איך להכיר חברים במדינה חדשה?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להכיר חברים במדינה חדשה?

מעבר לארץ חדשה – או אפילו לבלות שנה בחו"ל – זו חוויה מרגשת, אבל יש לה גם אתגרים. להכיר חברים במדינה חדשה זה חלק חשוב, לאחר שעברת את שלב המערבולת של צפייה במראות חדשים וחקר חייך החדשים, הגיע הזמן להניח כמה שורשים מוצקים. כדי לשמור על היומן שלך מלא במעורבות חברתית, תכנן תוכניות שיוציאו אותך מהבית ועשי משהו שאתה נהנה ממנו. אפילו החיבור הקטן והפשוט ביותר יכול לשתול את הזרע לידידות מתמשכת.

רשת דרך מדיה חברתית וקשרים אישיים.

שאל חברים בבית אם הם מכירים מישהו באזור שלך. רוב האנשים לא קופצים על ההזדמנות להראות לאדם זר ברחבי העיר, אבל זה משתנה ברגע שאתה יוצר קשר אישי – אפילו קטנטן.

שאל סביב כל מי שאולי מכיר מישהו בבית החדש שלך, ופרסם פוסט ציבורי גם במדיה החברתית. עד שלא תעשה זאת, לעולם לא תדע אם חברו הטוב ביותר של אחיך לכיתה גר מעבר לפינה.

לבלות עם זרים אחרים כדי להכיר חברים במדינה חדשה.

חפש באינטרנט אירועי גולים וקהילות מהגרים. חפש קבוצות גולים בפייסבוק, או חפש באינטרנט מרכזי תרבות מקומיים לקהילות מהגרים. גם אם הם לא מאותה תרבות כמוך, סביר יותר שזרים אחרים יחפשו חברים ומוכנים להתחבר על החוויות שלך במדינה החדשה.

אין זה מפתיע שלרוב האנשים שחיים בחו"ל יש לפחות כמה חברים מהגרים.

לעזוב את אזור הנוחות שלך ולהכיר את המקומיים זו מטרה מצוינת, אבל זה בסדר להפוך את זה לתוכנית ארוכת טווח. עדיין מגיע לך חברים בזמן שאתה מסתדר.

איך להכין ילד לטיסה הראשונה שלו

הזמן עמיתים לעבודה, עמיתים לסטודנטים או שכנים לאירועים.

הציעו ארוחת צהריים קבוצתית או שאלו על אירועי סוף שבוע. אם אתה לומד בחו"ל או אם אתה עובד עם אנשים אחרים, יש לך יתרון גדול: אנשים שלא יכולים להגיד לא לשיחה מנומסת!

אבל ברצינות, עבודה (או בית ספר) היא הדרך הנפוצה ביותר למצוא חברים חדשים לאחר מעבר דירה. כל מה שצריך זה האומץ לעלות שלב ולהציע את ההצעה הראשונית. באופן דומה, אתה יכול להתחבר לשכנים שלך על ידי אירוח מפגש או דפיקה על דלתם עם פינוקים אפויים. קראו עוד על: איך לגרום לטיסה זולה להרגיש כמו מחלקה ראשונה?

תתחיל עם משהו קטן. נסה "אני חושב לנסות את המסעדה מעבר לפינה לארוחת צהריים, מישהו רוצה להצטרף אלי?"

עמיתים מקומיים לעבודה יכולים לעזור לך גם אם לא תפספס את זה בתור חברים. אל תפחד לשאול "מה אנשים עושים בכיף בקיץ כאן?" או "אתה יודע אם יש מגרש כדורעף בקרבת מקום? לא מצאתי אחד מאז שעברתי לכאן".

הכירו אנשים באמצעות חילופי שפות.

אתה יכול להשתתף באירועים קבוצתיים או להתחבר אחד על אחד באמצעות אפליקציה. מוחצנים עשויים ליהנות מאירועי חילופי שפות המתפרסמים באתרים (שלרוב הם בילוי רגוע בבית קפה). אם אתה לא אוהב קבוצות, השתמש באפליקציות כדי לפגוש מקומיים שרוצים להחליף שעה של דיבור בשפת האם שלך בתמורה לשעה של דיבור בשפתם.

קבעו להיפגש באופן אישי במקום להשתמש רק בצ'אט טקסט. זה הרבה יותר טוב גם ללימוד שפה וגם ליצירת קשר אמיתי עם האדם האחר.

הירשם לשיעור שפה.

חפשו כיתות קטנות שנפגשות באופן קבוע. רוב שיעורי השפה המיועדים למהגרים נפגשים לעתים קרובות וכוללים הרבה תרגול שיחה. זה כמעט כמו לשים "לנהל שיחת חולין עם חברים פוטנציאליים" בלוח השנה שלך. שאל בסביבה מורים עצמאיים בקבוצות רשת חברתיות מקומיות כדי למצוא כיתות קטנות במחיר סביר.

אם אתה תושב במדינה החדשה שלך, בדוק עם משרדי ההגירה או התושבות המקומיים. מדינות רבות ישלמו עבור חלק או כל שיעורי השפה שלך, לפחות ברמת מתחילים.

איך לתכנן טיול

הצג לאירועים שלעולם לא היית הולך אליהם הביתה.

כל יציאה מהבית היא הזדמנות לפגוש את האדם הנכון. האם החבר הכי טוב שלך לעתיד ישב לידך בתחרות השילוב של אכילת פשטידה ודי ג'יי? מי יודע, אבל הם לא יופיעו על הספה בסלון שלך. בין קבוצות פייסבוק לעיר שלך, ופליירים בבר המקומי שלך, בדרך כלל לא קשה למצוא מה לעשות. המפתח הוא להניע את עצמך להמשיך לצאת לשם ולנסות דברים חדשים.

חפש באינטרנט או בקש מהמקומיים לברר מראש על פסטיבלי מוזיקה, ירידים ואירועי תרבות אחרים. אלו הם מקומות נהדרים לפגוש זרים יוצאים, ואולי אפילו תמצא אנשים שמחפשים חבר.

הורד אפליקציות חברות כדי להכיר חברים במדינה חדשה

האפשרות הידידותית המופנמת הזו פופולרית יותר ויותר. (מצב חיפוש חברים בתוך אפליקציות) התפוצץ בשנתיים האחרונות.

אתה יכול גם לבדוק אפליקציות חברות אחרות לשימוש כללי, או לחפש בחנות הטלפונים שלך אפליקציות ספציפיות יותר כמו היי! וינה לנשים או לבעלי כלבים.

לדבר עם זרים.

תרגל שיחת חולין והשתמש בה לעתים קרובות. כשאתה הזר בעיר, קל להרגיש מביך ולא במקום. ככל שתעקוף את זה יותר, כך תגלה שכמעט כולם נהנים להכיר אנשים חדשים.

עד כמה שזה נשמע ארצי, לשוחח על מאיפה באת ומה מזג האוויר הוא הצעד הראשון כדי להכיר מישהו.

אם שיחת חולין לא באה לכם באופן טבעי, התכוננו מראש על ידי חיפוש מה לומר על חדשות מקומיות או תוצאות ספורט. זה לא חייב להיות חכם או אפילו מעניין – זה רק פתיחה פשוטה לשיחה. אם יש לך ספק, ספר למקומי משהו שאתה אוהב על המדינה שלו ("האוכל כאן כל כך טוב!").

הצטרף למועדון תחביבים או קבוצת ספורט.

חפש עניין ישן או חקור בילוי מקומי פופולרי. התחייבות למפגש תחביב שבועי היא דרך מצוינת להכריח את עצמך להתרועע. תמיד יש מועדוני ספורט שמחפשים חברים לקבוצה, ואתה לא צריך לשלוט בשפה המקומית כדי למצוא חברים במגרש הספורט. זה חלק חשוב בלהכיר חברים במדינה חדשה.

אם זה לא מושך אותך, יש עוד אלף אפשרויות: מועדוני סריגה, מועדוני ספרים, תיאטרון חובבים, קבוצות טיולים, ואולי אפילו פעילות מקומית שלעולם לא תוכל לנסות בחזרה הביתה. הצטרפות לחדר כושר היא דרך נוספת לפגוש אנשים עם תחומי עניין דומים, כל עוד אתה עושה מאמץ להתחיל שיחות או להירשם לשיעורי התעמלות.

אם אתה רוצה להתנסות במלאכה אבל לא בטוח איפה להתחיל, חפש "מרחבי יוצר" בקרבת מקום (מחוברים לעתים קרובות לספריות), המספקים ציוד משותף לכל דבר, החל מפרויקטים של יצירה לילדים ועד לשיתוף פעולה מדעי רציני.

איך להתכונן לטיסה

פגוש אנשים אחרים שעושים פעילויות פנאי.

התרועעות בחופים, בגני חיות, בפארקים ובמוזיאונים. אזרו אומץ ושאלו אם אתם יכולים להצטרף למשחק הכדורעף הזה, להכיר לילדכם את שלהם, או פשוט להגיד "אני מ___ ומחפש לפגוש פה אנשים, אכפת לכם שאני אשב כאן?" אם זה קצת מוחצן מדי עבורכם, הירשמו לטיול קבוצתי כמו סיור במוזיאון, כך שתהיה לכם פעילות משותפת לדבר עליה.

אולי לא תשקול את הגישה הזו בבית, אבל זו דרך די נפוצה להתחיל חברויות בחו"ל.

להתנדב למען מטרה טובה

התנדבות היא דרך מצוינת להרגיש מחובר לאנשים. תחושת בדידות היא לא רק חוסר תוכניות לסוף שבוע; זה יכול לגרום לנו להרגיש שאנחנו לא חשובים לאנשים סביבנו. התנדבות מאפשרת לך להוכיח את ההרגשה הזו על ידי תרומה לקהילה וקבלת משוב חיובי מיידי.

הצטרף לארגון שעוזר להומלסים, מבקר בבתי אבות או עוזר למקלטים לבעלי חיים. אתה תרגיש טוב עם עצמך, תכיר אנשים בעלי דעות דומות, ותמצא תחושה מיידית של חיבור.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *