איך ליהנות בחדר במלון?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך ליהנות בחדר במלון?

להינות בחדר במלון זה חלק חשוב בנופש, אז אתה רחוק מהבית, בחדר במלון, ומשעמם לך. מה לעשות? למרבה המזל, יש הרבה דרכים שבהן אתה יכול ליהנות בחדר מלון בין אם אתה לבד או עם משפחה או אנשים אחרים.

משחקים בחדר מלון זה חלק מליהנות בחדר במלון

לשחק משחקי לוח או קלפים. אם אתם לא לבד בחדר המלון, ובמיוחד אם אתם שם עם ילדים, משחק לוח יכול להיות כיף גדול.

גם אם אתה לבד, אתה יכול לשחק משחק. אם יש לך חפיסת קלפים, נסה את סוליטייר! אתה יכול גם לשחק סוליטייר באינטרנט. יש הרבה משחקי קלפים שאתה יכול לשחק אם אנשים אחרים נמצאים בחדר, כמו פוקר או ג'ין רמי. אתה יכול גם להמציא משחק לוח משלך!

בחלק מהמלונות יש אפילו משחקי לוח שתוכלו לשאול. שאל בדלפק הקבלה! אם לא, הקפד להביא כמה! אם שכחת משחק לוח, אתה יכול פשוט לשחק Pictionary עם נייר ועפרונות או עטים. המטרה היא לצייר תמונה ששאר האנשים צריכים לנחש.

משחק מהנה נוסף הוא משחק המילון. כל מה שאתה צריך זה מילון. אתה בוחר מילה, וכל השחקנים האחרים מנסים לנחש מה המשמעות שלה. אחר כך אתה קורא אותם אחד אחד, כולל ההגדרה האמיתית, ואנשים מנחשים של מי ההגדרה הנכונה. אתה מקבל נקודות אם אנשים מנחשים את ההגדרה שלך, גם אם היא מזויפת, ואתה מקבל נקודות אם אתה יודע את משמעות המילה.

איך להשיג חדרי מלון בחינם

שחקו במשחקים שאינם דורשים פריטים נוספים. נניח שאתה לא יכול למצוא משחק לוח. יש כמה משחקים שאתה יכול לשחק בלי שום דבר מיוחד, כל עוד יש אדם נוסף בחדר.
נסה לשחק Charades.

אתה רושם סרטים, ספרים, דברים ומקומות על פיסות נייר והאדם שמצייר אותם, צריך להמחיש את מה שיש על הנייר, כדי שאנשים אחרים יוכלו לנחש.

Charades יכול לעבוד עם משפחות גדולות אם אתה מחלק את כולם לצוותים. אסור לך לדבר מילים כשאתה משחק Charades.

אתה יכול לשחק I Spy. בחר אובייקט. האדם השני חייב לשאול אותך סדרה של שאלות כדי לנסות לנחש מה זה. או שאתה יכול לשיר 99 בקבוקי בירה על הקיר. "תוריד אחד, תעביר אותו, 98 בקבוקי בירה על הקיר." וכן הלאה, עד שתגיע ל-0.

ערכו קרב כריות. היזהר שלא תשבור משהו! אבל קרב כריות יכול להיות כיף גדול. קפיצה על המיטה יכולה להיות גם, אבל זה לא רעיון טוב אם יש חדרים מתחתיך. אתה יכול גם לבנות אוהל שמיכה או מבצר.

זה יעזור לילדים להוציא את האנרגיה שלהם ולראות בחדר המלון כיפי מאוד, כי הם יכולים לעשות משהו שהם לא יכולים לעשות בבית.

גם אם אתה שם עם מבוגר אחר, קרב כריות שובב עשוי להיות דרך מצוינת להאיר את מצב הרוח ולהנות אחד עם השני. אתה יכול גם לגרוב גרביים ולנסות לראות מי יכול לזרוק את רובם לפח האשפה.

לעשות חיות מגבת. לילדים יהיה כיף גדול להכין חיות מגבת. לפעמים המשרתות בבתי מלון מכינות את זה בשבילך.

מה מגניב לחזור לחדר לראות ברבור על המיטה.

אתה יכול להשאיר את חיית המגבת כהפתעה לעוזרת. עם זאת, לרוב לילדים יהיה כיף לנסות להכין אותם. אתה יכול לעשות ציפורים, כלבים, חתולים וחיות נפוצות אחרות.

לאחר שסיימו, בקש מכולם לנסות לצייר את החיות או לשחק משחק מנחש מהן החיות. אתה יכול גם לעשות צללים של בעלי חיים על הקיר עם הידיים שלך.

צור ציד נבלות. זה יכול להיות כיף לילדים. הפרישו פריטים בכל החדר ואולי בכל מסדרון המלון.

רשמו רמזים לכל פריט שאתם נותנים לילדים כדי לראות אם הם יכולים לפצח את החידות ולמצוא קודם את הפריטים.
עם זאת, היזהר לגבי כללי הבטיחות והמלונות. לעולם אל תאפשר לילדים להתרוצץ במלון ללא השגחה. או לעשות את ציד הנבלות בחדר שלך או לעקוב אחריהם.

איך להכיר חברים במדינה חדשה

תהנה לבד בחדר במלון

התחבר. ברוב חדרי המלון יש אינטרנט אלחוטי חינם בימים אלה, אז בקשו את הסיסמה בדלפק הקבלה. זה כיף ללכת על המחשב? זה יכול להיות אם אתה תקוע בחדר מלון לבד.
קרא ספר מקוון, צפה בסרט או בתוכנית טלוויזיה של שירות הזרמת וידאו, או צור קשר עם החברים שלך במדיה החברתית. האפשרויות אינסופיות.

שחקו משחקים באינטרנט, כתבו מיילים, נסו לכתוב ספר. הדבר הגדול בחדרי מלון הוא שהלחצים היומיומיים של החיים אינם שם, אז אתה יכול להתמקד.

קראו את המגזינים או החוברות במלון. אתה יכול לנצל את ההזדמנות כדי ללמוד על המיקום שבו אתה מבקר!

אם אין לך מחשב או פשוט לא מתחשק לך להיכנס לאינטרנט, קריאת מגזינים או חוברות יכולה להיות דרך להעביר את הזמן. או לקנות מגזינים בחנות המתנות של המלון, אם יש כזו.
למד את עצמך על האזור.

אולי תגלו סיור או מסעדה חדשה לנסות על ידי כך.

הזמנת שירות חדרים. זה באמת יכול להיות כיף להזמין שירות חדרים כי זה מרגיש כמו מותרות להרבה אנשים. פעם בכמה זמן, תבזבז על עצמך!
הזמינו משהו מהתפריט שמעולם לא ניסיתם כדי להפוך את הכל למעניין יותר. הזמינו מספר פריטים וערכו מסיבת טעימות!

אתה יכול גם להזמין לחדר. מלונות רבים מציעים מידע על שירותי משלוחי פיצה מקומיים או אוכל סיני. לאכול פיצה בחדר מלון יכול להיות כיף.

לִכתוֹב. אתה יכול לכתוב למישהו מכתב. אמנות כתיבת המכתבים הייתה חשובה מאוד בחברה, וכיום היא יכולה להיראות יוצאת דופן ובכך מעידה לאנשים שאכפת לך מהם כי השקעת בה הרבה מחשבה.
אתה יכול גם לנסות לכתוב ספר או שיר.

עוד על: איך לנסוע לקנדה בתקציב נמוך?

חלק חשוב בליהנות בחדר במלון.

אם זה לא הקטע שלך, אתה יכול להתחיל לכתוב יומן, אולי על ידי תיעוד הטיול שלך. אם כתיבה זה לא הקטע שלך, אתה יכול גם לנסות לצייר. למלון יש כנראה מכשירי כתיבה בחדר שתוכלו להשתמש בהם.
יש אנשים שהולכים לאיבוד בכתיבה.

זוהי דרך טובה להעביר את הזמן ולהרגיש פחות בודד כי המילים שלך יכולות להעביר אותך למקום אחר או ליצור קשר אינטימי עם אנשים שאתה מתגעגע אליהם על ידי כתיבת מילים שאתה יודע שהם בסופו של דבר יקראו.

הביאו אתכם אפשרויות בילוי. התייצבו בחדר המלון עם כמה אפשרויות בידור ביד, בין אם זה ציוד לנגן מוזיקה או משחקי וידאו.

קח איתך DVD שעדיין לא צפית בו. צפה בזה אם יש לך נגן DVD בחדר. אם יש נגן DVD, המלון עשוי לספק גם נגן חדשים, אז שאל בדלפק הקבלה.

טען שירים ותוכניות טלוויזיה לנגן ה-MP3, ה-iPod או המחשב שלך. אתה יכול גם להאזין לרדיו. ברוב חדרי המלון יש אחד.

אם אתה יכול, תביא קונסולת משחקים. אתה יכול לחבר אותו לטלוויזיה ולשחק משחקים. חלק מהמלונות מספקים מערכת משחקים לשימוש, אך דורשים תשלום עבור השכרת המשחקים

מציאת דרכים אחרות ליהנות בחדר במלון

תהיה רומנטי. תלוי אם אתה שם עם בת הזוג שלך, ותלוי בגיל שלך, ותלוי אם יש ילדים בסביבה, אבל אם אתה בגיל והנסיבות מאפשרות, הנה ההזדמנות שלך להיות רומנטי.
בקשו חדר במלון עם ג'קוזי או לפחות ג'קוזי. אין שאלה לגבי זה; בנסיבות הנכונות, זה יכול להפוך את הביקור למהנה הרבה יותר!

גם אם אתם לבד בחדר המלון, אמבט ג'קוזי יכול להיות מרגיע. אם יש לך רק אמבטיה רגילה, נסה אמבט קצף!

איך לטייל

תן למישהו מהפך. זה עובד טוב עם ילדים. תן להם לעשות מהפך לאמא או אבא או אח.

זה יכול להיות שהם יכולים להתאפר עליך או לשים את השיער שלך בקוקו מטופש. זה יסיח את דעתם של ילדים רבים, והם יחשבו שזה כיף.

צלם סלפי במלון. בסדר, אולי זה קצת מטופש, אבל תאורת המלון יכולה ליצור סלפי נחמד כי היא לפעמים עמומה יותר. תרצו לתעד את המהפך!

לשכור סרט. לרוב המלונות יש שירותי סרטים לפי דרישה בטלוויזיה. בין אם אתם לבד או עם המשפחה, השכרת סרט היא דרך מצוינת להעביר את הזמן.
אתה יכול גם לצפות בטלוויזיה בכבלים ברוב המלונות. אם אתם שוכרים סרט, הפעילו את המכונה האוטומטית כדי שתהיה לכם גרסה משלכם לחטיפי סרטים.

נסה לצפות בסרט מחוץ לז'אנר האהוב עליך הרגיל. תסתכל על הזמן שלך בחדר המלון כזמן ללמוד על עצמך ולנסות דברים חדשים. כולם יכלו ללבוש פיג'מה ולטפס לאותה מיטה.

לְהַרהֵר. הלחצים נעלמו. לעת עתה, לפחות. אז קח את הזמן לחשוב. רשום תוכניות לעתיד שלך. תתמודד עם כל בעיה.
ראה שהשהות במלון כ"שהייה". אתה לא חייב לעשות משהו. פנקו את עצמכם בלא לעשות כלום. אין דאגות. אין מועדים. ללא לחצים.

תנו תנומה, תתעדכנו בקריאה, צפו בתוכנית טלוויזיה שלא דורשת הרבה מחשבה, כבו את הפלאפון או פשוט נשכבו אחורה וחשבו. אם למלון יש ספא, תוכלו לבקר בו לעיסוי או שירות אחר.

לערוך מסיבה סודית. יש אנשים שעושים את זה. הם עורכים מסיבות סודיות בחדרי מלון. אל תעשה זאת אם אתה קטין.

אם אתה עושה זאת, צמצם את האורחים למינימום, ואל תהרוס את חדר המלון או תעשה שום דבר שיכול למשוך את תשומת הלב של המשטרה!

מסיבות סודיות בחדר מלון כוללות בדרך כלל שליחת הזמנות לאנשים נבחרים כמה שבועות לפני כן. תצטרך להבריח מזון ושתייה ולהגביל אנשים שיופיעו. שוב, עשה זאת על אחריותך! לעולם אל תפר שום חוק! היזהר לא להיות רועש מדי או שאתה עלול ליצור תלונת רעש!

צפו באנשים! זה אולי נשמע מטורף לחלוטין, אבל זה יכול להיות מאוד מעניין. עדיף אפילו לעשות את זה דרך חלון כי אף אחד לא ישים לב שאתה בוהה בהם.
בחר אדם אחד או שניים לצפייה, וראה כיצד הם מתקשרים עם אנשים וחפצים אחרים.

ראה כמה אתה יכול לספר על האופי של מישהו לפי הדרך שהוא הולך, מה הוא עושה, מה הוא אוכל, מה הוא שותה וכחצי מיליון דברים אחרים. בני אדם הם יצורים מרתקים.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה