איך לתכנן טיול?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לתכנן טיול?

לפני תכנון טיול יש להצטייד בדרכון עדכני. רכישת המחאות נוסעים. שמור את הקבלה במקום בטוח למקרה של גניבה. בין אם לטיולים או להנאה, קבע זמן כיף. כל הטיולים נועדו להרפתקה, רגיעה והנאה. על ידי תכנון טוב, אתה יכול להבטיח לך שאתה והמשפחה או החברים שלך יכולים ליהנות מטיול ללא טרחה עם רק הפתעות מהסוג הטוב.

בחירת מתי, איפה ואיך

בחר את המיקום שלך. כשאנשים חושבים לעצמם, "אני רוצה לצאת לטיול", בדרך כלל יש להם מקום בראש. איפה שלך? נסה לעשות את זה כמה שיותר ספציפי. "לונדון" הרבה יותר קל לתכנן מאשר "אנגליה.

חקרו אותו באינטרנט ודנו בו עם חבריכם לנוסעים. אתרי אינטרנט הם מקום מצוין לעיין בתמונות נסיעות, יומנים וסרטונים שפורסמו על ידי אנשים אמיתיים שחולקים את החוויות שלהם. לדוגמה, לפני היציאה לטיול ביפן, בצע חיפוש מהיר — תקבל כל מיני סיפורים ועצות מאנשים שביקרו לאחרונה ביפן.

איך להתכונן לטיסה

כל טיול מציע לך חוויות מחוברות מאנשים אמיתיים כדי שתוכל לקבל תמונה טובה יותר של המקום שאליו אתה רוצה להגיע.
יש לזכור את תנאי מזג האוויר והאקלים, היתרונות והחסרונות של המקום, סוגי בילוי (חופים, תרבות, קניות) ומתקנים (תחבורה, אוכל בחוץ וכו').

איזה בגדים מתאימים? עד כמה אתה תהיה מרוחק מהציוויליזציה? מה דורש היעד שלך?

בחר מתי אתה רוצה ללכת. זה ייקבע על ידי מספר דברים, אבל בעיקר לוח הזמנים שלך. כמה זמן אפשר להוריד מהעבודה? בנוסף לאילוצים שלך.

שקול גורמים גלובליים נוספים:

  • האם אתה רוצה ללכת במהלך העונה מחוץ לעונה או בזמן שהתיירות פורחת? מחוץ לעונה תציע הנחות, אך המשמעות היא גם דלתות סגורות וזמינות מופחתת.
  • בכל הנוגע למזג האוויר, האם אתה רוצה להתמודד עם החורף או העונה הגשומה? מה דעתך כשחם וסובל?
  • ואז יש מחירי כרטיסים – אם אתה טס, מתי הכי זול לטוס? אם אתם מתכננים לטוס בסוף שבוע ארוך, אז כדאי להזמין את הכרטיסים זמן רב מראש כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר.

תכנן מסלול חופשי. תכנון רחוק מדי קדימה עלול לגרום לאחור, מכיוון שחופשות כמעט ואינן הולכות כמתוכנן. תכנן ספונטניות, אך זכור רמזים ממדריכי טיולים. סמן מקומות לביקור ודברים לעשות. כמה ימים יש לך? כדאי לזכור את לוח הזמנים הכללי – אינך רוצה להיות עייף מדי (או לחילופין, משועמם). איך לנסוע ברכבת?

עשה רשימה. רשום את המקומות שבהם אתה רוצה לבקר, כולל מסעדות, מוזיאונים, קניונים ומקומות מעניינים אחרים. זה יעזור לתת לך רעיונות ולמנוע ללכת לאיבוד מוחלט כשאתה מגיע ולא יודע מה לעשות.
כלול איך אתה הולך להתנייד. האם המסלול שלך כולל נסיעות במונית? משתמשים ברכבת התחתית? טרקים ברגל? אם אתה נוסע בתחבורה ציבורית, וודא שאתה יודע איך זה נעשה בכל מקום שאתה הולך.

אז איך לתכנן טיול?

היזהר מלעבור דרך סוכן נסיעות. החיסכון המיידי הגדול ביותר בתכנון הטיול שלך יהיה שימוש באתר נסיעות מקוון כדי לחקור, לתכנן ולהזמין את הרפתקאות הנסיעות שלך לעומת ללכת לסוכן נסיעות מקומי שבו אתה גר. סוכני נסיעות פשוט חייבים לגבות עמלות הזמנה, אחרת הם לא יכלו להישאר בעסק. לא רק שאתר תיירות מעביר לך חיסכון בתקורה נמוכה, הוא מסוגל לבדוק במהירות מאות אפשרויות תוך שניות ספורות.

חמשת הדברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לעצמך ולתקציב שלך (שאינך צריך סוכן נסיעות עבורו) הם הבאים:

  1. הזמינו את הטיסה והמלונות בו-זמנית, לא בנפרד.
  2. היו מוכנים לטוס באמצע שבוע ומחוץ לשעות.
  3. להיות מוכנים לטוס או לנחות בשדה תעופה שכן במרחק של 48 ק"מ אחד מהשני.
  4. לשלם מחיר כולל במידת האפשר, כך שארוחות ותשר כלולות.
  5. העונה שבה אתה נוסע בפועל – אני אשנה את התעריפים ב-30-40%.

איך לטייל

להבין את הלוגיסטיקה

העריכו את העלויות שלכם. האם אתה מתכוון להתרחץ בשמפניה באמבטיות רגליים של מלון חמישה כוכבים? או שאתם מתכוונים להתעסק בהוסטלים עם בדל לחם בכיס? חלק גדול מהעלות של חופשה זה מה שתחליטו להוציא. הקדישו שעה או שעתיים כדי להבין כמה הטיול שלכם יעלה לכם ולחבריכם. זה צריך לכלול עלויות טיסה או בנזין.

הוסיפו תמיד קצת מרחב התנועות, תוך הערכת יתר במקום לזלזל. תמיד יש עלויות שאתה לא צופה מראש או דברים שאתה רוצה לעשות שלא חשבת עליהם.
אם הטיול הוא יותר ממה שאתה מוכן להוציא, בצע קיצוץ היכן שאתה יכול. אם זה אומר בסופו של דבר לקצר את הנסיעה, אז שיהיה.

ערכו תקציב. נניח שאתה חושב שהטיול שלך יעלה 5000, כולל כרטיס טיסה. זה עוד חמישה חודשים. זה אומר שאתה צריך לחסוך 500 בחודש לחמשת החודשים הבאים כדי לעמוד בעלויות הטיול שלך.

הנה כמה רעיונות שבהם תוכל להתחיל לחסוך:

  • עזוב את הלאטה המתוקתק היומיומי הזה. אם אתה מקבל משקה קפה של 4 שלוש פעמים בשבוע, זה 50 לשבוע, וכ-200 לחודש.
  • לאכול יותר מהבית. מסעדות נהדרות, אבל הן יקרות. אם אתה מבשל בבית, אתה יכול לחסוך כסף לא רק בגלל שזה זול יותר, אלא בגלל שיהיו לך שאריות שיכולות להחזיק לך ימים.
  • עזוב את המותרות לזמן מה. המשקה האחרון במוצאי שבת? לַעֲבוֹר. סרט בשבוע הבא? לא. לעזאזל, כבל? מי צריך את זה כשיש לך נטפליקס? תסתכל אילו דברים קטנים זה כיף, אבל אתה יכול לחיות בלעדיהם.

בזמן שאתה חוסך, עשה את המחקר שלך. אם אתם מתכננים מראש, תוכלו לחסוך במחירים על ידי ביצוע מחקרים וחיפוש סביב מבצעים, בין אם לטיסות או לינה. חפש באינטרנט דברים לעשות וטיפים לנסיעות ליעד שבו אתה מבקר ובסביבתו. בלמידה שלך, תדע מה לחפש כשאתה מחפש מבצעים – כמו כרטיסי כניסה למוזיאונים, הנחות בבתי מלון, עסקאות תחבורה וכו'. וכשתמצא את המבצעים האלה, מצא אותם.

אומרים שכדאי להזמין כרטיסי טיסה בסביבות חודשיים כדי לקבל את העסקאות הטובות ביותר – זה המקום המשמח שבו חברות תעופה מתחילות להוזיל את הנסיעות שלהן כדי למכור כרטיסים, אבל עדיין לא העלו מחירים כי הם ברגע האחרון.

אם אתה הולך למקום שמדבר בשפה אחרת, קח את הזמן כדי לרענן את היסודות. אתה תשמח שעשית זאת, וגם האנשים שאתה מתקשר איתם יהיו.

קבל כרטיס אשראי "נסיעות", אם אפשר. כרטיסי אשראי רבים כיום משויכים לחברות תעופה גדולות. הם מציעים מיילים בונוס עבור הרשמה בנוסף למיילים עבור כל שקל שהוצא (לרוב יש מינימום לחודש, עם זאת). אתה יכול להשתמש בו כדי לשלם על הכל, ולצבור קילומטרים לאורך הדרך. רק ודא שיש לך את הכסף לשלם אותו.

זה המאמר שיצרנו לתת לכם מידע על איך לתכנן טיול.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה