איך לגרום לטיסה זולה להרגיש כמו מחלקה ראשונה?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לגרום לטיסה זולה להרגיש כמו מחלקה ראשונה?

רוצה לגרום לשפל הזה לדרום דקוטה להרגיש יותר כמו חלום בדובאי? גם אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם כרטיס טיסה במחלקה ראשונה, עדיין תוכלו ליהנות מהטיול! אז איך לגרום לטיסה זולה להרגיש כמו מחלקה ראשונה?אספנו טונות של פריצות לכל דבר, מהזמנת כרטיס ואריזת התיק שלך ועד לתפוס כמה באוויר. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להפוך את הטיסה הבאה שלך למקסימה ויוקרתית ככל האפשר בדרך זולה.

בחר חברת תעופה עם שירותים מעולים.

סמכו עלינו בעניין זה – לא כל הטיסות נוצרות באותה מידה! חברות תעופה רבות מקטינות את שטח המושבים כדי לארוז כמה שיותר נוסעים, ובהחלט תבחינו בהבדל. לפני שאתם מזמינים את הטיסה, עיין בשירותים של חברת התעופה וכן במפרט המושבים שלה.

השווה את מספר המושבים בשורה, הצעות מזון ומשקאות, אפשרויות בידור בטיסה וכו' כדי להבין איך לקבל את המרב תמורת הכסף שלך. אפילו בחברת תעופה נחמדה יותר, מושב חסכוני הוא עדיין אופציה ידידותית לתקציב. 

עוד על: איך לבצע טיסה עם ילדים?

השקיעו בכרטיס טרקלין.

זה ייתן לך מקום נוח להירגע לפני הטיסה או במהלך עצירה. גם אם אין לך כרטיס למחלקה ראשונה, אתה עדיין יכול להרגיש כמו אורח ממחלקה ראשונה בטרקלין. שתו משקה, הטעינו את המכשירים שלכם, אכלו חטיף, בדוק את האימייל שלך, אסוף כמה דברים חיוניים או תדאג לכל דבר אחר שאתה צריך לפני העלייה למטוס.

אתה יכול לקבל כרטיס לאונג' במחיר די סביר וזה באמת ישדרג את חוויית שדה התעופה שלך.

דרכים טיולים

קבל את המושב הטוב ביותר האפשרי.

הזמינו מושב מראש אם אתם יכולים. אם חברת התעופה שלך מאפשרת לך לבחור את הקצאת המושב שלך, בחר אחד בשורת יציאה, את המחיצה (מאחורי מחסום פיזי כמו קיר או וילון), במעבר, או באזור אחר שמציע יותר מרווח לרגליים מהרגיל. קראו עוד על: איך לבצע טיסה עם ילדים?

אם אתם מחפשים נסיעה רגועה, בחרו במושב הרחק מאזורים שבהם יהיו הכי הרבה רעש והמולה, כמו ליד השירותים או המטבח.

הזמינו את הטיסה שלכם מראש כדי לקבל את המושב הטוב ביותר.
ייתכן שתוכל לשדרג את המושב שלך באמצעות מיילים של נוסע מתמיד.
אם אתה לא רוצה לשלם עבור שדרוג, אולי תוכל לשכנע את עצמך לשדרוג, במיוחד אם אתה עושה צ'ק-אין מוקדם, מזהה מושב פתוח, ואתה נחמד מאוד לדיילות.

ללבוש בגדים נוחים.

לחגורות מותניים צובטות ונעליים צמודות אין מקום במטוס. על מנת להיות רגועים ככל האפשר, לבשו בגדים רפויים ונושמים. התלבשו בכמה שכבות קלות כדי שתהיו מוכנים לכל טמפרטורה שתהיה התא.

החליקו לנעליים נוחות שלא יכאב להסיר אותן כשאתם עוברים דרך האבטחה, או אפילו הביאו כמה גרביים של נעלי בית להחלפה במהלך הטיסה.

רק בגלל שאתה רוצה להיות נוח לא אומר שאתה לא יכול להיראות נהדר! ג'ינס בלויים והחולצה האהובה עליך, לבוש אתלטי אופנתי או שמלת מקסי שוטפת הם כולם אפשרויות טובות.

רוצים לעשות כניסה? נסה את פריצת הנסיעות הזו. התלבשו בצורה מסוגננת כדי שתוכלו לשוטט בשדה התעופה ולעלות על המטוס במראה של מיליון דולר. לאחר מכן, החליפו לבגדי טרקלין לאחר ההמראה.

הביאו כרית ושמיכה משלכם.

אם תנומה היא על סדר היום שלך, אלה חיוניים. כרית ושמיכת נסיעה אישית עוזרים לך למקסם את הנוחות שלך באמצע הטיסה ולא נגעו בהם מיליוני נוסעים אחרים כמו האפשרויות החינמיות והקלושות שדיילת חברת תעופה עשויה להציע לך.

לזרוק גם מסכת שינה לתוך התיק שלך. קח שילוב של צעיף/שמיכה רחיץ לפני הטיול שלך כדי להשתמש בו כאביזר מסוגנן.

השקיעו בזוג אוזניות נחמדות.

תכונת ביטול הרעשים חיונית לטיסות. אם יש תינוק בוכה או קבוצה של ילדי מחנה בטיסה שלך, אתה בהחלט רוצה לכוון אותם. בנוסף, צליל חד עבור הסיטקום האהוב עליך או האלבום האחרון שרצית להאזין לו הוא חובה לחוויה מהשורה הראשונה.

כל מה שאתה צריך כדי לדעת על דרכים טיולים

אטמי אוזניים איכותיים הם אלטרנטיבה סופר משתלמת כאן! 

הבידור לטיסה

אל תשכח להטעין את המכשירים שלך לפני שאתה אורז אותם! כמו כן, הקדישו קצת זמן להוריד ספרים חדשים, פודקאסטים, משחקים, מוזיקה, תוכניות טלוויזיה או סרטים ישירות למכשיר שלכם כדי שלא תצטרכו לדאוג לגבי ואייפי כך, אתה יכול להירגע עם המועדפים שלך ללא קשר לאפשרויות הטיסה באותו יום.

יותר טיפוס יצירתי? תקע בתיק חוברת סודוקו או ספר סקיצות.

התפנקו עם כמה פינוקים בטיסה.

אוכל במטוס הוא לא תמיד הכי טוב, אז הביאו חטיפים משלכם. הצטייד במועדפים שלך בשדה התעופה ונסו לתפוס כמה מזונות מזינים, כמו אגוזים עשירים בחלבון, יחד עם הטובלרונים שלך. אל תשכח לקחת בקבוק מים גדול! זה חיוני לשמור על לחות במהלך הטיסה.

תקעו כמה חבילות עטופות בנפרד של קפה נמס או שקיות תה לתוך התיק שלכם לאסוף אותי באמצע הטיסה.
מחפשים משהו קצת יותר חזק? ארזו ערכת קוקטיילים קטנה, הזמינו אלכוהול מהדיילת וערבבו לעצמכם משקה!

ארזו ערכת פינוק קטנה.

קפוץ ליד בית המרקחת לפני הנסיעה או פנה לחנות הפטורה ממכס בשדה התעופה. זרוק כמה דברים חיוניים לנרתיק והכנס אותו לתוך התיק שלך.

חומר חיטוי לידיים, קרם ידיים, מגבות או מגבונים לפנים, דאודורנט, מברשת שיניים ומשחת שיניים, מזור לשפתיים, טיפות עיניים ומדבקות ג'ל לעיניים הם הדברים הנפלאים שיש בהישג יד.
פנקו את עצמכם גם עם מעט ארומתרפיה. הביאו רולר או מגבת עם ריח שמרגיע או ממריץ אתכם, בהתאם להעדפתכם.

התרענן באמצע הטיסה.

האיסוף הקטן הזה יכול לעזור לך להרגיש במיטבך. אם אתה מתחיל להשתעמם או חסר מנוחה, נצל את ההזדמנות למתוח את הרגליים. ללכת במעבר פעם או פעמיים (בתנאי שזה בטוח לעשות זאת), ואז להיכנס לשירותים ולהשתמש בערכת הפינוק שלך כדי להתרענן מעט.

אם אתם לובשים איפור, הביאו את הדברים החיוניים (שאינכם נוזליים) בכבודה ובצעי טאץ-אפ לפני הירידה.

תאמו את מקומות הלינה שלכם מראש.

הכינו הכל כשתנחתו כדי להוריד קצת מתח מהנסיעה. אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך, ארגנו נהג שיאסוף אתכם בשדה התעופה, כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי הזמנת מונית או משיכת רכב שכור. אתה יכול אפילו לשכור סבל שיטפל בכבודה שלך כדי שלא תצטרך להמתין בעצמך בעת איסוף המטען! ודאו שהחדר במלון או מקומות לינה אחרים מוכנים כשתגיעו כדי שתוכלו להתחיל להירגע.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *