איך לטייל מסביב לעולם?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לטייל מסביב לעולם?

אז איך לטייל מסביב לעולם? נסיעה מסביב לעולם בבת אחת היא לעתים קרובות אפשרות זולה יותר מאשר לפרק אותה לקטעים. הסוד הוא לתכנן היטב ולרכוש את הכרטיס זמן רב מראש. העלות יותר ממצה על ידי החוויה המדהימה של לראות מקומות רבים בפרק זמן קצר והזיכרונות שיהיו לכם לכל החיים. הנה כמה טיפים איך לטייל ברחבי העולם.

קיצוץ עלויות

היכנסו לעסקת כרטיס האשראי הנוסע המתמיד מייל. אם יש לך אשראי טוב, אתה לא מפחד להשתמש בכרטיסי אשראי ויש לך קצת חסכונות, אתה יכול לצבור אלפי ואלפי מיילים כדי לשלם עבור כרטיס הטיסה שלך.
יש טונות של הצעות בחוץ – לרוב הבנקים יש גרסה כלשהי של כרטיס אשראי ששיתף פעולה עם חברת תעופה, כמו פלי קארד. אתה צריך להוציא סכום מסוים של כסף בפרק זמן מוגדר, אבל התגמול יכול להיות עצום – עשרות אלפי מיילים. 

שקול שיטות נסיעה חלופיות. עבור רובנו, מיילים של נוסע מתמיד הם פשוט לא אופציה. זה דורש הרבה מחשבה מוקדמת וכסף. למרבה המזל, יש הרבה אפשרויות זולות – ולעתים קרובות הן מעניינות יותר, מה שמוביל לחוויות בלתי נשכחות יותר.דע אם אתה צריך ויזה.

הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להיתקע בסייגון וצעק על ידי אדם שאומר לך שאתה צריך לחזור להונג קונג. במדינות מסוימות, ייתכן שתצטרך לשלם עמלה מופקעת כדי לקבל ויזה מיידית, אבל עדיף לדעת איזה ניירת יש לך.

משך השהות שלך ואזרחותך הם שני גורמים חשובים. עבור רוב בני המערב, קל להניח שאתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה. למרבה הצער, זה לא המקרה. עשה את המחקר שלך הרבה לפני הזמן – זה יכול לקחת שבועות כדי לקבל את אישור הויזה. ואם אתה יוצא ונכנס מחדש לארץ, דע גם את התהליך הזה. ייתכן שתצטרך ויזה מסוג אחר.

10 אטרקציות ודברים מומלצים לעשות בפטאיה

דע אם אתה צריך ויזה. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להיתקע בסייגון וצעק על ידי אדם שאומר לך שאתה צריך לחזור להונג קונג. במדינות מסוימות, ייתכן שתצטרך לשלם עמלה מופקעת כדי לקבל ויזה מיידית, אבל עדיף לדעת איזה ניירת יש לך.

משך השהות שלך ואזרחותך הם שני גורמים חשובים. עבור רוב בני המערב, קל להניח שאתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה. למרבה הצער, זה לא המקרה. עשה את המחקר שלך הרבה לפני הזמן – זה יכול לקחת שבועות כדי לקבל את אישור הויזה. ואם אתה יוצא ונכנס מחדש לארץ, דע גם את התהליך הזה. ייתכן שתצטרך ויזה מסוג אחר.

מציאת לינה

בדוק בתי מלון ואכסניות. כמובן, אם יש לכם משפחה וחברים באזור, הישארו איתם. אבל אם כולם חזרו הביתה, מלונות ואכסניות הם האופציה הסטנדרטית. אכסניות מסוימות טובות, אז ערכו את המחקר שלכם מראש.

אל תתנו לאכסניה הרעה האחת להרוס את כל החבורה. יש לא מעט רשתות מכובדות ולא צריך ללכת לשוטט בסמטה חשוכה כדי למצוא אחת כזו. בוקינג עושה מציאת מלון קל וממש כמו הזמנת מלון 4 כוכבים. אם אתה מוכן לחלוק מקום לינה עם זרים, אתה באמת יכול להוציא כסף מהכסף שלך. ואולי תכיר כמה אנשים מרתקים.

שקול גלישה על ספות או שופינג. למרות שזה אולי נראה טוב מכדי להיות אמיתי, לגלישה על ספות יש קהל עוקבים עצום והיא צורת נסיעה לגיטימית לחלוטין. גלישת ספה יכולה להגדיר אותך עם אנשים בדיוק כמוך בכל רחבי העולם.

אם אתה מוכן להישאר עוד קצת, שקול לעשות וואפ. אתה תעבוד בחווה אורגנית רק כמה שבועות בתמורה לגג מעל הראש ולכמה ארוחות. אתה יכול לבנות את הכישורים שלך ולהיכנס לתרבות הרבה יותר מאשר אם היית במלון, פוקדת את המיני בר שלך.

היכנס לבית בישיבה. אפילו יותר טוב מגלישה על ספות, לישיבה בבית יש רשתות שלמות עכשיו שמאפשרות לך להישאר במקום בחינם רק כדי להאכיל את החתול. באתרי ישיבה רבים בתים, תמורת תשלום ראשוני, תוכלו להעלות את הרישום שלכם (ואל תשכחו למכור את עצמכם) ולפגוש אנשים המעוניינים לעזוב את ביתם בידיים אמינות.

מובן שיש הרבה יותר אנשים שמחפשים לשבת בבית מאשר יושבי בית. כשאתה נרשם, עשה מחקר על יצירת פרופיל בולט. תחשוב על זה כראיון עבודה שבו אתה נמצא במאגר של אלפי מועמדים (כי אתה כן). הבדל את עצמך מהעדר בכל דרך שאתה יכול.

איך לארוז תרמיל לנסיעות

מתכוננים לטיול שלך

לארוז קלות. אלא אם כן יש לך עוזר אישי משלך שמניח עלי כותרת של ורדים 4 צעדים לפניך שיכול לשאת את סט המטען שלך בן 12 חלקים, תרצה לארוז כמה שיותר קל. יהיה זמן (או שניים או שלושה או ארבע) שבו תצטרך לסחוב את זה מסביב. זה יכול להיות בין זמני הצ'ק-אאוט והצ'ק-אין למשך כמה שעות או שזה יכול להיות כל היום כאשר הזמנת המלון שלך הולכת לאיבוד או שהטיסה שלך מתעכבת.

בנוסף לכמה סטים בסיסיים של בגדים, קצת חומר קריאה, כמה מוצרים היגייניים ומוצרי אלקטרוניקה קטנים, הקפידו להביא מתאם תקע בינלאומי. אתה תהיה אסיר תודה להפליא כשאתה תקוע בפנום פן עם מחשב מת שצריך להזמין את החלק הבא של הטיול שלך.

הגדירו תקציב. בהתבסס לאן אתה הולך, כמה זמן אתה תהיה שם והאם המדינה היא עולם ראשון, שני או שלישי, תצטרך תקציב תואם. תמיד יהיו הוצאות בלתי צפויות, אז הוסף קטגוריית "לחירום" מוצקה.

ברור שמדינות העולם הראשון הן היקרות ביותר (אירופה, קנדה, ארה"ב, יפן). קצת יותר קשה להגדיר את מדינות העולם השני, אבל בדרך כלל מפותחות במקצת (מקסיקו, מזרח אירופה, סין, מצרים). מדינות עולם שלישי הן המקומות הזולים ביותר אך הקשים ביותר לטייל בהם (רוב אפריקה, בוליביה, פרו, אסיה דרום).

תחשוב בבטחה. להסתובב בעולם יכול להיות מסוכן כמו שאתה נותן לזה להיות. נקוט באמצעי הזהירות המתאימים כדי להימנע מניצול.

התריע בפני הבנק שלך. ישנם בנקים בעלי אוריינטציית אבטחה רבה ויבטלו את הכרטיסים שלך אם הם יטעו בעסקה שלך בחו"ל כפעילות חשודה. כדי להימנע מכך, התקשר אליהם לפני שאתה עוזב כדי ליידע אותם על המסלול המדויק שלך, לא רק שאתה נוסע. זה גם רעיון טוב להתקשר אליהם כשתחזור.

אל תסחב את חפצי הערך שלך בתיק שיכול להיסחף בקלות מהכתף או לחתוך מבלי שתשים לב. השקיעו בחגורת כסף או בארנק קטן הנלבש קרוב לגופכם. שמור את המזומנים, כרטיסי האשראי והדרכון שלך בזה.

לחיות בזול ובקלות

קנה מצרכים משלך. הכנת ארוחות משלך תוזיל את העלויות באופן דרמטי, בניגוד לאכילה בחוץ כל ארוחה. אירופה לא חייבת להיות יקרה כמו שאומרים שהיא.

לחיות כמו מקומי יהיה הרבה יותר מתגמל מלטייל כמו תייר. לכו לסופרמרקטים מקומיים, מאפיות וחנויות כלליות כדי לקבל תחושה של הטעם המקומי. לא רק שתחסוך כסף, אלא תקבל חוויה שלא תוכל לקבל בבית ולראות דברים שלא ראית בעבר.

איך לארוז לנסיעות אוויריות

תעשה את המחקר שלך. אם יש לך תקציב נמוך, אל תדאג. אתה עדיין יכול למצוא דברים לעשות שהם זולים מאוד או בחינם. ברוב הערים הגדולות יש סצנת אומנויות או תיאטרון כל כך תוססת שיהיו לך יותר אפשרויות ממה שאתה יכול לנהל!

אתרי תיירות יש רשימה מקיפה של דברים לעשות ולראות עבור כמה מהערים הגדולות בעולם. אם אתה מוצא את עצמך באחת מהערים הללו, בדוק אותה כדי להפיק את המרב מהטיול שלך.

ספרי הדרכה יכולים להיות נהדרים – אבל הם יכולים גם להטעות. מה קורה כשספר הדרכה פופולרי מפרט מקום כסוד השמור ביותר שאף אחד לא הולך אליו? כולם מתחילים ללכת אליו. השתמש בו כהנחיה כללית, אבל קח הכל עם גרגר מלח.

תשאל מסביב. מי יודע יותר טוב מהמקומיים? אם אתם מתארחים במלון או באכסניה, שאל את הצוות. אם אתה גולש על ספות, לפעמים המארח שלך יתנדב להראות לך את המקומות היפים בעיר שלו. ואם אתה מודאג מהשפה, יש את דוקטור גוגל לתרגום חח.

תישאר בקשר. מטעמי בטיחות, כל כמה ימים מצא בית קפה אינטרנט ושלח אימייל להורים או לחברים שלך, כדי שידעו היכן אתה נמצא במקרה חירום.

זה לא קשה להשיג טלפון זול אם אתה שוהה באזור במשך פרק זמן משמעותי למדי. זה עשוי להיות פשוט כמו החלפת כרטיס ה-SIM שלך.

הבא את המחשב שלך רק אם אתה עובד או באמת זקוק לו בדרך אחרת. אחרת זה יהיה מסורבל ואתה רק תדאג שלא ייגנב.

הפק את המירב מזה. אתה עומד לצאת למסע שישנה את החיים. תן לזה. הכירו אנשים חדשים, עשו דברים שלא ראיתם את עצמכם עושים ולמדו מזה. זו עשויה להיות ההזדמנות היחידה שלך.

ללכת עם הזרם. אם נתקלתם בקבוצה של קולומביאנים שמחפשים 6 שיצא לצניחה חופשית, אל תכתבו את זה. אם 100 אנשים עומדים בתור במועדון קומדי סמוך, הצטרפו אליהם.

ספונטניות יכולה להשתלם עם הטובים שבהם.
דלג על הסכין והמזלג וההמבורגרים. יכול להיות שזה ידרוש קול קטן בתוכך שדוחף אותך קדימה, אבל נכנע לזה. צאו מאזור התרמילאים ותמצאו בית קפה מלא בגברים מעשנים, שותים ומשחקים איזה משחק קלפים זר והזמינו את מתלה הסרטנים החיים שנצלים לפניכם. תצאו לא רק עם תמונות ומזכרות, אלא גם זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

 

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *