איך ליהנות מחופשת קיץ?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך ליהנות מחופשת קיץ?

אז איך ליהנות מחופשת קיץ?  חובה להיות למה שאפשר לעשות ממנה, אז להפוך כל יום לבלתי נשכח על ידי עיסוק בתחומי העניין שלך. בין אם זה להתארגן, להישאר בכושר או להתרועע עם חברים, הקיץ נותן זמן לכולם לעקוב אחר התשוקות שלו.

להוציא את משקפי השמש שלך, להקציף מעט קרם הגנה ולהתכונן ליהנות!

להישאר מוכן

לעשות יעדי קיץ. אפשר לנסות להתאים את כל מה שרוצים לעשות בזמן שבין עכשיו לסוף חופשת הקיץ. ערכו רשימה של יעדי הקיץ שלכם, ושימו לב אילו הם הכי חשובים לכם לעשות. תעדוף מטרות שהן החיוניות ביותר לאושר ולבריאות שלך.

טיול מאורגן לאירופה חצי פנסיון

לנקות את החדר שלך

אם מבחינים במשהו מבולגן בבית שלך, לארגן גם את זה. נרגיש יותר פרודוקטיבי ורגוע כאשר הסביבה שלך נקייה. להפחית את הלחץ שלך על ידי ביטול העומס. לאחסן פריטים רופפים במיכלים כדי לעזור בארגון.
מעבר על בגדים ישנים יכול לעזור לך להפחית את העומס.

תרמו כל בגד ישן שאולי צמחתם ממנו כדי לעזור למישהו במצוקה.

לסמן כל אירוע חשוב ביומן. אם אתם יוצאים לחופשה, חוגגים יום הולדת לחבר או עושים כל דבר מרגש אחר במהלך הקיץ, רשמו זאת בלוח השנה כדי שתוכלו להיות מוכנים לכל אירוע

הופכים להיות פעילים

ללכת לשחות. אם מזג האוויר סוער, צאו לשחות בבריכה שלכם או בבריכה ציבורית מקומית. אפשרות נוספת היא ללכת לחוף הים או לבקר באגם או בריכה סמוכים. אם האפשרויות הללו אינן זמינות עבורך, פשוט לשבת מתחת לממטרה כדי להתקרר.

שחייה עוזרת לעבוד על השרירים המוזנחים לעתים קרובות במהלך האימונים, כגון דלתא, תלת ראשי ודו ראשי.

לצאת לריצה. הקפידו להימנע מריצה בחלק החם ביותר של היום, שנוטה להיות מ-12 בלילה. עד 6 בערב בקיץ. לנסות לרוץ לפני שהשמש זורחת או אחרי שהשמש שוקעת כדי להישאר נוח. הישארו לחות ושתו הרבה מים לאחר הריצה.

לצאת לטיול. לכו לאורך שביל שסומן, או פתחו שביל משלכם. הקפידו ללכת עם אדם אחר, והביאו טלפון או מפה למקרה שתלכו לאיבוד. טיול רגלי הוא צורה מצוינת של פעילות גופנית, אבל להקפיד להתמתח לפני ואחרי, ולהביא איתך בקבוק מים כדי לא להישאר צמאים.

לפנות זמן לחברים

לינה עם החברים שלך. זוהי דרך נהדרת לבלות לילה ולהנות. ספר סיפורים מצחיקים בחוץ על מדורה אם מזג האוויר נעים. ערכו מרתון סרטים ושחקו משחקי לוח אם הלינה שלכם בבית.

תכננו פיקניק.

צאו לטיול לפארק או לחוף הים עם החברים שלכם. לפרוס שמיכה גדולה ולחלוק חטיפים ומשקאות. השמיעו קצת מוזיקה ברדיו או ב-בטלפון כדי ליהנות אחר הצהריים.

מבשלים ארוחה משותפת. מצאו מתכון בספר בישול או באינטרנט, ואפו משהו עם חברים. להקפיד לאסוף את כל המרכיבים תחילה. לפעמים, בישול עם חברים הוא מתכון לאסון, אבל זה תמיד מביא לזיכרון נהדר.
אם משתמשים בתנור או בכלי בישול שאינם שייכים לך, להקפיד לקבל תחילה אישור.

עוד על: טיולים מאורגנים ברגע האחרון.

אם אתם נוסעים למדינה או עיר אחרת, לכו למקומות רבים ואטרקציות שונות.

אל תגבילו את הביקור שלך בקניונים ומסעדות. בקשו מאנשים שגרים באזור עצות לגבי מה לראות ולעשות. אם שוהים בעיר במהלך הקיץ, נסו להתקרב לשכונה שלך כאילו היית תייר. נסו מסעדה חדשה, צאו לטייל או לכו למקום שמעולם לא הייתם בו.

איך לארוז מזוודה לטיול בחול

להירגע לבד

צפו בטלוויזיה. צפה בסדרת הטלוויזיה האהובה עליך ביוטיוב או בנטפליקס. הקיץ הוא זמן מצוין להתעדכן בתוכניות האהובות עליכם. לפעמים, הספרייה המקומית תציע גם השכרות של סרטים או תוכניות טלוויזיה, אז שאלו ספרן לגבי אפשרויות ההשכרה החינמיות הללו.

תעשו קצת שיעורי בית ספר. לחלק מהאנשים יש חבילות וניירות מבית הספר שאמורים להגיע עד סוף הקיץ. אם יש לך מצב רוח להתחדש בלימודים אקדמיים, לעשות שיעורי בית ספר. אם יש לכם חבילת קריאה לקיץ או חבילת מתמטיקה, עבדו עליה במהלך הקיץ. סביר יותר לזכור את מה שלמדת אם נעשה קצת בכל יום במקום לחכות עד הסוף.

לקרוא ספר.

להתעדכן בקריאה שלך במהלך הקיץ. אפשר לבדוק ספרים בחינם מהספרייה המקומית שלך, ולחדש אותם אם צריך עוד זמן לקריאה. חנויות ספרים יכולות להציע מבצעים על ספרים גם במהלך חודשי הקיץ.

ללמוד מיומנות חדשה.

אפשר לעשות זאת על ידי לימוד קורסים מקוונים או לימוד שבועי. להוסיף לידע שלך על ידי שליטה בשפה, שיעור ריקוד או שליטה בכלי נגינה. לנסות שיעורי יוגה או מדיטציה אם רוצים לעבוד על יישור הנפש, הגוף והרוח שלך. לנסות קורס קיקבוקסינג או הגנה עצמית אם מעדיפים לזרז את האדרנלין שלך.

עברו לדף הבית: נופש בחו"ל.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *