איך לתכנן טיול משפחתי לים?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לתכנן טיול משפחתי לים?

טיול משפחתי לים עשוי להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי להירגע ולהיטען מחדש. עם זאת, תכנון טיול לים עם המשפחה שלך יכול להיות קצת יותר מסובך מאשר לצאת לבד. תצטרך לבחור חוף שיענה על צרכי המשפחה שלך, לארוז את כל מה שמשפחתך תצטרך, ולנקוט באמצעי זהירות מיוחדים כדי לשמור על בטיחות כולם. למרות שזה עשוי להיראות מרתיע בהתחלה, אתה יכול בקלות לתכנן טיול מהנה ומרגיע לחוף הים עבור המשפחה שלך.

החלטה באיזה חוף לבקר

ערכו פגישה משפחתית כדי לדון באפשרויות שלכם. לפני שתתחיל לחפש אפשרויות באינטרנט, שב ושוחח עם בני המשפחה שלך כדי לראות מה כולם חושבים על טיול חוף. בין אם אתם מתכננים יום על החוף או חופשה לעיר חוף, זה יעזור לגלות מה כולם רוצים לעשות.

אולי תרצו לרשום הערות כדי להזכיר לעצמכם מה כולם רוצים לעשות ואז תוכלו להתייחס אליהם כאשר תעשו את הסידורים וארוזים לטיול שלכם.
לדוגמה, אולי בן הזוג שלך רוצה לחפש צדפים, הבת שלך רוצה ללמוד לגלוש, ובנך רוצה לבנות טירת חול.

בחר מיקום חוף קרוב לבית אם אתה רק הולך ליום. הסתכל אל החופים המקומיים שלך על ידי חיפוש מהיר באינטרנט, שאל חברים ובני משפחה, או בקשת המלצות במדיה חברתית. אולי יהיו לך כמה חופים נהדרים קרוב למקום מגורייך אם אתה ליד אגם או ים. ייתכן שתהיה לך אפשרות נהדרת לטיול חוף במרחק קצר מהבית שלך שעדיין לא חקרת.

נסה לבדוק אם יש חופים בפארקים הממלכתיים המקומיים.
אתה יכול גם להסתכל על חופים ציבוריים באזור שלך.

בחר אתר נופש על החוף אם אתה רוצה לבלות מספר ימים על החוף. אם אתם מתכננים לצאת מהאזור לטיול החוף שלכם, אולי תחפשו אתר נופש על החוף שבו תוכלו לשהות כמה ימים. אתרי נופש על החוף הם מלונות על החוף עם שירותים נוספים, כגון מסעדות, בריכות שחייה וציוד חוף חינם.

איך לנסוע לבד בפעם הראשונה

כמה יעדי חוף פופולריים שבהם אתה יכול למצוא אתר נופש כוללים:

  • חוף אכזיב.
  • חוף בית ינאי.
  • חוף הצוק בתל אביב.
  • חוף לידו באשדוד.

הסתכל על חוף שאתה יכול לחנות בו אם המשפחה שלך בחוץ. אם המשפחה שלך נהנית מחנאות, אז אולי תנסה למצוא חוף שבו קמפינג מותר. זה יאפשר לכם המשפחה להישאר ללון וזו גם אפשרות תקציב מצוינת.

ודא שבחוף שאתה בוחר יש את השירותים שאתה צריך. אולי תרצו לבשל בחוץ על גריל בחוף הים, לעשות מדורה, לשטוף את החול מהרגליים במקלחת ציבורית, או פשוט להשתמש בשירותים נקיים. לא משנה מה השירותים שתרצו בחוף שבו תבקרו, נסו למצוא אחד שיש בו את כולם! עוד על: איך להכין תוכניות נסיעה מוצלחות?

אתה אמור להיות מסוגל למצוא מידע זה באתר האינטרנט של החוף אם יש להם כזה, או על ידי שאילת חבר או בן משפחה שביקר באותו חוף.

אריזה לטיול משפחתי לים

מלאו צידנית בהרבה מים, חטיפים ואוכל. אחד הדברים הכי חשובים להביא לטיול חוף משפחתי הוא צידנית מלאה בקרח ודברים לאכול ולשתות! מכיוון שאתה תבלה לפחות כמה שעות על החוף, המשפחה שלך תצטרך כמה חטיפים ומים לכל הפחות. עם זאת, אריזת ארוחת צהריים קלה לכולם היא אידיאלית.

כמה אוכל ומשקאות טובים לחוף כוללים:

  • בקבוקים לשימוש חוזר מלאים במים וקנקן ליטר נוסף למילוי מחדש.
  • פירות טריים, כגון ענבים ואוכמניות.
  • כריכים קלים לאכילה, כגון חמאת בוטנים וג'לי, חומוס.
  • שקיות יוגורט ותפוחים נסחטות.

הביאו מגבות, בגדי ים ובגדים להחלפה לכולם. לפני שאתם יוצאים לטיול החוף המשפחתי שלכם, בקש מכולם להחליף לבגדי ים ולחטוף מגבת והחלפת בגדים. ארוז את הפריטים האלה גם עבור כל הקטנטנים.

הקפד לשקול מה המשפחה שלך רוצה לעשות לאחר בילוי היום על החוף. לדוגמה, אם אתה הולך לקניות או לטייל בעיר, אז כולם יצטרכו להיות עם נעלי הליכה נוחות.
אם יש לכם תינוק או פעוט, ארזו 2 בגדים להחלפה בתוספת חיתולים ומגבונים. הקפד להביא כובע רחב שוליים כדי להגן על הקרקפת של תינוקך גם מהשמש.

ארוז מיכלים מרובים של קרם הגנה לכל המשפחה. כל בני משפחתך יצטרכו למרוח ולמרוח שוב קרם הגנה פעם בשעתיים בזמן החוף, או בכל פעם שהם נרטבים או מזיעים. ודא שאתה מביא הרבה קרם הגנה לכולם כדי לעשות זאת!

חלק חשוב לטיול משפחתי לים

הביאו אתכם קרם הגנה קל למריחה מהירה, כמו תרסיס או סטיק קרם הגנה.
ארוז קרם הגנה לתינוקות לקטנטנים בין 6 חודשים לשנתיים.
זכור כי תינוקות מתחת לגיל 6 חודשים אינם צריכים ללבוש קרם הגנה ויצטרכו לשמור אותם בצל ולכסות אותם במשך היום במקום זאת.

קבל מטריית חוף גדולה או אוהל כדי לספק צל למשפחה שלך. בעוד ששימוש בקרם הגנה אמור להגן על המשפחה שלך מפני כוויות שמש בחוף הים, הם עדיין יצטרכו לאן לברוח מהחום במהלך היום. הביאו אתכם לפחות מטריית חוף אחת גדולה כדי לספק צל למשפחה שלכם. ייתכן שתרצה גם להביא אוהל קופץ כדי לספק צל נוסף למשפחתך.

איך לטייל מסביב לעולם

כלול כל פריט בידור נוסף שהמשפחה שלך עשויה לרצות. החלק הטוב ביותר ביום חוף הוא כל הדרכים השונות שבהן המשפחה שלך יכולה לשחק ביחד! ודא שאתה מביא פריטים שמשפחתך תרצה להשתמש בהם במהלך השהות בחוף הים.

כמה אפשרויות נהדרות כוללות:

  • לוחות בוגי.
  • צעצועי חול לבניית ארמון חול, כגון דליים ואתים.
  • פריסבי או כדור.
  • חפיסת קלפים או משחק לוח מסע.
  • מטקות.

שמירה על בטיחות המשפחה שלך בחוף הים

מרחו קרם הגנה על כולם לפני שאתם יוצאים לשמש. חשוב למרוח ולמרוח שוב קרם הגנה על עצמך ועל בני משפחתך לאורך כל היום כדי להגן עליהם מפני כוויות שמש. בחר מסנן קרינה בעל דירוג SPF של 30 ומעלה ומרח אותו לפחות 15 דקות לפני שאתה יוצא לשמש. לאחר מכן, יש למרוח מחדש את קרם ההגנה כל שעתיים או לאחר הזעה או רטוב.

הקפידו למרוח את קרם ההגנה על כל אזורי הגוף שייחשפו.
מרחו על השפתיים קרם שפתיים עם SPF 15 ומעלה.

צלם תמונה של כולם למקרה שמישהו ילך לאיבוד. במקרה שמישהו מהקבוצה שלך ייפרד משארכם, זה יעזור לקבל תמונה שצולמה באותו היום. הקדישו דקה לצלם תמונה של כל אחד מבני המשפחה שלכם לפני שאתם הולכים לחוף הים.

אין צורך להסביר מדוע אתה מצלם את התמונות של כולם. אתה יכול פשוט לומר, "תן לי לקבל תמונה חמודה של כל אחד מכם בתלבושת החוף שלך!"
אל תשכח לצלם גם תמונה קבוצתית כדי לשמר את הזיכרון של טיול החוף המשפחתי המהנה שלך!

חבר דגל בהיר, צעיף או מגבת לחלק העליון של מטריית החוף שלך. קבל צבע ניאון או דגל, צעיף או מגבת וצרף אותו לחלק העליון של המטריה או האוהל של המשפחה שלך.

אם יש לכם ילדים גדולים יותר או בני משפחה בוגרים שעלולים לשוטט בכוחות עצמם מאתר החוף, זה יעזור להגביר את הנראות של נקודת החוף של המשפחה שלכם. ציין זאת בפני בני משפחתך לפני שמישהו יוצא לחקור.

לדוגמה, אתה יכול לקשור צעיף ורוד עז לחלק העליון של המטריה ולהגיד לכולם, "רואים את הצעיף הוורוד? חפש את זה אם אתה הולך לאיבוד."

הדריכו את הילדים שלכם כמה רחוק הם יכולים לשוטט. אם אתם מתכננים לתת לילדים שלכם לחקור או לשחק בעצמם ליד אתר החוף שלכם, הקפידו להגדיר גבולות ברורים לכמה רחוק הם יכולים לשוטט. הצביעו על ציוני דרך כדי להראות להם מהן המגבלות ותגידו להם באיזו תדירות הם יצטרכו לבצע צ'ק-אין.

לדוגמה, אתה יכול לומר להם, "אל תעבור על פני מגרש הכדורעף או המזח. בדוק שוב פעם ב-20 דקות כדי שאדע שאתה בסדר."

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה