איך להיות סוכן נסיעות?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להיות סוכן נסיעות?

אז איך להיות סוכן נסיעות? אנשים רבים נמשכים לקריירה כסוכן נסיעות בגלל ההטבות: הנחות על לינה, תחבורה והזדמנויות תמידיות לראות את העולם. הם מציעים עצות לגבי נסיעות, מרכיבים חבילות נסיעות, חוקרים מקומות לחופשה ומאשרים סידורים. כדי להיות סוכן נסיעות, קבע את הכישורים הדרושים לך, נצל הזדמנויות חינוכיות ומשאבים מקצועיים, ושקול התמחות בסוג מסוים של נסיעות.

חינוך והדרכה

קבל תעודת בגרות. אופייני לכל עבודה בימינו, תעודת בגרות נחוצה כדי להתחיל. זהו המינימום ההכרחי לכניסה לעסק מבוסס.

איך לקנות כרטיסי טיסה זולים

קח שיעורים בתכנון נסיעות. ידע נוסף וממוקד הופך אותך למועמד מעולה כשאתה נכנס למשרד כלשהו (או פותח עסק משלך).
בדוק את המכללות הקהילתיות המקומיות שלך, בתי ספר מקצועיים ואיגודי תעשייה עבור שיעורים. השיעורים צריכים להתמקד במערכות הזמנות, תקנות נסיעות (הן מקומיות והן בינלאומיות) ושיווק.

עוד על: איך לנסוע לבד?

קבל רישיון עסק. בהתאם למיקום ולהגדרת העסק שלך, ייתכן שתזדקק לרישיון סוכן נסיעות (אם יש לך מארח, ייתכן שתוכל להשתמש במספר הרישיון שלו). גם אם אינכם גרים באזור שדורש כזה אבל מתכננים למכור לתושבי אותן מדינות, כדאי לבדוק.

קבל אישורים. אלה בדרך כלל לובשים שתי צורות; שניהם מוסיפים לאמינות שלך כסוכן נסיעות.

הכשרה משלימה בבתי ספר כמו מכון הנסיעות והמכון להדרכה ופיתוח של איגוד התעופה הבינלאומי. שניהם מספקים הזדמנויות הכשרה ופיתוח מקצועי לסוכני נסיעות מנוסים. מבחנים לרמות שונות של הסמכה מוצעות בהתאם לניסיון של סוכן נסיעות.

אם יש לך תחום עניין ייעודי, הסמכה מארגון כמו איגוד השייט הבינלאומי לעולם לא יכולה להזיק.

היזהרו מ"טחנות קלפים". תמורת תשלום קטן יחסית, הם נותנים לך באופן מסתורי "הסמכה לסוכן נסיעות". זו הונאה.

מיומנויות וידע

לפתח את האישיות. כדי להיות סוכן נסיעות מוצלח, אתה חייב להיות עולמי, בטוח בעצמך ועובד נטוורקינג. גם אם אתה עובד בחברת אם, אתה צריך לשכנע את הלקוחות שלך שאתה מציע להם את החופשה הטובה ביותר שהם יכולים לקבל.

תהיה הרפתקני. חלק מתיאור התפקיד מוכן להרחיב ולנתח תחומים שונים, לפעמים מסוכנים, לפעמים אקזוטיים.

חדד את כישורי התקשורת שלך. כשאתה לא עורך מחקר במקום, אתה תהיה מאחורי שולחן, שולח דוא"ל ומדבר בטלפון. שיעור ההצלחה שלך מבוסס על כמה טוב אתה יכול לתקשר.

אפס את הפרטים. לכל אדם יש חופשה אידיאלית אחרת – לוודא שהכל מהווילונות ועד מערכת מיזוג האוויר באוטובוס מעבר לסטנדרט זה מה שעושה לקוח חוזר.

איך לטייל מסביב לעולם

תתארגן. אתה תתמודד עם עשרות מסלולי טיול בו זמנית. שמירה על דברים ישרים ועמידה בלוחות זמנים הכרחי להצלחה.

ליצור קשרים. אתה תזדקק ללקוחות , אז תתחיל לדבר. היו המקום הטוב ביותר עבור כל החברים והמשפחה בכל הנוגע למידע על נסיעות וארגון מסלול. התחל לעבוד ברשת היום.

דע את העובדות. לפני שתתחיל בקריירה כלשהי, הכירו את השוק ומה אתם נכנסים אליו.

הפוך למומחה יעד. כדי לשגשג בסביבת עבודה זו, כדאי שיהיה לך תחום מומחיות. הסתובבתם בשווקים של איסטנבול? בחר אזור שמושך אותך.

התמחויות מסוימות יכולות לכלול מיקום גיאוגרפי ספציפי כמו מקסיקו; סוגים ספציפיים של נסיעות כמו הפלגות או קבוצות טיולים; נסיעות ממוקדות מחיר כגון מקומות לינה יוקרתיים או חופשות משתלמות; וקבוצות נסיעות מסוימות המבוססות על תחביבים, תחומי עניין מיוחדים או אורח חיים כגון קשישים או צמחונים.

יש צוותים שמאמנים ותומכים בך ומספקים את ההכנסה הראשונית שלך. לכולם יש חברת אם; אם תרצה לנתק את המתווך, תוכל להתחבר לחברת האם בעצמך. כמו תמיד, בצע את המחקר בעצמך כדי למצוא מה מתאים לך.

עברו לדף הבית: נופש בחו"ל.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה