איך לטייל בעולם?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לטייל בעולם?

טיול בעולם הוא דרך מעשירה להרחיב את הידע שלך על תרבויות אחרות, למצוא חוויות עבודה חדשות ולקבל תובנות חינוכיות ייחודיות. אז איך לטייל בעולם? עם זאת, זה יכול להיות גם יקר, ומטיילים לא מוכנים יכולים למצוא את עצמם בקרוב מעל ראשם. טיולים בעולם דורשים תכנון, חסכנות ורוח עצמאית. באמצעות תכנון קפדני הן לפני הטיול והן כשאתם בדרכים, תוכלו לקבל חווית נסיעה בינלאומית מהנה.

להחליט לאן לנסוע. העולם הוא מקום גדול, ויש הרבה מאוד מקומות שונים שתוכלו לבקר בהם. בהחלט אם אתה רוצה לבלות את כל זמנך במדינה אחת, ביבשת אחת, או אם אתה באמת רוצה לטייל על פני כל הגלובוס. זה יכול להיות מועיל להתחיל את הטיול הבינלאומי שלך במיקום שהיית בו בעבר, ולהסתעף משם.

מדינות מסוימות (במיוחד באסיה) עשויות להיות זולות יותר עבור מטיילים מערביים, אם כי אולי חסרים להם חלק מהשירותים אליהם התרגלנו.

אזורים מסוימים גם מוגדרים טוב יותר כדי להכיל תיירים ומטיילים, על ידי הצעת אכסניות ומקומות לינה אחרים. (לדוגמה, ניו זילנד מסודרת היטב עבור מטיילים, בעוד יפן פחות.)
עם זאת, אם אתם מחפשים חווית טיול הרפתקנית יותר ורוצים להימנע ממקומות שרוב המטיילים הבינלאומיים מבקרים בהם, ייתכן שתרצו לתכנן לבקר ביעדים פחות נוחים.

ערכו לוח זמנים לנסיעה. לפני שאתה קופץ על מטוס, רכבת או ספינה, תצטרך לקבל לפחות מושג גס לאן תיסע וכמה זמן תבלה בכל יעד. זה יכול להיות קל לחופשה ברחבי העולם לקחת יותר זמן מהצפוי, אז נסה לקבוע לוח זמנים ספציפי ככל האפשר לפני שאתה עוזב. לחילופין, יש אנשים שמעדיפים להשאיר את הנסיעות שלהם פתוחות, ולתכנן רק שבוע ויעד אחד לעתיד.

איך לטייל

כמה זמן אתה רוצה שהטיול שלך יהיה? לוח הזמנים שלך יהיה שונה באופן דרמטי אם אתה רוצה לטייל בעולם במשך חודש, 6 חודשים או שנה שלמה.

תכנן מראש כיצד המסע שלך בעולם ישתלב בחייך בבית. האם אתה מתכוון לעזוב את עבודתך, או האם המעסיק שלך יאפשר לך לעבוד בזמן שאתה נוסע?

חקור את המדינה (או המדינות) אליהן תיסע. עשה שיעורי בית לגבי היסטוריות ואירועים אקטואליים בכל מדינה שבה אתה מבקר את המקום שבו אתה מטייל ברחבי העולם. זה יעזור לך להיות מודע לכל המנהגים המקומיים שאתה צריך לעקוב ולכל עימותים או אזורים כנים במדינה שכדאי מהם. קראו עוד על: איך לארוז לנסיעות אוויריות?

אם אתם מכירים אנשים במדינה גם אתם תטיילו (אם הם רק חבר של חבר), צור קשר ושאל אותם לגבי אירועים פוליטיים או תרבותיים מפריעים שעלולים להפריע לתוכנית הטיול שלך.

תקציב עבור הנסיעות הבינלאומיות שלך. ההוצאה של נסיעות מסביב לעולם היא גורם מרתיע גדול עבור אנשים רבים. בנוסף לכרטיסי הטיסה ודמי נסיעה אחרים, תצטרך לשלם עבור מזון ולינה, שניהם מתייקרים במהירות.

תכננו זאת (עד כמה שניתן) מבעוד מועד, כך שתוכלו להגביל את ההוצאות שלכם ולא תופתעו בצורה לא נעימה מההוצאות שלכם לאחר שהטיול שלכם יסתיים.

התחל לתכנן הרבה לפני הזמן ולהחליט איך אתה מתכוון לממן את הטיול שלך. לדוגמה, אם אתה מתכוון לשלם עבור הכל מחשבון חיסכון, ייתכן שתצטרך לעבוד שעות נוספות במשך חודשים ארוכים כדי לממן את הנסיעות שלך.
כלל אצבע כללי הוא לנסות לא לחרוג מ-100 שקל ליום (לא כולל מחיר טיסה.)

הימנע מאפשרויות נסיעה יקרות בתוך מדינה; נוסעים ברגל או בתחבורה מקומית במידת האפשר, ועקבו אחר אפשרויות של חברות תעופה או רכבות מותאמות לתקציב.

אלא אם כן חשוב לך לאכול במסעדות כשאתה מטייל, הימנע מהן. מסעדות מתייקרות במהירות, ואתה יכול לקנות מצרכים ולבשל את הארוחות שלך בהרבה פחות כסף.
שים מגבלה על ההוצאה שלך: סכום שאתה בהחלט לא יכול לחרוג ממנו, וודא שהתקציב שלך לא מעלה אותך על הסכום הזה.

תן לנסיעות שלך להחזיר את עצמו. אם יש לך זמן ועניין, ייתכן שתוכל לנסוע בזול במיוחד על ידי איחוד יעדי הנסיעה שלך והתעסוקה שלך, או על ידי נקיטת כמה צעדים לצמצום עלויות עבור לינה.

עבודה בארגון הוראה בינלאומי. טיולים מאפשרות לך ללמוד אנגלית מעבר לים לתקופה ממושכת, לעתים קרובות כאשר רוב ההוצאות שלך משולמות.

הישארו באכסניות כשאתם נוסעים. אכסניות הן סביבות זולות, בדרך כלל בטוחות לבלות בהן כמה לילות בזמן שאתה מטייל.
עבודה על ספינת תענוגות. אלה בנויים לנסיעות, ואתה תייצר הכנסה באותו הזמן. קראו עוד על: איך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו?

תכנון הפרטים של הטיול שלך

למד כמה ביטויים אוניברסליים. זו תהיה התחייבות עצומה ללמוד את השפה של כל מדינה שבה תרצו לבקר כשאתם מטיילים בעולם, אבל תוכלו להקל על הנסיעה על ידי שינון כמה ביטויי מפתח בשפת כל מדינה כדי לעזור לכם לתקשר עם המקומיים ולהתמצא.

למד איך ל:

  • ברוך ותודה למישהו.
  • איך להסכים ולא להסכים ("כן" או "לא" מנומס).
  • איך לשאול כמה כסף עולה משהו.
  • איך לשאול היכן ממוקם מקום (שירותים, ספרייה, מסעדה, שדה התעופה או תחנת הרכבת וכו').

השווה שיטות נסיעה מבעוד מועד. סביר להניח שתהיה לך אפשרות לנסוע בספינה, רכבת או מטוס. לכל השיטות הללו יהיו תוכניות כרטיסים לריבוי מדינות. תמחור חבילות כרטיסים מסביב לעולם למדינות בהן תרצו לבקר, כך שתוכל לבחור את צורת הנסיעה החסכונית ביותר.

למרות שחסכון כספי עשוי להיות המטרה העיקרית שלך, קחו בחשבון גם את המהירות והבטיחות של שיטות הנסיעה שאתם שוקלים.

עדכן את הדרכון שלך. נסיעה למדינות אחרות מחייבת דרכון בתוקף. התכנון להתחיל לטייל בעולם יהיה הרבה יותר קל ויעיל אם יש לך את זה הרבה לפני הזמן.
תהליך בקשת הדרכון יכול להימשך 4 עד 6 שבועות, אז תנו לעצמכם כמה חודשים לפני שאתם מתכננים לנסוע על מנת לרכוש את התיעוד הזה.

אם אין לך דרכון, המקום הטוב ביותר לחפש הדרכה הוא באינטרנט. ישנם טפסים מקוונים שאתה יכול למלא כדי לקבל את הדרכון שלך. אתה יכול גם למלא ולהגיש את ניירת הדרכון במשרד הפנים.

אטרקציות התיירות

איך לטייל בעולם שצריך ויזה?

קבל ויזה, במידת הצורך. מדינות מסוימות ידרשו מכם ויזת נסיעה לפני הכניסה, בעוד שאחרות צריכות לראות רק דרכון. (לדוגמה, אזרחים אמריקאים אינם צריכים אשרת נסיעה כדי להיכנס לאיחוד האירופי.) המסמך יפרט את הסיבה שהייתם במדינה, וכמה זמן אתם צופים להישאר.

בנוסף, למדינות שונות יש ויזות נפרדות, ותצטרכו ויזה נפרדת לכל מדינה המחייבת ויזה שאליה תיסעו.
חלק מהוויזות נמשכות יותר זמן מאחרות. בדקו לפני שאתם מתחילים לנסוע. תצטרך לדעת אם הויזה שלך נמשכת לחמש שנים, שלוש שנים או שנה אחת בלבד.
בדוק באתר משרד הפנים כדי לראות אם אתה צריך ויזת נסיעה ליעד המיועד שלך. מחלקת המדינה יכולה גם לספק את הניירת שתמלא כדי להגיש בקשה לויזה.

עברו לדף הבית: נופש בחו"ל.

עדכן את החיסונים שלך. למרות שזה לא חלק זוהר מתהליך הנסיעה, זה יועיל לך מאוד.  במדינות זרות עשויות להיות מחלות שונות מאלה שאתה יכול לחלות במדינת הולדתך, לכן עדיף ליידע את הרופא שלך על כל אזור אליו תיסע ולשאול אילו חיסונים הם ממליצים.

הקפד להקשיב לכל אזהרות בריאות נסיעות במדינות בהן תבקר. בדוק תמיד אזהרות בריאות מקומיות ולאומיות לפני נסיעה לאזור חדש.
הקפד לארוז כל תרופות מרשם או תרופות ללא מרשם שאתה צריך, מכיוון שעלול להיות קשה לרכוש אותן בחו"ל.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *