איך למצוא מקום לינה זול בסן פרנסיסקו?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך למצוא מקום לינה זול בסן פרנסיסקו?

אז איך למצוא מקום לינה זול בסן פרנסיסקו? סן פרנסיסקו היא המרכז המסחרי של צפון קליפורניה ויכול להיות מקום יקר לבקר בו. אם אתם רוצים להישאר בסן פרנסיסקו אבל נמצאים בתקציב מוגבל, ישנן דרכים בהן תוכלו להשיג מקומות לינה בחינם או זולים. ישנם אתרים רבים, כמו Airbnb ו-Hostelworld.com, המציעים הזמנות לחדרים במחירים נוחים.

אם אתה ממש חשוף במזומן, אתה יכול לנסות להישאר עם חבר, לחנות או להשתמש בבורסת אירוח כמו Couchsurfing כדי להישאר במקום בחינם.

קבלת חדרים בהנחה

השווה מחירי חדרים במגוון אתרי הזמנות. חפש מלונות או מוטלים במגוון אתרי הזמנות שונים כדי למצוא את הדיל הטוב ביותר. אם אתה מוצא חדר שאתה רוצה להישאר בו, חפש אותו באתרים של מתחרים ובדוק אם אתה יכול להשיג עסקה טובה יותר.

אתרים פופולריים לשימוש כוללים Booking.com, Priceline, Hotwire, Orbitz ו-Expedia.

השתמש באתרי הנחות כדי למצוא מבצעים. אתרים כמו LivingSocial Escapes ו- Groupon Getaways יש לפעמים הנחות על מקומות לינה בסן פרנסיסקו. לאחר עיון באתרי הלינה המסורתיים, עיין באתרי הנחות אלה כדי לראות אם אתה יכול למצוא מבצעים טובים.

קרא את האותיות הקטנות ושם לב לעמלות נוספות לפני שתסיים את ההזמנה שלך.

התקשר ישירות למלון או למוטל במקום להזמין באינטרנט. שאל את המלון אם יש לו מבצעים או מבצעים על חדרים. רוב רשתות המלונות והמוטלים יתאימו למחיר שמצאתם באינטרנט. אם החדרים שהם מציעים יקרים יותר ממה שמצאתם באינטרנט, שאל אותם אם הם יתאימו למחיר.

סביר להניח שמלונות ומוטלים יציעו מבצעים בעונות שאינן שיא ובימי חול.

איך ליהנות בחדר במלון

עונות לא שיא הן נובמבר עד אפריל ואילו עונות השיא הן מאי עד אוקטובר.

קנה הזמנה של מישהו אחר אם לא אכפת לך להזמין ברגע האחרון. אתרים כמו Roomer מאפשרים לאנשים למכור הזמנות חדרים שהם כבר לא יכולים למלא. בדרך כלל, ביטולים אלה נעשים עקב שינויים בנסיעות ברגע האחרון. למרות שאתה יכול למצוא חדרים באיכות גבוהה בזול בשיטה זו, ייתכן שאתה חותך אותו קרוב כאשר אתה מזמין את החדר שלך.

הישארו באכסניה במקום מלון או מוטל. אכסניות הן כמו בתי מלון או מוטלים, אבל הן זולות יותר ויש להן אזורי מגורים ובישול משותפים. אכסניות פופולריות בסן פרנסיסקו כוללות את HI San Francisco, USA Hostels San Francisco ו-Amsterdam Hostel. שהות של לילה נעה בדרך כלל בין $30 – $100 USD.

שקול להישאר מחוץ לסן פרנסיסקו כדי למצוא מקומות לינה זולים יותר. אם אינך יכול למצוא מקומות לינה זולים בסן פרנסיסקו, שקול להישאר ממש מחוץ לעיר. השתמש ב- Bay Area Rapid Transit, או BART, כדי לנסוע בזול מחוץ לעיר לסן פרנסיסקו. אתה יכול להשתמש בכלים כמו מפות Google כדי לשרטט את הטיול שלך לפני שאתה עוזב.

עיירות משתלמות מחוץ לסן פרנסיסקו כוללות את אוקלנד וברקלי.

לקחת את ה-BART מאוקלנד לסן פרנסיסקו עולה פחות מ-3 דולר ארה"ב.

פעם אחת בעיר, השתמש בתחבורה ציבורית כמו מוני אוטובוסים או רכבת המטרו כדי לחסוך כסף.

השכרת דירה

שוכרים דירה שלמה במקום לינה בבית מלון. אנשים יכולים להציע את הדירות שלהם להשכרה זמנית באתרי אינטרנט כמו Airbnb, Wimdu ו-Roomorama. אתה יכול לשכור את הדירות שלהם ולקבל גישה לדירה שלמה בסן פרנסיסקו. השכרת דירה היא בדרך כלל כ-1/3 מהעלות של הזמנת חדר במלון.

כבונוס נוסף, יהיה לך גם קשר עם מקומי שיוכל לספר לך על דברים מהנים לעשות באזור.

קבל חדר פרטי או משותף במקום דירה שלמה. אם תרצו להוציא פחות כסף, תוכלו לשכור חדר פרטי או משותף במקום דירה שלמה. חדרים ליחיד הם בדרך כלל בסביבות 1/2 עד 1/3 העלות של שכירת דירה או בית שלם. אמנם מדובר בחלל קטן יותר ולא תהיה לך גישה למתקנים בבית כמו המטבח, אבל זו אפשרות טובה אם אתה מנסה לחסוך כסף.

איך לטייל בעולם

בקר בסן פרנסיסקו במהלך עונת החוץ עבור אפשרויות זולות יותר. במקום לנסוע לסן פרנסיסקו בין מאי לאוקטובר, נסו לנסוע לשם מנובמבר עד אפריל. העיר מקבלת פחות מבקרים בחודשים אלו, ולכן תציע חדרים זולים יותר!
בדרך כלל אתה יכול למצוא חדרים בזול ב-15%-30% במהלך עונת החוץ.

קליפורניה רבים יוצאים לטיולי סוף שבוע לסן פרנסיסקו. אם אתה יכול, נסה לתכנן את הטיול שלך במהלך ימי חול לעסקאות זולות יותר.

מציאת מקומות לינה בחינם

הישאר עם משפחה וחברים שגרים בקרבת מקום. אם יש לך חבר או בן משפחה שגר בסן פרנסיסקו או בסביבתה, אתה יכול לשאול אם אתה יכול להישאר איתם. שאל אותם זמן רב מראש, ונסו להציע לעזור עם מטלות או סידורים בזמן שאתה נשאר.

אם הם אומרים כן ומאפשרים לך להישאר במקום שלהם, הקפד לכבד את המרחב שלהם ואת חפציהם כאשר אתה שוהה שם.

אתה יכול לשאול על ידי אמירת משהו כמו, "היי, תכננתי להגיע לסן פרנסיסקו מה-11 עד ה-15 בדצמבר. אתה חושב שאוכל להישאר אצלך? אני אעזור במטלות כל עוד אני שם."

אם יש לך את הכסף, עליך להציע לעזור לשלם את חשבונות החשמל עבור הזמן שבילית שם.
אם חברך או בן משפחתך אומר לא, קבל את החלטתם ומצא מקומות התאמות אחרים.

 

מצא מיטה בחינם באתר חילופי אירוח. מרכזי אירוח יכולים לחבר בין מטיילים לתושבי סן פרנסיסקו שמוכנים לאפשר למישהו להישאר במקום שלהם בחינם. אתרים כמו Couchsurfing, Global Freeloaders ו-Hospitality Club מציעים רישומים ממקומות בכל רחבי העולם.

לפני שמתחייבים למקום, קרא ביקורות של לקוחות כדי לוודא שהאדם הוא מארח טוב.
הרישום שתבחר צריך להיות מאומת על ידי האתר ויש למלא את הפרופיל שלו במלואו.

השתמש בתוכנית מקוונת להחלפת בתים אם יש לך בית. אתרים כמו Homestay, Love Home Swap ו- Home Exchange, מאפשרים לך להחליף בתים עם משפחה אחרת לתקופה מסוימת. חפש באתרים אלה רישומים בסן פרנסיסקו.

לאחר מכן, צור קשר עם בעל הבית וסדר את הפרטים עבור ההחלפה.

לחלק מתוכניות החלפת בתים יש תשלום חודשי הקשור לשירות.
התשלום החודשי יכול לנוע בין 2 דולר ל-25 דולר לחודש.

קמפינג באתר קמפינג בחינם. מתחם הקמפינג של Bicentennial הוא בחינם בתקופות מסוימות של השנה. כשאתה מחנה, תצטרך להביא אוהל משלך, שק שינה וציוד מחנאות.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה