כיצד להשתמש בכרית נסיעה?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

כיצד להשתמש בכרית נסיעה?

אז כיצד להשתמש בכרית נסיעה? נסיעה עם כרית יכולה לעשות עולם של הבדל בנסיעות ארוכות. באופן אידיאלי, הכרית תספק תמיכה לצוואר או לגופך כך שתוכל לישון במצב רגוע, אפילו בנסיעות צפופות ולא נוחות במטוס. בחרו כרית שמתאימה לסגנון השינה שלכם ונסו תנוחות שונות כדי למצוא היכן הכי נוח לכם.

מטיילים עם כרית צוואר

נסי את כרית הצוואר שלך לפני הקנייה. כריות צוואר אינן מגיעות בדרך כלל בגדלים שונים, כך שהדרך היחידה לדעת אם היא תתאים בנוחות היא לנסות אותה. אם אפשר, שימי את כרית הצוואר שלך לפני שאת קונה אותה, או שמרי את הקבלה ונסי אותה לפני הנסיעה. את אמורה להיות מסוגלת להניח עליו את הראש מבלי לכופף את הצוואר באי נוחות, והחומר לא צריך להצמיד או לשפשף בצווארך.

נפחי את הכרית שלך במידת הצורך. כריות נסיעה מתנפחות יכולות להיות דרך נוחה לחסוך במקום בעת נסיעה. אם שלך מתנפח, נשפי לתוך צינור האוויר עד שהכרית תהיה עגולה ויציבה. אטמי את צינור האוויר לאחר שתסיימי על ידי החלפת המכסה.

כמה כריות מתנפחות מתנפחות מעצמן. בדרך כלל, זה כרוך בסיבוב שסתום שיגרום לכרית להתנפח לאט, אבל בדקי את ההוראות של הכרית שלך כדי לראות איך שלך מתנפח.
כריות נסיעות לא מתנפחות ממולאות בדרך כלל בקצף או חרוזים. הם אמנם פחות נוחים לאריזה, אבל אתם עשויים לגלות שהם נוחים יותר.

כל מה שאתה צריך כדי לדעת על דרכים טיולים

כסי את הכרית שלך בחולצת טריקו או בצעיף כדי להפוך אותה לרכה יותר. כמה כריות צוואר, במיוחד המתנפחות הפחות יקרות, עשויות מפלסטיק ואולי אין להן משטח נוח במיוחד. השתמשי בחתיכת לבוש דקה ורכה כמו חולצת טריקו או צעיף קל כדי לכסות את הכרית שלך ולהפוך אותה לנוחה יותר.

את יכולה גם לקנות כיסוי נשלף לכרית שלך. רק וודאי שהוא מתאים לכרית שלך לפני שאת קונה את זה.

עוד על: טיסות לאמסטרדם זולות.

הניחי את הכרית סביב הצוואר. רוב כריות הצוואר הן בצורת U וישתלבו על החלק האחורי של הצוואר עם הפתח מעל הגרון. לחלקם יש רצועות שחוצות את הפתח כדי לשמור אותו במקומו.
אם הכרית שלך אינה בצורת U, היא עשויה להיות מתוכננת כך שתתאים בין הכתף לראש. סוג זה מגביל באיזה כיוון את יכולה להניח את הראש, ולכן הוא הטוב ביותר עבור ישנים שלא משנים הרבה תנוחה.

הניחי את המושב שלך. רוב כריות הצוואר נועדו לתמוך בראש כשהוא נופל לאחור או הצידה. תנוחה זו יכולה להיות נוחה יותר אם הגב שלך נשכב מעט. השעיני בעדינות את המושב, והיזהרי לא להזיז את המושב מהר מדי או רחוק מדי לעבר הנוסעים מאחוריך, עד שתוכלי להישען לאחור בנוחות.

כסי את העיניים. גם בטיסות לילה, המטוס צפוי להיות מלא בנורות אלקטרוניות קטנות שעלולות להקשות על השינה. מסכות עיניים הן זולות יחסית ונמכרות לרוב בבתי מרקחת ובחנויות יופי. כמה כריות נסיעות, מגיעות עם מסיכת עיניים. את יכולה גם לאלתר אחד על ידי הנחת חולצת טריקו או קפוצ'ון על הראש שלך לשינה נוחה יותר.

סובבי את הכרית לתנוחות שינה שונות. אם יש לך כרית בצורת U, נסי לסובב אותה כך שתתמוך בסנטר שלך כשהראש שלך נופל קדימה. אם יש לך כרית שמתאימה לכתף שלך, נסי להחליף כתפיים כדי למצוא את המיקום הנוח ביותר. קראו עוד על: כיצד להגיש בקשה לאזרחות ארה"ב?

הניחי את הכרית על שולחן המגש אם את רוצה להישען קדימה כדי לישון. אם את מעדיפה לישון על הבטן, ייתכן שתמצאי את זה טבעי יותר להישען קדימה במקום לשכב. נסי להניח את כרית הנסיעה שלך על שולחן המגש שלך ולהניח את ראשך עליה.

כריות בצורת U הן אידיאליות עבור זה, מכיוון שהן מספקות מקום לשים את הפנים שלך תוך הנחת המצח ישירות על הכרית. אחרת, תצטרכי להפנות את הפנים הצידה, דבר שעלול להפוך לאי נוחות לאחר תקופות ארוכות.

איך לטייל בעולם

שימוש בכרית גוף

קל נסיעות כדי לחסוך יותר מקום לכרית שלך. כריות גוף נוטות לתפוס יותר מקום מכריות צוואר, גם כשהן מתרוקנות. ככל שיהיה לך יותר מקום במזוודה ובמושב שלך, כך יהיה לך נוח יותר עם כרית גוף.
כריות הגוף נעות בגודלן, אך חלקן עשויות להיות ארוכות ורחבות כמו פלג גוף עליון.

לבשי בגדים רפויים לנוחות. כריות גוף לרוב עובדות בצורה הטובה ביותר כשהן מושענות על הרגליים או הכתפיים שלך. לבשי בגדים רפויים ונוחים כדי למנוע לחץ או דחיסה יתר על הגוף שלך בעת השימוש בכרית. אם את רוצה להתחמם, התלבשי קל כדי שכרית הגוף לא תגרום לך להתחמם יתר על המידה.

נפחי את הכרית שלך במידת הצורך. כמה כריות גוף מתנפחות ומתרוקנות לאחסון קל. ייתכן שיהיה עליך לנפח את הכרית על ידי נשיפה לתוכה, או שהיא עלולה להתנפח בלחיצת כפתור. עייני באריזה או בתווית של הכרית שלך לקבלת הוראות על ניפוחה.

אם את מגלה שהכרית יציבה מדי לנוחות לאחר שניפוחה, תוכלי לרוקן אותה מעט כדי ליצור משטח רך יותר.
אם אינכם מודאגים מהמקום, אולי תעדיפי כרית גוף שאינה מתנפחת, כמו כזו עם קצף או מיקרו-חרוזים.

חברי את הכרית למושב או לחגורת הבטיחות שלך במידת האפשר. כמה כריות גוף, מתחברות לחגורת הבטיחות שלך, בעוד שאחרות, עשויות להתחבר למושב מאחוריך או לפניך. זכרי את תנוחת השינה הנוחה ביותר שלך כשאת בוחרת סגנון.

אם הכרית שלך מתחברת לחגורת הבטיחות, הזיזי אותה למעלה למקום שבו תוכלי להישען עליה בנוחות את ראשך.
אם הכרית מתחברת לגב המושב שלך, מקמי אותה כך שתוכלי להוביל קדימה בזווית נוחה ולהניח את ראשך על הכרית.

הישעני קדימה או הצידה על הכרית שלך. רוב כריות הגוף מיועדות להישענות קדימה או הצידה כדי לתת לכרית לתמוך במשקל שלך. מצאי תנוחה נוחה לך ומותירה את הצוואר שלך ישר ככל האפשר.

לכרית הגוף שלך עשויה להיות עקומה בצורת J בכל קצה. העיקול הגדול יותר יתאים על הכתף שלך, ואת העיקול הקטן יותר ניתן להכניס מתחת לזרוע הנגדית כדי לעזור לשמור אותו במקומו.
כמה כריות גוף נועדו לנוח על הברכיים או על שולחן המגש ולתמוך בפלג הגוף העליון בזמן שאת רוכנת קדימה.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *