איך לבצע טיסה עם ילדים?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לבצע טיסה עם ילדים?

טיסה עם ילדים לא חייבת להיות קשה. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות לפני, במהלך ואחרי הטיסה שלך כדי להפוך את החוויה לחיובית עבור הילדים שלך, עבור עצמך ושאר הנוסעים במטוס. על ידי חשיבה מראש על איך היום הולך לעבור, האצלת משימות למבוגרים המטיילים, ומתן מידע טוב ובידור לקטנטנים שלך, אתה יכול להפוך את הטיול הבא שלך עם ילדיך לטובה ביותר עד כה!

תכנון ההרפתקה שלך

בחר טיסת לילה או מוקדם בבוקר. סביר יותר שילד ישנוני יתפרץ במהלך הנסיעה במטוס. גם טיסות הבוקר המוקדמות נוטות להיות פחות צפופות. אם אתם יוצאים לטיסת לילה והם פשוט לא מצליחים להירגע, נסה לקרוא להם בשקט סיפור לפני השינה שהם שמעו בעבר, לגרום להם להאזין למוזיקה מרגיעה או לקולות טבע, או לתת להם עיסוי עדין לגב ולצוואר .

אם אתה עדיין מתקשה להרדים אותם, מנות ילדים של מלטונין, בנאדריל (לא ניתן להשתמש בדיפנהידרמין לילדים מתחת לגיל שנתיים), או עזרי שינה עדינים אחרים יכולים לעזור. אם אינך בטוח לגבי הבטיחות של עזר שינה, בקש מרופא הילדים שלך המלצות וטיפים.

איך להתכונן לטיסה

בדקו את עלויות הטיסה לילדים מכיוון שהן עשויות להשתנות לפי חברת תעופה. לחברות תעופה יש לפעמים מידע על תעריף ילדים באתר האינטרנט שלהן. אם לא, התקשר לחברת התעופה ושאל אם אתה יכול לצפות לתשלום עבור תינוק שישב בחיקך, האם כדאי לך לקנות כיסא מבוגר אחר לפעוט שלך, ואם ילדך זקוק למושב בטיחות מיוחד בהתאם לגילו וגודל.

שאל את שם הנציג שעוזר לך כדי שתוכל להתייחס למידע זה מאוחר יותר במידת הצורך.

הביאו עגלה או כיסא בטיחות, אבל רק אם זה הכרחי לחלוטין. עגלות ומושבי רכב עלולים להיות קשים להסתובב והם מהווים טרחה בטיסות המשך. הם עלולים גם להינזק בתא המטען של התיק הנבדק. אם אתה צריך עגלה, התקשר לחברת התעופה שלך כדי לשאול לגבי בדיקת עגלות והעלויות הנלוות.

צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני הטיסה. אין דבר יותר גרוע מלחוש לחוץ בתור באבטחה כי הטיסה שלך עומדת לצאת ויש לך ילדים קטנים לעבור את האבטחה. אפשר 2-3 שעות כדי לעבור את הצ'ק-אין והאבטחה ללא לחץ.
הגעה מוקדמת גם תאפשר לילדיכם לחקור את שדה התעופה בזמן שהם מחכים, מה שיכול להוות חוויה לימודית בעלת ערך – וזו דרך מצוינת לעייף אותם! השתמש ברתמת ילדים אם ילדך נוטה לשוטט.

בדוק את מצב הטיסה שלך בלילה שלפני הטיסה וכאשר אתה מגיע לשדה התעופה. אם יש עיכובים או ביטולים, תרצה לדעת בהקדם האפשרי כדי שתוכל לעשות סידורים אחרים. קחו את הזמן להסביר את התוכנית החדשה לקטנטנים שלכם, מכיוון ששינויים בטיול גדול עלולים לגרום להתמוטטות.

חלוקת אחריות בין המבוגרים. אם אתה מטייל עם מספר מבוגרים, הגדר מערכת "חברים". זה עשוי להיות מועיל שמבוגר אחד יהיה אחראי על כל הניירת בעוד שהשני מעסיק את הילדים. המשפחה שלך תדע את התפקידים הטובים ביותר עבור כולם. עוד מידע על: איך להשיג חדרי מלון בחינם?

ערכו סידורי נסיעה בין שדה התעופה למקומות הלינה שלכם מראש. ניסיון לזרום למלון כשיש לך ילדים עייפים ואין דרך להגיע לשם עלול לגרום ללחץ מיותר. הכינו את מסלול הטיול והמפות של היעד שלכם לקראת הירידה מהמטוס. החזיקו את כל מספרי אישור ההזמנה של הטיסה, המלון והרכב כדי להקל על המעבר.

הכנת ילדך לטיול

הכניסו כרטיס "עזרה, אני אבוד" בכיס של ילדכם. זה צריך לכלול את השם, הכתובת ופרטי הטלפון הנייד שלך למקרה שהם ייפרדו ממך. שמור עליך תמונה עדכנית של ילדך. אל תתנו לילדים לצאת מעיניכם, והנחו אותם להישאר קרוב אליכם כל הזמן.

העבירו אותם דרך השלבים העיקריים של נסיעות אוויריות כמו אבטחה והמראה. לדוגמה, באבטחה, אמור "ייתכן שתצטרך לחלוץ את הנעליים שלך כדי להעביר אותן דרך הסורק, אבל אל תדאג, אתה תקבל אותן בחזרה! לפעמים, ילדים מתחת לגיל 13 יכולים להחזיק את הנעליים שלהם בזמן שהם עוברים אבטחה, אבל טוב להיות מוכנים.

"לפני ההמראה, אמור "המטוס יעבור מהר מאוד וירעד מעט, אבל זה בסדר, שום דבר רע לא יקרה." שמור אותם מעורבים במהלך החלקים המפחידים על ידי מתן עבודה קטנה אך חשובה לעשות, כגון הנחת פחי פריטים על המסוע או כיבוי האלקטרוניקה לפני ההמראה.

איך לנסוע לבד בפעם הראשונה

תן להם לארוז את התיק שלהם. ילדים יאהבו את האחריות להכין ולשאת את המטען שלהם. זה גם יכול לעזור להם להרגיש בטוחים יותר אם הם מרגישים עצבניים לגבי ההרפתקה שלהם. פקח על האריזה כך שכל מה שילדך צריך ייכנס לתיק שלו, ואל תשכח תג מטען עם שמך ומספר הטלפון שלך לכל תיק.

התלבש בבגדים קלים ונוחים ונעלי החלקה. צמצם את כמות המתכת בבגדים ובנעליים כדי לחסוך זמן באבטחה. מטוסים יכולים להיות קרים, אז בקש מהילדים ללבוש ז'קט או לשמור אחד בתיק.

אמור להם שכאבי אוזניים או בטן במהלך הנסיעה במטוס הם זמניים בלבד. הביאו טיפות לכאבי אוזניים והראו להם כיצד לפוצץ את האוזניים כדי למזער כאבי אוזניים מגובה רב. אם הם מרגישים בחילה, Dramamine או Emetrol יכולים לעזור. התייעץ עם הרופא שלך לפני השימוש בתרופות שילדך לא השתמש בהן בעבר.

הביאו ערכת ניקיון לבלאגנים ותאונות. שמור מגבונים לחים, מפיות, חומרי חיטוי ידיים, תחבושות, תיקי חולים ומגבות משיכה בכבודה. אל תסמכו על הדיילים שיטפלו בתקלות של ילדכם מכיוון שיש להם הרבה נוסעים אחרים לטפל בהם.

הופכים את המסע למהנה עם טיסה עם ילדים

הושיב את ילדך הרחק מהמעבר. ידיים ורגליים קטנות עלולות להיפגע מנוסעים חולפים או עגלת המזון והמשקאות, וילדים לא צריכים לתפוס אנשים או רכוש.

עשה לילד שלך נוח. קשה לשבת בשקט כל כך הרבה זמן, אבל כמה כריות קטנות, שמיכה וחיה מפוחלצת יכולים לעשות את כל ההבדל. גם ילד נוח ירצה לעזוב את הכיסא שלו או לבעוט בגב המושבים של אחרים.

לספק מגוון של בידור. אל תהסס להשתמש באפשרויות הטיסה, אך אל תסתמך בהן מכיוון שהמשחק או התוכנית המועדפים עליהם עשויים שלא להיות זמינים. הביאו קונסולת משחקים ניידת, טלפון עמוס מוזיקה וספרי שמע, מדבקות, קלפי משחק, ספרי פאזלים, נייר ריק ועפרונות.

לפעילויות חינוכיות נוספות, בקש מהם לתכנן חופשה באמצעות חוברות נסיעות או לסקור שוב את המסלול שלך. הציגו ספרים, כרטיסי פלאש וחומרי למידה אחרים המתאימים לגיל ילדכם. אם יש לך ילדים בגיל בית ספר, שאל את המורה שלהם מה הוא או היא מציעים.

ארוז עבורם מתנה קטנה להפתעה, כמו ספר צביעה חדש ועפרונות טושים או עפרונות צבעוניים. זה יעזור לעורר את העניין שלהם בפעילות חדשה ולהילחם בשעמום.

הביאו הרבה חטיפים. תינוקות דורשים רק חלב אם או פורמולה, וודא שיש לך מים בבקבוק אם אתה צריך לערבב פורמולה במטוס. לילדים גדולים יותר, ספק אפשרויות דלות סוכר כגון דגני בוקר, חטיפי פחזניות, פסטה רגילה, כריכים, חטיפי גרנולה, פירות יבשים ושקיקי חטיפים. הימנע מפריטים הזקוקים לקירור, מזונות נמסים או מתפוררים, ומבננות ואבוקדו כשהם הופכים לעיסה חומה בשקית.

ישנם כללים לגבי הכמות והסוג של נוזלים או ג'לים שניתן לשאת מעבר לאבטחה, אך חריגים נעשים לפעמים עבור בקבוקים, קופסאות מיצים וכוסות.

ודא שאתה מזכיר את הפריטים האלה לסוכן  לפני שאתה עובר דרך האבטחה ושאתה מניח אותם בתיק משלהם עם רוכסן בגודל ליטר.

תגמל התנהגות טובה והשתמש במשמעת עקבית. החמיאו להם על יכולתם לשבת בשקט, להישאר בשקט ולכבד אחרים. הגדירו בבירור את הציפיות שלכם להתנהגותם הרבה לפני תחילת המסע שלכם, וספקו אפשרויות לתגמולים אם הם יתנהגו יפה.

אם הם מתנהגים בצורה גרועה, אל תעניק להם תשומת לב שלילית על ידי צעקות או מכות, מכיוון שהם עשויים לראות בהתנהגות זו דרך להשיג יותר תשומת לב. במקום זאת, תנו "לא" נחרצות והסבירו מדוע מעשיהם לא היו נכונים. הפנה את תשומת לבם לפעילות חיובית ומרתקת לאחר משמעת.

הישארו רגועים. נסו לא להראות תסכול אם הכל לא הולך בדיוק כמתוכנן. ילדים יכולים להיות מושפעים ממצבי הרוח של המטפלים שלהם, והלחץ שלך יכול להפוך ללחץ שלהם במהירות.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *