איך לארוז לנסיעות אוויריות?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לארוז לנסיעות אוויריות?

אם מעולם או לעתים רחוקות נסעתם בטיסה, אתם עלולים להיות מבולבלים ומוצפים עם מה לארוז. נראה שההנחיות מבלבלות כל הזמן, ועכשיו יש לפעמים עמלות לשלם? אם קשה להבין את זה, אתה לא לבד. בצע את השלבים הבאים כדי לעשות את זה נכון בכל פעם, בין אם אתה טס לטווח ארוך או קצר, לעסקים או להנאה, המדריך האחד הזה כולל הכל.

אריזת כבודת היד שלך

ארוז אותו בתיק היד שלך אם אינך יכול לחיות בלעדיו. ארוז את הדברים החיוניים: תחתונים, נעליים, סט או שניים של בגדים רגילים, בידור, תרופות ולטיסות ארוכות יותר, מוצרי טיפוח בסיסיים. יש אנשים שעפים כאילו לא יראו שוב את המטען שלהם – ויש לזה יתרונות. שמור בידך את המינימום של מה שאתה צריך כדי לשרוד אם תאבד את המטען שלך.

איך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו

בדוק שוב את הנחיות ה-חברת תעופנה לפני שאתה אורז משהו לנייד שלך. אתה לא רוצה לזרוק שום דבר.

הקפד לקחת את כל התרופות שלך וכל מה שאתה צריך כדי להרגיש בנוח. מותר להשתמש בתרופות מרשם ותרופות ללא מרשם. קל יותר להשיג נוזלים נוספים דרך האבטחה אם יש להם צורך רפואי, כמו תמיסת מלח.

על מנת לצמצם את כמות הבגדים לארוז, בחרו פריטים הניתנים להחלפה. היצמד לכמה פריטים שכולם הולכים ביחד, במקום תלבושות נפרדות לחלוטין. השתמש באביזרים כדי לתבל את התלבושת. לדוגמה, צעיפים קטנים וקלים לאריזה, ויכולים לשמש כצעיף, סרט או אפילו חגורה. קראו מאמר על: איך להתכונן לטיסה?

קח את בגד הים שלך אם אתה נוסע בטיסה, הכנס אותו לציוד החופשה שלך, במיוחד אם אתה עם החברה. אם התיקים שלך אובדים בעת נסיעה בטיסה, לרוב ניתן לרכוש את רוב הפריטים (כגון מכנסיים קצרים או חולצות טריקו) ביעד שלך. עם זאת, אם התיקים שלך אבודים, בגדי ים לנשים יכול להיות קשה לקנות. אם אין לך את בגד הים שלך אתה עלול לפספס את החוף, ג'קוזי או כיף אחר בחופשה.

ארוז חפצי ערך בתיק היד שלך. כל דבר בעל ערך צריך לבוא איתך עם היד שלך. במקרה של חוסר סיכוי שהכבודה שלך תלך לאיבוד או פגומה, השאיפה שלך לא צריכה לעזוב את החזקתך. אם יהיה לך שבור לב אם איבדת את זה, קח את זה עם היד שלך אם אתה לוקח את זה בכלל.

מטעמי בטיחות, כל פריט אלקטרוני עם סוללות ליתיום יון, כולל רוב המחשבים הניידים, הסמארטפונים, הטאבלטים, יש לארוז לתוך התיק שלך במקום המטען הנבדק במידת האפשר, לפי המלצות חברת התעופה. בנוסף, מאגר חשמל וסוללות ליתיום יון רזרביות צריכים תמיד להיכנס לכבודה במקום המטען הנבדק.

ארוז מוצרי אלקטרוניקה גדולים אחרונים, כך שהם נגישים בקלות.

ארוז את מוצרי האלקטרוניקה שלך יחד.זה טוב משתי סיבות:

סביר להניח שתשתעמם בטיסה שלך, גם אם זה רק חצי שעה, והאלקטרוניקה שלך ביחד מאפשרת לך לדעת היכן הכל נמצא כדי שתוכל לגשת לאייפוד, אייפד, קינדל או כל דבר אחר שתצטרך במהירות ובקלות כמו אפשרי.
ה-מעברי תעופה דורש בדיקת אלקטרוניקה – כאשר כולם נמצאים באותו מקום וקל לסוכנים לראות אותם, אתה לא תהיה זה שמחזיק את התור באבטחה.

ודא שיש לך את המסמכים שלך. על מנת לעלות למטוס יש צורך בזיהוי, כמו דרכון או רישיון נהיגה. אל תשכח את כרטיס הכספומט שלך ואת כרטיס האשראי שלך. עם זאת, זה כנראה רעיון טוב לא לקחת כל קלף שבבעלותך כי אתה מסתכן לאבד את המסמכים.

בכיס נגיש בקלות של כבודת היד שלך, אחסן את פרטי הטיסה שלך: חברת התעופה, מספר הטיסה, קוד האישור שלך ופרטי הטיסה. זה שימושי בדוכני הצ'ק-אין בשירות עצמי שכל כך הרבה חברות תעופה מספקות כעת בשדה התעופה.

איך לטייל בעולם

שאל את עצמך אם אתה באמת צריך מוצרי טיפוח. ייתכן שלא תצטרך לארוז הרבה, אם בכלל. לדודה שלך מריה כנראה יש שמפו, למשל, ולפרו כנראה תהיה משחת שיניים. זה עשוי לקחת עצירה נוספת בחנות בנסיעות שלך, אבל על ידי הימנעות מטונות של בקבוקים, קרמים וצינורות, אתה חוסך מקום לדברים אחרים, חשובים יותר.

קח ערכת עזרה ראשונה עם היסודות, במיוחד משככי כאבים. לפעמים טיסות עלולות לגרום לכאבי ראש, אז הכינו חבילה למקרה שזה יקרה.

כמה דברים שאולי תרצו לארוז:

  • משככי כאבים.
  • תחבושות.
  • סם הרגעה (אם אתה נוסע עצבני חח).
  • תרופה נגד בחילות.
  • מסטיק (לשינויי לחץ אוויר).
  • רקמות.
  • אטמי אוזניים (טובים לנסיעות באופן כללי).
  • תרופות לכל דבר שאתה נוטה אליו, כגון אלרגיות.

ללבוש את זה, לא לארוז את זה. זכור שאתה לא מחויב עבור הבגדים שאתה לובש בנסיעות, אז התלבש עם זה בחשבון. התלבש בשכבות כדי שתוכל להביא איתך עוד. במקום חולצת טריקו וז'קט, לבשו חולצת טריקו מתחת לחולצה עם שרוולים ארוכים מתחת לסווטשירט, למשל. נעל את נעלי ההליכה שלך וארוז את הכפכפים שלך, במיוחד כשאתה נוסע לעסקים.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *