איך לנסוע לחו"ל לבד כנער?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לנסוע לחו"ל לבד כנער?

אתה מוכן לראות את העולם ולחוות את הריגוש של ההרפתקה בעצמך, אבל איך לנסוע לחו"ל לבד כנער? החדשות הטובות הן שלטייל בחו"ל לבד כנער בהחלט אפשרי. יש רק כמה לוגיסטיקה נוספת שתצטרך לזכור ולתכנן עבורה. מאמר זה ידריך אותך דרך האפשרויות השונות שלך וכל מה שתצטרך לעשות כדי להתכונן כדי שתוכל להתחיל לתכנן את טיול הסולו של חלומותיך!

לטייל סולו

ודא שאתה מבין את האתגרים והסיכונים של נסיעה לגמרי לבד כנער.
חלק מהמדינות ידרשו מכתב הסכמה חתום על ידי ההורים או האפוטרופוסים שלך וחלק עלולות לסרב את כניסתך יחד.

רוב המלונות יגרמו לך לקפוץ בין חישוקים נוספים כקטינים או אולי לא יאפשרו לך להישאר שם בכלל.
חלק מהאטרקציות התיירותיות לא יאפשרו לקטינים להיכנס ללא מבוגר שילווה אתכם.

אתה תהיה לגמרי לבד. אם יש לך מקרה חירום רפואי, נעצרת, או חווית כל סוג אחר של מלכודת, ייתכן שלא תוכל להגיע לאף אחד בחזרה הביתה.

למד את החוקים והתקנות בנוגע לטיולים של בני נוער במדינה שבה אתה מתכנן לבקר. במדינות מסוימות, ייתכן שלא תתאפשר נסיעה לבד כקטינה, וניתן למנוע ממך כניסה.

במדינות מסוימות, כמו פורטוגל, קטינים חייבים לקבל מכתב חתום על ידי שני הוריהם, ועליהם לאמת את המכתב בשגרירות לפני הנסיעה.

במדינות אחרות, כמו ספרד, קטינים יכולים בדרך כלל לנסוע לבד, אך אם הם ייעצרו, יגמרו בבית החולים או נתקלו בבעיות בדרך אחרת, הם עלולים להיעצר על ידי הרשויות עד שניתן יהיה לפתור את מצבם.

איך לנסוע לבד בפעם הראשונה

רכישת ביטוח נסיעות. במיוחד בתור קטין, רשת הביטחון שמספקת ביטוח נסיעות היא עזרה גדולה. בהתאם לרמת הביטוח שאתה קונה, הטיסות שהחמצת יוחזרו; תקבל כסף כדי להחליף את המטען האבוד; וההוצאות שלך במקרי חירום רפואיים יכוסו. כמו כן, ניתן לארגן ולספק עבורך הסעות חירום חזרה לארץ הולדתך.

חפש הנחות לסטודנטים. אחת ההטבות של נסיעה כנער היא שאתה מקבל גישה להנחות לסטודנטים באופן אוטומטי אם אתה מתחת לגיל 18. רוב האטרקציות התיירותיות, המוזיאונים ואתרים מעניינים אחרים יציעו הנחות. חלק מהמלונות וחברות התעופה יציעו גם הנחות. כמו כן, רוב מערכות התחבורה הציבורית מציעות כרטיסים או כרטיסים מוזלים לבני נוער.

מצאו מלון שמאפשר לקטינים להישאר ללא ליווי. רוב המלונות לא ישכירו לאף אחד מתחת לגיל 18 (חלקם אפילו לא ישכירו לאנשים מתחת לגיל 21), ובדרך כלל המידע הזה לא מוצג באתר שלהם, אז הדרך היחידה לדעת היא להתקשר ישירות ולשאול.

עוד: איך להזמין טיסה?

אם בעיר שבה אתם מתכננים לבקר יש אכסניית נוער, נסו להתקשר אליהם. אכסניות נוער רבות יאפשרו לקטינים להישאר, אם כי רובם מוגבלים לבני 16 ומעלה.

להזמין טיסות. רוב חברות התעופה, אך לא כולן, יאפשרו לכם לנסוע לבד אם אתם בני 18. נסיעה לבד שונה מנסיעה כקטינה ללא מלווה. שימו לב שתוכניות קטינים ללא ליווי, לרוב לילדים מתחת לגיל 12, הן כרטיסים שבהם אתם מודרכים משער לשער על ידי צוות חברת התעופה, ויש להוריד אותם ולאסוף אותם על ידי מבוגר.

תתכוננו ללכת! טיול לבד יכול להיות מפחיד, אבל אתה כמעט תמיד חוזר אדם אחר. אתה תהיה בטוח יותר בעצמך, ותהיה לך השקפה שונה הן על התרבות שלך והן על התרבויות שאתה מתקשר איתן בטיול שלך. יהיו לך חברים חדשים וזיכרונות חדשים במקום חדש. תהנה בטיול!

עוד על: מסעות ברחבי העולם.

איך לנסוע ברכבת

נסיעה עם קבוצת טיולים או לנסוע לחו"ל לבד כנער

שקול לנסוע כחלק מסיור. אמנם לא אופציה חופשית כמו לטייל לגמרי לבד, אבל קבוצות טיולים במיוחד לבני נוער הן דרך טובה לצאת מאזור הנוחות שלך, ללמוד עוד על נסיעות ולהכיר חברים חדשים. נסיעה כחלק מקבוצה פירושה גם המלונות, האוכל, התחבורה והפעילויות שלך כבר מאורגנים עבורך.

בדוק אם בית הספר שלך מציע טיולים. בתי ספר רבים מציעים סיורים כחלק משיעורי השפה הזרה שלהם. שאל מורה לשפה זרה אם בית הספר שלך נותן חסות לטיול כזה. אם בית הספר שלך אכן מציע אחד, זה יכול להיות אחת מהזדמנויות הסיור הקלות והטובות ביותר עבורך. סביר להניח שכבר יהיו לך חברים בסיור והמלווים הם בדרך כלל מורים. אם אתה הולך עם בית הספר שלך, סביר להניח ששאר השלבים כאן כבר טופלו.

מצא מפעיל טיולים לנוער. ישנן מספר הולך וגדל של חברות המציעות סיורים מודרכים במיוחד עבור מטיילים צעירים למגוון רחב של יעדים. חיפוש מהיר באינטרנט של "טיולי נוער" אמור להעלות עשרות אפשרויות אחרות.

להחליט על יעד. אם אתה מטייל כחלק מקבוצת טיולים, היעדים שהם מציעים צריכים להיות רשומים באתר האינטרנט שלהם. ישנם סיורים לבני נוער כמעט בכל מקום על פני כדור הארץ, כך שאם כבר יש לך יעד בראש, זה פשוט למצוא את החברה המתאימה שתיקח אותך לשם.

עוד על: איך להגיע לקוטב הצפוני?

הזמינו את הסיור שלכם דרך החברה, ואז הזמינו טיסות. בדרך כלל יש להזמין טיסות ללא תלות בחברת הטיולים, לאחר שכבר נרשמתם לסיור. ודא שתאריך ושעה ההגעה של הטיסה שלך (לא תאריך ושעת יציאה) תואמים לזמנים שחברת הטיולים שלך נותנת לך לאיסוף.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *