איך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו?

אם מעולם לא טסתם עם ילדכם והם עדיין צעירים מכדי להבין את התהליך במלואו, ייתכן שאתם חוששים להכין אותם לשידור. קח נשימה עמוקה. הורים אחרים עברו את זה ושרדו בסדר גמור, וגם אתה. כדי לעזור לדברים להתנהל בצורה חלקה, הקפידו על האריזה, הודיעו לילדכם למה לצפות, והקדישו לעצמכם זמן נוסף בשדה התעופה.

אנחנו כאן כדי להדריך אותך בכל מה שתרצה לשקול כדי להכין את ילדך לטיסה. גם אם תתכוננו בצורה הטובה ביותר, יכול להיות שלילד שלכם יהיה יום רע, או שדברים לא יתנהלו כמתוכנן, וזו לא אשמתכם!

בחר טיסה בזמן תנומה.

אם אתה עולה להמראה כשהילד שלך קצת ישנוני, הדברים עשויים להיות קלים יותר. ילדים יכולים להיות בלתי צפויים, אבל אתה צריך להרגיש מתי הילד שלך יהיה הכי רגוע. אם הם רצים בכל מקום ברוב הבקרים, בחרו בטיסה מאוחרת יותר. אם הם נוטים להתאמץ ללכת לישון, טוב מוקדם יותר ביום.

לחלופין, אם ילדכם מתלהב באופן אינסטינקטיבי לטיסה, ייתכן שתבחרו לטוס כשהם עומדים להיות ערים לגמרי. זה אולי הזמן הכי רגוע עבורם. חלק מהילדים ממש מתרגזים ומתעצבנים כשהם עייפים ממשהו שהם ציפו לו.

איך לטייל בעולם

בחר מושבים בחלון ליד שירותים.

שאפו להרחיק את ילדכם מהמעבר ומזרים. יותר מדי אנשים מוזרים עלולים להפחיד את ילדכם, והיותם ליד המעבר תחשוף אותם לכל מיני גירויים וסכנות פוטנציאליות (כמו עגלות חטיפים לא מטופלות) שעלולות לזרוק מפתח ברגים בתוכניות שלכם. זכרו, תגיעו לעלות ראשון עם ילד קטן, אז אל תדאגו יותר מדי לגבי החלק הזה!

עם זאת, ייתכן שתרצה לשקול כמה משתנים אחרים.

אם ילדכם מתרגש במיוחד לטוס והם אינם מפחדים מגבהים, עשו כמיטב יכולתכם להשיג לו מושב בחלון. אם למטוס יש שלושה עמודי מקומות ישיבה, אל תבחרו בחלק האמצעי הרחוק מהחלון.

בדרך כלל יש שירותים ליד החלק הקדמי והאחורי של המטוס. שב קרוב אליהם, אם אפשר. לא רק שילדים צריכים ללכת לשירותים באופן קבוע, אלא שתוכלו לקום עם ילדכם מספר פעמים מבלי להטריד אף אחד בקרבת מקום.

רכוש מושב פנוי לילדים מתחת לגיל שנתיים אם אתה יכול.

קבלת מושב משלו לילדך תיתן לך מקום לעבוד. ילדים מתחת לגיל שנתיים יכולים ללכת על ברכיך, אך בכל מקרה כדאי לשקול לקנות לילדך מושב משלהם. זה בטוח יותר מנקודת מבט של מערבולת אם יש להם מושבים משלהם, אבל זה גם יהיה לך קל יותר אם יש לך מושב להשכיב את התינוק שלך באופן זמני.

אל תביא את מושב הבטיחות הרגיל שלך עבור ילדך. אם אתה רוצה כסא בטיחות לילדך במטוס, זה חייב להיות מערכת מיוחדת לילד.

צרו קשר עם המלון או היעד ושאלו לגבי השכרות.

פנה כדי לראות אם אתה יכול לשכור פריטים מסורבלים יותר שאתה עשוי להזדקק לו. בתי מלון, אתרי נופש ושירותי נסיעות רבים מציעים להשכרה עגלות, מושבי רכב ופריטים חיוניים אחרים כמו זה. אתה יכול גם לברר לגבי עגלות ריצה, צעצועים או משחקי חבילה. ייתכן שתצטרך להתקשר למספר מספרים, אבל זה עשוי למנוע ממך לסחוב משהו גדול!

אתה יכול ליצור קשר עם חברות התעופה ונמלי התעופה שאתה טס איתן כדי לראות אם יש להן גם עגלות להשכרה.
אם אתה מתארח עם חברים או משפחה ויש להם/היו להם ילדים בגילך, התקשר אליהם ושאל לגבי השאלת חלק מהציוד שלהם.

אז איך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו?

ארוז רק את מה שאתה צריך.

הורים נוטים לארוז יותר מדי, אבל נסיעה קלה תהיה קלה יותר עבורך. אם אתם מביאים עגלה, הביאו את הקטנה ביותר שבבעלותכם. תחשוב על מה אתה יכול לקנות בשדה התעופה או כאשר אתה נוחת. לכו עם תיק התינוק הקטן יותר, חבילת חיתולים קטנה יותר, והקטינו את כמות העודפים שאתם מביאים.

תלוי באורך הטיסה, כנראה שאתה צריך רק תוספת אחת של בגדים להחלפה לילדך ושפופרת קטנטנה של קרם החתלה. אל תארזו יותר מדי את הנוסחה. אתה תמיד יכול לקנות את זה כשאתה נוחת.
כשמדובר בחיתולים, כלל האצבע הוא חיתול אחד לכל שעת נסיעה. קראו עוד על: איך להכין יומן טיולים?

אם ילדכם נמצא באותו זמן בין חיתולים, אל תהסס להשתמש בהם לטיסה. אתה לא תערער שום התקדמות שאתה עושה, וזה יכול לעזור למנוע תאונות כלשהן.

אתה יכול להביא כמה שתצטרך באופן סביר. רק וודא שאתה מודיע ל-טיסה שאתה נושא את הדברים האלה עבור ילדך לפני שאתה עובר את מחסום המיון.

איך לנסוע לבד בפעם הראשונה

תביאו להם הרבה דברים לעשות. 

ארזו דברים שיעסיקו את ילדכם. הקפידו להביא מגוון צעצועים ופעילויות כדי שלילדכם יהיה תמיד מה לעשות. חשוב במיוחד שיהיו לך אפשרויות אם אתה טס יותר משעה או שעתיים, מכיוון שלילד צעיר עשוי להיות קשה לשבת בשקט לטיסה ארוכה יותר.

כשזה מגיע לצעצועים, התרחק מכל מה שעומד לעשות המון רעש במטוס. אם ילדכם מבוגר, שקול לארוז כמה קלפים או משחקים ששניכם יכולים לשחק ביחד.

אם ילדך יזכה אי פעם להשתמש בטלפון או בטאבלט שלך, וודא שאתה מביא אותו איתך טעון במלואו. אל תשכח סוללות רזרביות, מטענים מרחוק וסט אוזניות בגודל של ילדים.
אולי תרצו לארוז עפרונות, עפרונות ונייר לילדכם לצייר. ספרי פעילות ומדבקות הם דרך מצוינת להעסיק את ילדכם.

יש קומץ של חטיפים ומאכלים שמותר לך להביא דרך האבטחה, אבל אתה יכול גם לקנות אותם בשדה התעופה אם אתה מעדיף. רק תוודא שיש לך אוכל בהישג יד!

כלול "הפתעה" אחת לילדך.

הביאו צעצוע סופר מהנה או חטיף טעים כפרס גדול. שדה התעופה והמטוס עשויים להיות מלחיצים עבור ילדכם. הפתעה נוספת בכיס האחורי תיתן לך אאוט אם תתקל בסיטואציה דביקה. אם אתה רוצה לתגמל את ילדך על כך שהוא מתנהג בצורה טובה כתמריץ להתנהגות טובה עתידית, פרץ את זה בזמן שאתה עולה למטוס. אם אתה צריך לבטל התקף זעם שנגרם חרדה, חשף את ההפתעה כדי להרגיע אותם. השלב הזה מאוד חשוב באיך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו?

אם הילד שלך אובססיבי לחלוטין למשאיות, קנה לו משאית נחמדה לשחק איתה. אם הם אוהבים את צעצוע כלב, קנו להם כלב מפוחלץ.
אם אתם אורזים פינוק הפתעה המבוסס על מזון, התרחקו מכל מה שיהפוך את ילדכם להיפר.
אתה יכול להגיד לילד שלך שהם יוכלו לקנות צעצוע בשדה התעופה אם הוא גם יתנהג יפה. אם אתה מודאג בעיקר מהאבטחה והעלייה למטוס, זו עשויה להיות הדרך הטובה ביותר ללכת.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

הפוך את הסיכוי לטיסה לכיף עבור ילדך.

אם תתנהג נרגש מזה, הם יקבלו את האנרגיה שלך. טיסה עם ילדכם יכולה להישמע מעט מפחידה, אבל אל תתנו לזה להראות! בימים ובשבועות שלפני הטיסה, המשיכו להזכיר כמה כיף זה הולך להיות. שאלו אותם ממה הם מתלהבים והתייחסו לכל אחת מהשאלות שלהם; ככל שילדך מוכן יותר רגשית, כך זה יהיה קל יותר לכולם!

אתה עשוי לומר מעת לעת דברים כמו, "האם אתה מתרגש מהטיסה שלנו בשבוע הבא? זה הולך להיות כל כך כיף! אני לא יכול לחכות!" או, "אנחנו נוסעים לשדה התעופה בשבוע הבא! אני כל כך מתרגש."
הציעו לענות על כל שאלה שיש לילדכם, והזכירו לו שזה בסדר להיות סקרן, מפחד או עצבני. ככל שנוח יותר לילדך בכל התהליך, כך הוא יהיה רגוע יותר בטיסה.

אם יש לך ילד קצת יותר מבוגר, אולי תדריך אותו לאורך כל התהליך כדי שהם ידעו למה לצפות (כלומר צ'ק-אין, אבטחה, עלייה למטוס וכו').
אם יש לך תינוק שעדיין לא יכול לדבר או להבין אותך, פשוט חייך והיה חיובי איתו ביום הטיסה. שמור את הקול שלך למטה ואל תביע המון מתח סביבם.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה