איך להגיע לקוטב הצפוני?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להגיע לקוטב הצפוני?

ממוקם באמצע האוקיינוס הארקטי, ביקור בקוטב הצפוני ישים אותך ממש על פסגת העולם. בין אם אתם מבקרים בקוטב הצפוני הגיאוגרפי (כלומר הנקודות שבהן כל השבילים מובילים דרומה, המכונה גם "צפון אמיתי") או בקוטב הצפוני המגנטי (הנקודה שהמצפן שלכם מצביע עליה), נסיעה לשם פירושה נסיעה דרך שדה קפוא מדבר.

ישנן אפשרויות רבות לטיולים לקוטב בחודשי האביב כשהטמפרטורות והחושך לא הופכים את זה לבלתי אפשרי, אבל הקרח עדיין מוצק מספיק כדי ללכת עליו. מאמר זה מספק סקירה כללית של האפשרויות השונות שאתה עשוי לשקול עבור ההרפתקה הארקטית שלך.

נוסעים באוויר

הזמינו את הטיסה שלכם. הדרך המהירה והקלה ביותר להגיע לקוטב הצפוני, אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם, היא לטוס. טיסות לקוטב הצפוני יוצאות בעיקר מנורבגיה, אך טיסות שכר זמינות גם מקנדה מלאו את הניירת והזמינו את הכרטיסים שלכם.

כדי לטוס מנורבגיה, אתה צריך לצפות לשלם בין עשרת לשנים עשר אלף דולר. בקר באתר האינטרנט של Polar Explorers, פתח את הכרטיסייה "מסעות" ובחר "טיסות בקוטב הצפוני". המידע והטפסים הדרושים לכם להרשמה לטיולים נמצאים כולם בעמוד זה.

השכרת טיסה מקנדה יכולה לעלות עד פי עשרה מנסיעה מנורבגיה.

לתעריפים והזמנות, תצטרך ליצור קשר עם Kenn Borek Air בטלפון, בדוא"ל או בפקס. פרטי הקשר זמינים באתר האינטרנט שלהם.

בגלל התנאים הקשים בקוטב הצפוני, הזמנת טיול לשם תחייב אותך לאשר שאתה במצב בריאותי תקין, וגם לרכוש ביטוח פינוי רפואי.
מומלצים גם צורות ביטוח אחרות, כגון ביטוח ביטול נסיעה.

אם אתה רק רוצה לראות את הקוטב הצפוני אבל לא מרגיש חזק לגבי עמידה במקום, אתה יכול לקחת טיסת תצפית שתעבור מעל הקוטב הצפוני אבל לא תעצור שם בפועל. זוהי אפשרות זולה בהרבה.

טיסות זמינות מברלין, גרמניה, והן מתחילות מכ-500 דולר. ניתן להזמין טיסות אלו דרך אתר Air Events.

איך להתכונן לטיסה

לך לקנדה או לנורבגיה. טיסות לקוטב הצפוני מנורבגיה יוצאות מלונגיירביין, כפר מצפון לחוג הארקטי. Kenn Borek Air, החברה המזמינה טיסות שכר מקנדה ממוקמת בקלגרי, אך טסה מכמה מקומות.

הזמן כרטיס מכל מקום שאתה גר לאחד מהמקומות האלה.

Norwegian Airlines טסה באופן קבוע ללונגיירביין מאוסלו. סביר להניח שתצטרך להזמין שתי טיסות נפרדות – אחת לאוסלו מכל מקום שאתה גר, ואז טיסה שנייה ללונגיירביין.
תצטרך ליצור קשר עם Kenn Borek Air כדי לקבוע פרטים לגבי המקום ממנו תטוס.

קראו עוד על: דילים לשארם.

לך לברנאו. בין אם אתה טס מישראל לנורבגיה או לקנדה, התחנה הבאה שלך תהיה ברנאו, תחנת קרח במרחק של כ-60 מייל (97 ק"מ) מהקוטב הצפוני.
לינה וארוחות ב-Barneo מסופקים כחלק מחבילות רבות לביקור בקוטב הצפוני.

לרכוב על מסוק. מברנאו, אתה יכול לקחת מסוק לקוטב הצפוני.

משך הטיול במסוק 20-40 דקות באמצעות מסוק MI-8 המוצב בברנאו.

חוקרי הקוטב יעניקו לכם מספר הזדמנויות לצלם, ובדרך כלל יספקו טוסט שמפניה למטיילים בקוטב הצפוני שלהם. עם זאת, בגלל הטמפרטורות הקרות העזות בקוטב, תהיה לך רק כשעה לקחת אותו לפני שהמסוק יחזיר אותך לברנאו.

לחלופין, תוכלו לגלוש בברניאו, הרפתקה המכונה "סקי בתואר האחרון". חבילות סיור לעשות זאת עם מדריך מיומן יעלו לך בערך 25,000 $. רק אם אתה יכול לנסוע באופנועי שלג או מזחלת כלבים.

באתר Polar Explorers יש מידע על מסלול הטיול והעלות עבור כל אחת מהאפשרויות הללו, כמו גם את טפסי הבקשה שתצטרכו למלא. בקר בעמוד משלחות הקוטב הצפוני ובחר את האפשרות בה אתה מעוניין.

אם אתה ספורטאי, יש לך גם אפשרות להשתתף במרתון שיוצא מברנאו באפריל. זה יעלה לך בערך 15,000 דולר, אבל כולל טיסה מסוואלברד, נורבגיה לברנאו (ובחזרה), כמו גם לינה וטיול במסוק לקוטב.

בקר באתר האינטרנט שלהם ומלא את הבקשה המקוונת כדי להירשם למירוץ.

איך ליהנות בחדר במלון

דרך הים להגיע לקוטב הצפוני.

הזמינו את הכרטיס שלכם. אפשרות שנייה לנסיעה לקוטב הצפוני באמצעות "שובר קרח" רוסי, ספינה גדולה שנועדה להפליג דרך קרח ארקטי.

הזמינו כרטיס לאחת מהמשלחות הללו.

אתה צריך לצפות להוציא מינימום של כ-26,000 דולר עבור אחת מההפלגות הללו. ההרשמה קלה: פשוט בקר באתר Adventure Life, בחר בשייט "North Pole Ultimate Adventure", בחר תאריך יציאה ומלא את הבקשה.

לחיי ההרפתקאות יש אפשרויות החל מחדר פשוט עם מיטת טווין ועד מספר סוויטות יוקרתיות. מחירי הסוויטות נעים בין $40,000 ל-$45,000 עבור מקומות אירוח יוקרתיים אלה.

לך לפינלנד. משלחות על סיפון ספינות שוברת קרח יוצאות בדרך כלל מהלסינקי, פינלנד.

הזמינו כרטיס להלסינקי מכל מקום בו אתם גרים. שדות תעופה מרכזיים רבים מציעים טיסות להלסינקי. אתה יכול גם לקחת רכבת לשם מיעדים רבים באירופה.

טס לרוסיה. מהלסינקי תצאו במטוס שכר למורמנסק, רוסיה. מכאן למעשה תצא הספינה.

טיסה זו כלולה בחבילת הנסיעות.

הפליגו לקוטב הצפוני. ספינת שוברת הקרח, הכוללת מקומות לינה יוקרתיים, תפליג ממורמנסק.
צפו לבלות בין חמישה לשמונה ימים על סיפון הספינה כשהיא נוסעת דרך האוקיינוס הארקטי אל הקוטב הצפוני.

ל-50 שנות הניצחון (הספינה המפליגה לקוטב הצפוני) יש מגוון שירותים להעסיק אותך במהלך ההפלגה, כולל בריכת שחייה ובר.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה