דברים שאפשר לעשות בקו סמוי: המדריך לחופש האמיתי

אי קוסמוי, כשם שהוא נשמע כאילו חוצף מסיפור קסם, מציע חוויה טבעית ותרבותית שקשה למצוא במקומות אחרים. כאן נעבור על החופים המרשימים ביותר שבו ונגיב גם לשאלות הנפוצות שמעלים המטיילים הרבים הבאים לכאן.
שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

דברים שאפשר לעשות בקו סמוי: המדריך לחופש האמיתי

דברים שאפשר לעשות בקו סמוי: החופים של קוסמוי הם התכונה הבולטת ביותר באי והם גורם מרכזי לביקור של אינספור מטיילים. המים הטורקיזים והחול הלבן והנעים מספקים חוויה שאין כמותה והם נגישים בקלות. בגידולו, קוסמוי מציעה מגוון אדיר של חופים, המפרוסים ברחבי האי. ההגעה מאזור לאזור יכולה לקחת זמן, אך אין צורך לשוטט באופן יומיומי, כאשר המטרה היא להירגע וליהנות.

למטייל תיאלנד

הבחירה בחוף מסוים תשפיע בהחלט על בחירת מקום האירוח שלכם, לכן אספנו כאן לכם המלצות לגבי החופים המרשימים ביותר והמלונות הסמוכים אליהם:

חוף צ'וואנג (Chaweng Beach)

צ'וואנג, העיירה הגדולה באי, מציעה לא רק את אחד החופים המרהיבים בקוסמוי, אלא גם מגוון רחב של אפשרויות לינה בקרבת הים. חיי הלילה המרהיבים, כולל מסעדות וברים שפתוחים עד שעות הלילה המאוחרות, מספקים חוויה שלא תשכחו.

השהייה לצד החוף הזה היא חוויה משגעת, ובמיוחד אם מחפשים אווירה מכושפת. באורך של כמעט 3 ק"מ, החוף מציע אטרקציות רבות למבקרים שבאים ליהנות.

חוף לאמאי (Lamai Beach)

לא רחוק מצ'וואנג מצוי חוף לאמאי, השני בגודלו בקוסמוי, אך באווירה הרבה יותר רגועה ומתונה. החוף הזה הוא הבחירה המושלמת לזוגות או משפחות המחפשות ים פסטורלי ואווירה רומנטית. ישנם מספר מלונות בוטיק יוקרתיים לצד הים, המציעים שירותים מרובי פינוק. באזור הזה תוכלו גם למצוא מסעדות גורמה וברים שקטים ליד החוף, מה שהופך את האזור למקום אידיאלי להתרחקות מההמולה.

חוף בופוט (Bophut Beach) אחד מהדברים שאפשר לעשות בקו סמוי

מדובר בחוף המצוי בצפון האי והוא ידוע בזכות "הכפר הדייגים" הקסומה שלו. בופוט הוא שילוב מרתק של הווי המודרני של קוסמוי עם טעם של עבר ותרבות ישנה. הבנייה הטיפוסית לכפר הדייגים היא גם הסיבה שזה המקום האידיאלי למי שמחפש אווירה תיירותית אותנטית. מלונות וגם מסעדות רבות מציעות נופים מרהיבים לים, וכמה מהם ממוקמים על מזחים ימיים, המאפשרים חוויה של אירוח ימי יוקרתי.

חוף מאנאם (Maenam Beach)

מערבה לבופוט נמצא חוף מאנאם, המציע אווירה שקטה ומתונה לאורחיו. החוף הזה הוא הבחירה המושלמת למי שמחפש להתנתק ולהירגע, עם הרבה פינות ציוותה שקטות.

מאנאם מציע את התמורה הטובה ביותר למחיר בקוסמוי, והוא מושלם למי שמחפש חופשה יוקרתית בתקציב סביר.

קוסמוי היא פנינה של איים בתאילנד

המציעה חוויות לכל טעם ולכל כיס. בין אם אתם מחפשים אווירה רומנטית, אווירה תוססת ופעילה, או פשוט מקום להירגע – בקוסמוי תמצאו את מה שאתם מחפשים.

חוף קורל קוב (Coral Cove Beach)

ממוקם בין החופים הפופולריים של צ'וואנג ולאמאי, חוף קורל קוב הוא פינה קטנה אך מיוחדת באי. החוף עצמו הוא מרשים, אך האטרקציה האמיתית היא השנורקלינג בין המגמות הקורליות הצבעוניות. מדובר באחת האזורים הטובים ביותר לכך בקוסמוי. מי שמחפש לקבל טעימה של החיים התת-ימיים של האי, ימצא בקורל קוב את מקומו.

חוף סילבר ביץ' (Silver Beach)

חוף נסתר ואינטימי, המצוי בגבעה קטנה בין צ'וואנג ללאמאי. החול הלבן הדק, המים הכחולים הבהירים והסלעים המרשימים מסביב, הופכים אותו לאחד החופים הכי פוטוגניים בקוסמוי. הוא פחות מפוצץ על ידי תיירים מאוד, מה שהופך אותו לבחירה מעולה לאלה המחפשים יום שקט בים.

עוד מאמר על: חופשה בסוכות.

טיולים רומנטיים בחול

חוף בנג ראק (Bang Rak Beach)

מכונה גם "חוף הביג בודהה", חוף זה מציע אווירה רומנטית עם נוף מרהיב לאי פנגנגן. לא רחוק מהחוף ניתן לראות את פסל הבודהה הגדול, אחת האתרים המובהקים בקוסמוי.

בכלל, כאשר מדובר בחופשה בקוסמוי

האי מציע הכל: מחופים יפים, פעילויות מרתקות, מסעדות מעולות ותרבות עשירה. תוכלו לבלות את ימיכם בשקט על אחד החופים המרהיבים, לצלול בים, לטפס על הרים או לבלות את הלילה באחת המסיבות הרבות. אין ספק שקוסמוי היא היעד המושלם לכל מי שמחפש את השילוב המושלם של רגוע ופעיל.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

שאלות נפוצות
התקופה בין נובמבר לפברואר היא התקופה הכי נעימה בה לבקר, כאשר הטמפרטורות נעימות והגשם מצטמצם.
בוודאי! האי מציע מספר אתרים כמו פסל הבודהה הגדול ומספר מקדשים המביאים את הקסם התרבותי של האזור.
המים בקוסמוי הם בין הנקיים ביותר באזור וברוב המקומות הם בטוחים לשחייה. עם זאת, כדאי להסתייע בסימני הבטיחות על החופים.
לצד החופים המרהיבים, יש גם מספר אטרקציות כמו טיולי צלילה, מסיבות חוף, טרקינג בהרים וסיורים תרבותיים בכפרים המקומיים.
קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *