש ולחוות את העוצמה והיופי של ההיסטוריה המעשירה של המדינה. כשתתכננו טיול לצרפת, יש להתעטף בהקדשה ופתרון, להשקיע את הזמן בצפייה והקשבה לסיפורים המרתקים שאנשי המקום עושים מאתרים אלו.

ועוד אתרים מעניינים: 

שאטו דה שנונסו

עמק הלואר הוא ביתם של אינספור טירות מרהיבות. בראש הרשימה שלך צריך להיות שאטו דה שנונסו. תחילתה של המאה ה-15, הטירה ראתה מספר חזרות, כל אחת מהן שיפור לעומת הקודמת.

עם הזמן, הגשר החוצה את השר גדל לאורכו. אבל כשהוא חוצה את המים, גשר הקשת הופך לעמוד שמחזיק טירה מורחבת. שאטו דה שנונסו מציג שילוב של ארכיטקטורה גותית ורנסנס, משקף את המים מתחת, ומציע צילום מבריק.

המטיילים יכולים לעשות את דרכם לטירה

שם הם ימצאו את הקפלה המעוטרת, את חדר האורחים של המלך לואי ה-14 וחדרי שינה קבועים עם ריהוט תקופתי. מעבר לטירה יש גנים רחבי ידיים המשתרעים אל תוך האזור הכפרי הצרפתי.

טיול מאורגן לאירופה חצי פנסיון

לה פוי-אן-ולאי אחד מהטובים ב-טיולי אתרים בצרפת

לפני אלפי שנים, התפרצויות געשיות חצבו את הנופים המקיפים את לה פוי-אן-ולאי. כיום, הרי געש רדומים וצריחי בזלת נמצאים בטווח ראייה קבוע. עם זאת, אולי מה שמביא את לה פוי לשמצה ביותר הוא מיקומה לאורך הקמינו דה סנטיאגו.

מאמר שחובה לדעת: טיסות לצרפת בזול.

עבור רבים, המסע של 800 ק"מ לאורך דרך סנט ג'יימס מתחיל ממש כאן. לעיירה יש קשר ארצי לעלייה לרגל ולדת. אחד המראות הראשונים שתראו בזמן שאתם עושים את דרככם ל-לה פוי-אן-ולאי הוא פסל גבירתנו מצרפת המציג את יופי מרתק. גובהו כמעט 23 מטר.

פסטיבל הקולנוע בקאן

לאורך קוט ד'אזור, קאן מרופדת במלונות יוקרתיים, בוטיקים זוהרים, אוכל משובח והרבה שמש. במרכז תהילתו עומד פסטיבל קאן, שמושך אליו את כוכבי הקולנוע הגדולים ביותר מכל העולם.

למרות שקאן היא יעד לכל ימות השנה עם הרבה דברים לעשות, פסטיבל הסרטים הוא אחד שצריך לסמן בלוח השנה שלך. מתקיים בחודש מאי, זהו זמן כאוטי אך מתגמל לבקר בעיירת החוף המדהימה. תמצאו כוכבים מנקדים את השטיח האדום מחוץ לתיאטרון לומייר בפאלה. 18 האולמות באתר מארחים רבים מהסרטים המובילים של השנה.

ללא טקס או שמלת נשף וצ'ק כבד, הדרך הטובה ביותר לראות סרטים (בחינם!) היא Cinema de la Plage, קולנוע באוויר הפתוח במרחק צעדים מהמד.

עוד על: נופש בצרפת עשרת היעדים הכי טובים.

שאלות נפוצות
צרפת מלאה באתרים היסטוריים מרהיבים. פריז, אביניון, ורסאי, בורדו, ניס וליון הם רק חלק מהערים שמציעות חווית היסטוריה עשירה וייחודית.
הרשימה ארוכה, אך אחד המונומנטים המרהיבים הוא גלי דיין בניס, ארמון הפופ בוורסאי, קתדרלת נוטר-דאם בפרואן, ארמון האליזה בוירסאי, והלובר בפריז.
זה תלוי בגודל המסלול שלך ובאתרים שרוצים לראות. לצפות בכל האתרים המרכזיים בצרפת דורש זמן רב, כך שמומלץ לתכנן טיול ארוך ולהקדיש לצרפת כמה ימים נוספים.
השפה הרשמית בצרפת היא הצרפתית. אולם, עם הגעתך למרבית האתרים התיירותיים, תמצא יחס ידידותי לעבר התיירים ואפשרות לדבר אנגלית ואף שפות נוספות באתרים התיירותיים הפופולריים.
קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *