איך לארוז שרשראות לנסיעות?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לארוז שרשראות לנסיעות?

כשזה מגיע לאריזת שרשראות לנסיעות, חזות בבלגן מסוקס של שרשראות עשויה לגרום לך מספיק חרדה כדי להימנע מאריזת תכשיטים לחלוטין. ישנן מספר דרכים קלות לארגן את השרשראות שלך בעת האריזה כדי להבטיח שהן יישארו מופרדות ובמצב טוב.

לאחר שקראתם כמה פשוט לארוז שרשראות בזהירות, כל מה שנותר לעשות הוא להחליט אילו שרשראות להביא אתכם. רק אל תשכח לזכור את אמצעי הזהירות הנוספים שיש לנקוט בעת נסיעה עם תכשיטים יקרים.

שימוש בניילון פלסטיק לאריזת שרשראות

פתחו חתיכה גדולה של ניילון נצמד. על משטח קשיח, פרש יריעת ניילון שגדולה מספיק כדי שהשרשראות שלך יוכלו לנוח אנכית עם רווח של 2 אינץ' (5.1 ס"מ) בין כל שרשרת. גלגל אותו לאט והנח אותו על המשטח מיד כדי שלא יידבק לעצמו או לשום דבר אחר.

אתה יכול להשתמש בניילון רגיל או ללחוץ ולאטום ניילון עבור שיטה זו של אחסון שרשראות.

מרווחים את השרשראות באופן שווה על פני הניילון. אסוף את השרשראות שאתה רוצה לארוז והנח אותן בזהירות על סביבת העבודה שלך. כאשר מחזיקים שרשרת ליד הסוגר, השרשרת צריכה ליפול בקו אנכי כמעט ישר. הנח אותם על הניילון בדיוק כך, השאר 2 אינץ' (5.1 ס"מ) של מרווח בין כל שרשרת כדי שלא יסתבכו.

כאשר מטיילים עם יותר מ-6 שרשראות, ייתכן שתרצה לפצל את השרשראות ל-2 גיליונות נפרדים של ניילון פלסטיק, כי זה יכול להיות קל יותר להתמודד איתם. אם כן, חזור על ההוראות עבור כל אצווה של שרשראות.

חותכים עוד יריעת ניילון בגודל זהה לזה של הראשון. יריעת הניילון השנייה שלך תניח ישירות על הסדין עם השרשראות שלך, אז נסה לחתוך חתיכה באותו גודל, או מעט יותר גדול, מהגיליון המקורי.

איך להכין תוכניות נסיעה מוצלחות

אל תשכח כי עטיפת הניילון היא סופר דביקה. עשו כמיטב יכולתכם להסיר אותו בזהירות מהגליל תוך שמירה על כל קצה חתוך כך שהוא לא יהפוך לסורר.

מניחים את החתיכה השנייה של הניילון על גבי הסדין הראשון. מחזיקים בזהירות את פיסת הניילון השנייה עם יד בכל צד חתוך, הניחו אותה על הסדין הראשון המכוסה בשרשראות. אתה בעצם מצמיד את השרשראות בין כל יריעת ניילון.

ודא שהשרשראות בין הניילון יישארו מופרדות. השתמש באצבעותיך כדי להתאים את השרשראות לפי הצורך.

לחץ כדי לאטום את השרשראות בין שתי יריעות הניילון. כעת, כשהשרשראות שלך דחוסות בין שני יריעות של ניילון, לחץ בחוזקה בין ומסביב לכל שרשרת.

זה אטום כל שרשרת בניילון, כך שהם יישארו ישרים ומופרדים. זה יבטיח שהם לא יפלו לתוך בלגן סבוך.

גלגל את יריעת השרשראות העטופות וארוז עם החפצים שלך. מגלגלים בזהירות את יריעת השרשראות העטופה בניילון כאילו מגלגלים מגבת. זה יקל על האריזה של השרשראות. התוצאה הסופית שלך תהיה גליל עבה של שרשראות עטופות בניילון שיכולים להחליק בקלות לתוך המזוודה שלך.

מכיוון שכבר אבטחת כל שרשרת בתוך עטיפת הניילון, הן יישארו מופרדות ובטוחות כשהן מגולגלות.

שימוש בקשיות כדי למנוע שרשראות לנסיעות מסתבכות

אספו קשית אחת לכל שרשרת שאתם מתכננים לארוז. לאחר שהחלטתם כמה שרשראות ברצונכם לארוז, אספו מספיק קשיות שיתאימו לכל שרשרת.

סוג קש הפלסטיק בשימוש יהיה תלוי בגודל השרשראות לנסיעות שלך. קשיות דקות יעבדו היטב עבור שרשראות דקות, בעוד שקשיות עם פתח גדול יותר יהיו הטובות ביותר עבור שרשראות בעלות נפח גדול יותר.

פתחו שרשרת והשחילו אותה דרך קשית. קח את השרשרת הראשונה שאתה רוצה לארוז ופתח אותה. לאחר שחרורה, שחרר את השרשרת לתוך הקש עד שהיא יוצאת מהקצה השני. בשלב זה, עליך לשרוך קש על השרשרת כאילו היה תליון.

אם לשרשרת שלך יש תליון, החלק אותו לכיוון קצה אחד של השרשרת שלך כדי שתוכל להשחיל את רוב השרשרת דרך הקש. השאר את התליון מחוץ לקשית, מכיוון שהוא כנראה לא יתאים.

סגור את הסוגר של כל שרשרת. לאחר שהשרשרת של השרשרת עוברת בכל קצה של הקש, סוגר את השרשרת כדי לאבטח אותה. חזור על זה עם כל שרשרת שאתה מתכוון לארוז.

הקש מבטיח שהשרשרת לא תסתבך עם עצמה או עם תכשיט אחר. זה ישמור על השרשרת מושכת מלמדת ומאובטחת. 

איך לתכנן טיול

מניחים שרשראות לתוך מחזיק מברשת שיניים או שקית קטנות. ברגע שיש לך ערימה של שרשראות שרשרת על קשיות הפלסטיק, תרצה להניח אותן בתיק או במחזיק כדי לעזור להם להישאר מוגנים במהלך הנסיעה.

השתמש בשקית זיפלוק גדולה לאחסון השרשראות שלך. לאחר שהכנסת את השרשראות לתיק, גלגל את התיק כך שהשרשראות לא יזוזו במעבר.
אם אתה מביא רק כמה שרשראות, נסה להפיל אותן לתוך מחזיק מברשת שיניים מפלסטיק כדי לשמור אותן בטוחות ומאובטחות.

ארוז שרשראות שמנמנות על ידי החלקתן דרך שפופרת נייר טואלט. אתה יכול לעקוב אחר אותן הוראות לאריזת שרשראות עבות – במקום להשתמש בקש, נסה גליל נייר טואלט מקרטון.

אתה יכול גם להשתמש בשפופרת מגבת נייר עבור שרשראות שמנמנות ארוכות. חותכים את הגליל לגודל הנכון במידת הצורך. קראו עוד על: איך להיות בטוח במדינה זרה?

שמירה על בטיחות התכשיטים שלך

השאר את הפריטים היקרים ביותר שלך בבית. כשמדובר בטיולים עם תכשיטים, כלל אצבע הוא לזכור את סוג החופשה כאשר בוחרים מה לארוז. אם אתה יכול להימנע מהבאת פריטים יקרים, כנראה שעדיף לעשות זאת. עם זאת, אם אתה יוצא לטיול שבו אתה צריך להביא את השרשראות היקרות יותר שלך, אתה פשוט רוצה לעקוב אחר אמצעי זהירות מסוימים כדי לשמור על בטיחותן. 

אם אתם יוצאים לטיול נינוח, השתדלו לא להביא שום דבר שאתם הולכים לדאוג שיאבדו. הביאו כמה חלקים ניטרליים שיעבדו עם תלבושות מרובות אבל אין לכם הרבה זיקה רגשית או כלכלית אליהם.
שקול להשאיר חלקים סנטימנטליים במיוחד (כמו טבעות נישואין) בבית. לבשו חלופה פחות שווה על הקמיצה במהלך הטיול.

ערכו רשימה של כל השרשראות שאתם מטיילים איתן כדי לעקוב אחריהם. כשאתם מטיילים עם שרשראות יקרות, קחו את הזמן להכין רשימה מהירה של השרשראות שהבאתם איתכם. קחו אתכם רשימה אחת והשאירו אחרת בבית (או שלחו אותה במייל לעצמכם). קיום רשימה יעזור לך לעקוב אחר השרשראות שלך, מה שיעזור במיוחד אם אתה לא ממקם אחת או לא זוכר אילו ארזת.

אולי זה יהיה חכם לצלם את השרשראות לפני היציאה לטיול. אם אתה מפספס תכשיטים מבוטחים, תמונות יכולות להיות מועילות בעת הגשת תביעה.

איך להתכונן לטיסה

ארוז שרשראות בכבודת היד שלך כדי לשמור אותן בקרבת מקום. שמור תמיד שרשראות יקרות בתיקים שלא יעזבו את הראייה שלך. אם טסים, ארזו אותם בתיק היד. אל תשאיר את התכשיטים שלך במזוודה ללא השגחה.

נשיאת השרשראות בארנק או בתיק האישי שלך היא ההימור הטוב ביותר שלך כשמדובר בנסיעה עם שרשראות יקרות.

אחסן שרשראות יקרות בכספת בחדר. כשאתה שוהה במלון, השתמש בכספת בחדר כדי לאחסן פריטים יקרים כאשר אתה לא לובש אותם. זה ייתן לך תחושת ביטחון נוספת בעת יציאה מחדר המלון למשך היום.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה