רעיונות נופש פעילים באלפים הצרפתיים

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

רעיונות נופש פעילים באלפים הצרפתיים למטיילים בודדים

אז מהם רעיונות נופש פעילים באלפים הצרפתיים?נסיעה לבד כבר לא נורא מרתיעה. למעשה, כיום היא נתפסת כדרך נפוצה ונפלאה עבור אנשים להימנע מחרטה על נסיעות. למה לא לצאת לבד? אין סיבה לחכות כשהעולם מספק כל כך הרבה חוויות עשירות שגם נוסעים בודדים יוכלו ליהנות מהם.

חלק מאותן חוויות בלתי נשכחות כרוכות בפעילות. ספורט הרים, למשל, כולל פעילויות שיכולות להתאים באופן מושלם למטיילים בודדים בהתחשב בהתמקדותם בחיבור לטבע ובהסתמכות על עצמנו לנוע. ואולי אין מקום טוב יותר מהאלפים הצרפתיים לפעילויות כאלה.

חופשות פעילות מלאות כיף באלפים הצרפתיים יכולים לספק חוויה מרתקת, כזו המאפשרת לכם לגלות תרבויות אחרות, להשתתף במגוון הרפתקאות, לבנות ביטחון עצמי וליצור זיכרונות ארוכי טווח בדרך.

9 דרכים להפתיע מישהו בטיול

למה האלפים הצרפתיים?

גישה קלה ובמחיר סביר: כדי להוזיל עלויות כנוסע בודד, תחבורה משתלמת יכולה להיות המפתח. עם חיבור אוטובוס כמעט לכל כפר וראש רכבת, להרי האלפים יש רשת תחבורה ציבורית מצוינת.

בטיחות: מטיילים בודדים באזור זה אינם צריכים לחשוש מבטיחות מכיוון שהוא נחשב לאזור מאוד בטוח ומאובטח.

לינה: ישנה רשת רחבה של בקתות (מעל 800 מהן) הפרוסות על פני הרי האלפים המאפשרות למטיילים בודדים ללון בחדרים במחירים נוחים במקום להשתמש באוהלים.

שילוט: סימון שבילים ושילוט הם חסינים בפני שוטים ברחבי האלפים, מספיק טובים אפילו למטייל הפחות בטוח בעצמו.

אולי סולו, אבל לא לבד: האלפים מושכים מספר רב של מטיילים בודדים מדי שנה. כתוצאה מכך, פשוט עלולים להיתקל בכמה מאותם אנשים שוב ושוב ותמיד להיתקל באנשים חדשים. אם רוצים לפגוש מטיילים אחרים, לא תהיה בעיה בכלל כאן.

פעילויות לנסות

יש מגוון רחב של פעילויות שתוכלו לבחור במהלך טיול סולו לאלפים הצרפתיים. וכולם מציעים דרכים לבלות קצת זמן איכות לבד באוויר ההרים הצח, במסגרות שלווה שיספקו את השקט והשקט הנפשי שאולי אתם חושקים בהם.

הנה כמה רעיונות…

אופני הרים

שטח יוצא דופן, מערכת מעליות יוצאת דופן, השקעה רצינית בתשתית לרכיבה על אופני הרים ונוף מרהיב, כל אלה חוברים יחדיו כדי להפוך את האלפים הצרפתיים לאחד מיעדי הרכיבה הטובים בעולם.

תוכניות הרכיבה במדרון והקרוס קאנטרי מספקות לכם הזדמנות לחקור את רצפות העמק המיוערות על פני רשת של שבילים. ניתן גם לנצל את המעליות על מנת לנווט במסלולי ההרים הגבוהים המסומנים ירוק, כחול או אדום בהתאם לקושי שלהם.

טיול רגלי

מהטרק הרב-יומי המפורסם המדהים ועד לטיול, האלפים הצרפתיים הם גן עדן למטיילים. עם שבילים נגישים ומסומנים היטב בצל פסגות נישאות, הרי האלפים תמיד מספקים אפשרויות לכל רמות ההולכים.

עוד על: איך לארוז מזוודה לטיול בחו"ל?

מטיילים בודדים אינם צריכים לדאוג שכן שפע של לינה זמין באמצעות שילוב של בקתות הרים, בקתות בבעלות משפחתית ובתי מלון. כדי להפיק את המיטב מהחוויה הזו, תוכלו להעביר את המזוודות ממקום לינה אחד לאחר על מנת לנסוע בקלילות ולפשט את הלוגיסטיקה בזמן שאתם נהנים מהטיול.

טיפוס הרים

טיפוס סולו בגובה רב במסלול הררי הוא פשוט אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות הרפתקה בלתי נשכחת. כשמטפסים סולו, מסתמכים על היכולות שלך שיובילו אותך לפסגה וברגע שמגיעים לפסגה, תחושת ההישג היא משהו שאפשר לראות.

האלפים הפכו זה מכבר למרכז של תיירות טיפוס הרים בהתחשב במגוון העצום של ההזדמנויות. הקיץ הוא כמובן הזמן האופטימלי ביותר לטיפוס כזה, במיוחד עבור מטפסים ראשונים וסולו, שכן כיסוי השלג ייעלם. מזג האוויר בדרך כלל רגוע עם הרבה ימי שמש.

איך לנסוע לחול לבד כנער

גם אם אינכם מטפסי הרים ותיקים, תוכלו למצוא אפשרויות ותוכלו גם למצוא ציוד רב להשכרה או רכישה כדי להקל על הטיפוס שלכם.

ויה פראטה

דרך פראטה, המכונה גם 'שביל ברזל', היא סגנון של מסלול הררי מוגן הממוקם בעיקר באיטליה ובאוסטריה. עם זאת, הם קיימים גם באלפים הצרפתיים. למרות שזה לא לבעלי לב חלש שכן טיול כזה יכלול כבלי מתכת ואחיזות, ומכאן השם.

חובה לדעת על: 6 הדברים הטובים ביותר לעשות באמסטרדם.

תחצו גיאיות עמוקות ותטפסו על מדרגות שמותירות אתכם חשופים ממש על צלע ההר… אין ספק שזה מספיק כדי להזרים את האדרנלין.

בעוד ש-ויה פראטה משתנים בעיצוב, ברמת המיומנות הנדרשת ובאורך, דבר אחד המשותף לכולם הוא השקפות סוריאליסטיות. אם יש לך את העצבים, לפנות לאזור הדרום. עם צניחה אנכית של 288 מטר ואורך של 1.6 ק"מ, זה בטוח יקפיץ את הלב שלך. ולכמה מהנופים הקסומים ביותר של רכס מון בלאן, דרך הפראטה תופסת את היופי.

קניון

אם אתם אוהבים את השלווה של להיות ליד המים, הרי האלפים מספקים משהו גם עבורכם. קניון באלפים הצרפתיים יכול להיות חוויה יפה, במיוחד בגלל שרוב השטח באזור זה מתאים היטב לפעילות זו. השילוב של מכשולים כמו ערוצי קרחונים ונהרות עמוקים מספק חווית קניון מעוררת השראה לכל מי שמנסה זאת.

מומחים מקומיים ילוו אותך במסלול המבוסס על היכולת שלך, כך שלא צריך לדאוג לצאת לבד. הם יבטיחו שאתם מוכנים כראוי לקורס שלפניכם ויעזרו לכם בכל אחד מההיבטים הקשים כדי שתוכלו באמת לספוג את האווירה של הסביבה הטבעית המרשימה שלכם.

רפטינג מים לבנים

במהלך חודשי הקיץ, הנהרות סביב שאמוני הופכים למגרשי שעשועים לרפטינג, מכיוון שהוא נחשב לאחד ממקומות הרפטינג האידיאליים יותר. המים הקרירים של עמק מון בלאן מציעים הפוגה מקרני השמש הקשות והם פופולריים ביותר בקרב חובבי הרפתקאות. גם אם אינך איש מים נלהב, יום של רפטינג בנהר בשאמוני יכול לשנות זאת.

עברו לדף: נופש לחו"ל.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *