טיסות לצרפת בזול יעדים לכל כיס

כשמדברים על טיסות לצרפת במחירים נמוכים, השקעה של זמן ומחקר היא הכרחית. הרבה אנשים מניחים כי התמקדות רק בכרטיס התעופה הזול ביותר תתפס אותם ליעד, אך עם יעדים נכונים ושיטות חיפוש אופטימליות, אפשר להפתיע את עצמך עם היעדים המרתקים שאפשר למצוא במחירים שפויים.
שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

טיסות לצרפת בזול יעדים לכל כיס

טיסות לצרפת בזול אז היכן למצוא את הטיסות הזולות ביותר לצרפת בקרב התיירים? צרפת היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם, ועיר הבירה שלה מדורגת הגבוהה ביותר מבין הערים הפופולריות ביותר.

אין תזמון רע בכל הנוגע לביקור בבירת האופנה, האמנות והקולינריה הבינלאומית של העולם. ויש טיסות זולות לצרפת בלי קשר לאן שנוסעים.

קיווי טיסות

עוד מאמר מעניין על: חבילות נופש עד 300 דולר.

כל עוד תתכוננו היטב, תוכלו לזהות הרבה טיסות לצרפת בזול.

אולי צריך גם להגדיר התראות על מחירי טיסה לטיול שלך ולצפות במסלולים כדי להרגיל את עצמך לעלויות הטיסה הסטנדרטיות. עם זה, צריך איך לזהות מציאות טובות ברגע שהן צצות.

כדי להשיג את הטיסות לצרפת בזול, אתרי האינטרנט של חברות התעופה לרוב זולים יותר. אבל לפעמים, ניתן למצוא מבצעים מצוינים באתרי צד שלישי עבור אותה טיסה.

זה לא אומר שהחברת תעופה אינם מקורות טובים למציאת טיסות זולות מחברות תעופה שונות. ידוע שהם גובים עמלת הזמנה נוספת שאולי לא חלה אם קנית ישירות מחברת התעופה.

להלן השלבים למציאת הטיסות לצרפת בזול:

הזמינו טיסות מראש

כשמזמינים כרטיס טיסה ברגע האחרון, לא מקבלים את העסקאות הטובות ביותר. הסיבה לכך היא שרוב חברות התעופה יעלו את המחירים שלהן כאשר הן ימכרו מספיק מושבים בטיסה.

זה קורה כדי לכסות את העלויות שלהם. לכן הזמנת טיסה כמה שיותר זמן מראש היא רעיון חכם. הזמנה 3-6 שבועות לפני הזמן היא לרוב הדרך הטובה ביותר למצוא טיסות לצרפת בזול.

לחפש טיסות בזמנים נוחים

במקרה שאתם מזמינים ברגע האחרון, הזמן הטוב ביותר לחיפוש טיסות הוא לרוב אחרי חצות, כאשר חברות הטיסות נוטות להוריד את המחירים בטיסות שלא הוזמנו במהלך היום. במידת האפשר, לתכנן להזמין מוקדם יותר בשבוע במקום מאוחר יותר.

גמישות כשיוצאים ומגיעים

תהיו גמישים לגבי מועד היציאה וההגעה. מחירי הטיסות מושפעים מאוד מהביקוש שלהם. לדוגמה, יציאה ביום שישי וחזרה ביום ראשון פירושו שהטיסות יהיו יקרות ככל הנראה מטיסות בזמני שיא.

על ידי גמישות הן בתאריכים והן בזמנים בהם תחליטו לנסוע, יש לכם סיכוי לחסוך הרבה. תגלו גם שהימנעות מסופי שבוע וזמני נסיעה שיא כמו הפסקות לימודים וחגים תחסוך לכם הרבה כסף גם בלי לחץ.

עצירות הן שימושיות

במקרה שהזמן אינו מהווה בעיה עבורך, עצירות ביניים יכולות להיות דרך מצוינת להשיג טיסות זולות יותר. למרות שטיסות עם עצירות ביניים עשויות לגרום למסע קשה עם הרבה תקופות המתנה בשדות תעופה, הן בדרך כלל הדרך הזולה ביותר להגיע לצרפת.

עוד על: לחוות את המיטב של פריז: מדריך למטייל.

מנועי חיפוש טיסות מאפשרים בדרך כלל לסנן את התוצאות על סמך מספר עצירות ביניים שיש לקבל. לטיסות ישירות לצרפת הן יקרות מאוד, ואם לא אכפת לכם לחלק טיסות לטיסות קטנות יותר, יש תוצאות זולות יותר להשיג.

גמישות במקום שבו יוצאים ומגיעים

אם אתם מחפשים את הטיסה הזולה ביותר לצרפת, תוכלו לחסוך הרבה כסף על ידי חיפוש אחר נקודת ההגעה הזולה ביותר. לאחר מכן לתכנן את מסלול הטיול שלך בצרפת משם.

טיסה למקום חוץ מהיעד שלך בצרפת יכולה להוזיל עלויות. לדוגמה, טיסות לפריז הולכות להיות יקרות יותר מטיסות לערים קטנות יותר בצרפת.

עוד מאמר מעניין על: ריינר טיסות הדרך הזולה לטוס.

טיסות לאמסטרדם זולות

להגביל את חיפושי הטיסות שלך

זה אולי ישמע מוזר, אבל להאמין לזה- מנועי חיפוש טיסות בדרך כלל עוקבים אחר חיפושי המשתמש שלהם. במקרה שמסתכלים על טיסה ספציפית מספר פעמים, מנוע החיפוש עשוי לדעת על כוונתך ולכן יעלה את המחיר. עם זאת, אפשר להשתמש במצב גלישה בסתר או בגלישה פרטית כדי לחפש, כך שלא ניתן לעקוב אחר הפעילות המקוונת שלך.

ראה טיסות במנועי חיפוש מרובים

אם לא שמתם לב, לרוב יש לאותן טיסות מחירים שונים באתרי תיירות שונים. לוודא שמשווים בין אתרי האינטרנט של חברות התעופה לבין אגרגטורי טיסות כדי להיות בטוח שמקבלים את המציאה הטובה ביותר.

אגרגטורים הם מקום מצוין להתחיל בו מכיוון שהם יראו לכם טיסות מחברות תעופה שונות.

ברגע שמצאת את האפשרויות הזולות ביותר במגוון אתרים שונים, לבדוק את המחירים שלהן עם האפשרויות הזמינות באתר האינטרנט של חברת התעופה. כפי שצוין קודם לכן, חברות צד שלישי אכן גובים עמלת הזמנה נוספת שאולי לא יחולו אם תרכוש כרטיסים ישירות מחברת התעופה.

לדעת את המטען שלך

למרות שרוב הטיסות הבין-יבשתיות מציעות תיק נשלח בחינם, הקפידו להסתכל על מגבלות המטען של חברת התעופה כדי שלא תשלם תשלום בשדה התעופה. טיסה עם נשיאת יד בלבד אינה אפשרית בדרך כלל לנסיעות ארוכות, אבל סביר להניח שבגדי קיץ של כמה שבועות יכולים להידחס לתרמיל. נסיעה קלה כדי למנוע את הטרחה של איסוף ובדיקת מזוודות כאשר אתה מגיע לפריז.

לראות מחירים לסוגי טיסות שונים

למרות שהזמנת טיסה הלוך ושוב היא לרוב האפשרות הזולה ביותר לנסיעה לצרפת, בדרך כלל זה לא כך. לוודא שמשווים את המחיר של טיסה הלוך ושוב עם העלות של 2 טיסות בכיוון אחד.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

שאלות נפוצות
כן, תקופות זמניות כגון חודשי הסתיו והאביב, תקופות בין עונות תיירות וימי השבוע עשויות להיות יקרות יותר. ממולץ לחפש תקופות יעדים עלולים להיות יעילות במחירים נמוכים.
ככלל, חיפוש מוקדם עשוי להבטיח לך מחירים טובים יותר. יש להזמין טיסות מראש, בעיקר אם יש לך תקופה קריטית שבה צריך להיות בצרפת.
לעיתים קרובות טיסות עם עצירות יכולות להיות זולות יותר מטיסות ישירות, במיוחד אם יש לך גמישות גדולה ביחס לזמן.
כן, חברות תעופה זולות כמו ריין אייר, אייר פראנס וויז אייר יכולות להציע טיסות במחירים נמוכים לצרפת. כדאי להיות ערעוריים עם תנאים והגבלות הטיסה שלהן.
קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *