כיצד להימנע מכייסים בחו"ל?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

כיצד להימנע מכייסים בחו"ל?

כייסים הם גנבים שמתמחים בשוד תיירים כשהם לא שמים לב. הימנעות מכייסים מהווה אתגר שכן הגנבים עושים כמיטב יכולתם להשתלב בסביבתם ולהיעלם מעיניהם. כדי להימנע מלהיות קורבן, אחסן את הארנק בכיס הקדמי ושמור את החפצים שלך קרוב כל הזמן. אז כיצד להימנע מכייסים בחו"ל?

התרחק מזרים פטפטנים שאולי מנסים לרמות אותך ולשמור על השכל שלך במקומות צפופים. אם ישדדו אותך בעת נסיעה בינלאומית, הגש דו"ח משטרה ובקר בשגרירות ארצך כדי להחליף את הדרכון או תעודת הזהות שלך.

אחסון וטיפול בארנק שלך בצורה בטוחה

שמור את הארנק בכיס הקדמי כדי לשמור אותו קרוב. אם אתה בדרך כלל מאחסן את הארנק שלך בכיס האחורי שלך, שמור אותו מלהרים אותו בזמן שאתה לא יכול לראות אותו על ידי הזזתו בכיס הקדמי שלך. הרבה יותר קשה לכייס לגנוב את הארנק, הדרכון, הטלפון או הכסף שלך אם זה לא נגיש בקלות למישהו שהולך מאחוריך.

חפצים יכולים לעלות מהכיסים האחוריים כאשר אתה הולך במשך תקופה מסוימת. זה הופך את הפריטים בכיס האחורי להרבה יותר קלים לגנוב.

איך לארוז תרמיל לנסיעות

עטפו גומייה סביב הארנק כדי שלא יחליק החוצה בקלות. קח גומייה רגילה ומותח אותה על מרכז הארנק שלך. תקע את זה עמוק בכיס שלך. אם גנב ינסה לתפוס בעדינות את הארנק שלך, הוא ייאבק לשלוף אותו מהכיס שלך. זה ייתן לך הודעה מספקת שמישהו מנסה לשדוד אותך.

אם יש לך ברירה, השתמש בסקוטש או ארנק בד במקום עור חלק. הרבה יותר קשה להסיר אותם מבלי שתשים לב.

הסתיר את הארנק שלך בכיס נסתר או סודי אם יש לך. אם יש לך פריט לבוש עם כיס נסתר, אחסן שם את הארנק שלך. כייסים נוטים לחפש במקומות ברורים אחר חפצי ערך וכסף, והם לא יידעו היכן לחפש אם הארנק שלך נמצא בתוך הז'קט שלך, בתפר בלתי נראה, או מוסתר ליד כיס החזה שלך.

אם אתה צריך לאחסן משהו בז'קט שלך, הכנס אותו לנרתיק סקוטש. הסקוטש יעשה חבורה של רעש אם מישהו ינסה להגיע לתוך הכיס.

אתה יכול להשתמש במכנסיים עם רוכסנים בפנים או לשים את הכסף שלך בצעיף אינפיניטי בצבע ניטרלי עם רוכסן.

הימנע מפשפשים בארנק כדי לספור כסף. במידת האפשר, שמור אטב כסף נפרד כדי להחזיק את הכסף שלך או אחסן אותו בכיס מאובטח. בדרך זו לא תצטרך להוציא את הארנק שלך כדי לחפש בו את החשבונות שאתה צריך. אם אתה שומר את הכסף שלך בארנק, שלף אותו רק כאשר אתה בהחלט צריך לשלם עבור משהו.

החזק את הארנק שלך בשתי ידיים כדי להימנע ממתן הזדמנות לגנב אופורטוניסט לחטוף אותו בזמן שדעתך מוסחת.

אם אתה מאחסן את הכסף שלך בכיס, בחר כיס קדמי על המכנסיים או הז'קט שלך. אל תאחסן שום דבר אחר בכיס כדי שגנבים יחשבו שהכיס שלך ריק.

צור ארנק מזויף ואחסן אותו בכיס האחורי שלך כדי להערים על גנבים. קנה ארנק והעביר את הכרטיסים והכסף שלך לחדש. מלא את הארנק השחוק שלך בפיסות נייר, כרטיסי מתנה ריקים וקבלות אקראיות. כשאתה מטייל, שמור את ארנק ההטעיה שלך עליך. אם שודדים אותך או שמישהו מנסה לגנוב ממך, משוך את ארנק ההטעיה שלך החוצה, זרוק אותו ורוץ לכיוון השני.

אל תוציא את ארנק ההטעיה שלך מהכיס כך שהוא יהיה גלוי היטב. אתה לא רוצה לעודד אנשים לשדוד אותך!

אבטחת התיק או הארנק שלך

בחר ארנק עם בריח מורכב כדי להרתיע כייסים. אם אתה בדרך כלל משתמש בארנק ללא מנגנון סגירה, קנה ארנק עם תפס מתפתל או רוכסן. הארנקים האלה קשים יותר לפתיחה וכייס כנראה לא יטרח לנסות להחליק את ידו פנימה. במידת האפשר, השתמש בארנק עם מנעול כדי להבטיח ששום דבר לא ייעלם בזמן שאתה מטייל. קראו עוד על: איך להכיר חברים במדינה חדשה?

ככל שאתה יכול לעשות את הארנק שלך קטן יותר, כך ייטב. ארנקים גדולים מספקים יותר מקום לגנב לפעול.

איך לתכנן טיול

קצר את הרצועות על התיק או הארנק שלך כדי לשמור אותו קרוב אליך. כדי להימנע מקריעת התיק ממך, שמור את התיק או התיק שלך קרוב ככל האפשר לגופך. משוך את הרצועות על הארנק או התיק שלך כדי לקצר אותן ולשמור את התיק קרוב יותר לגופך. זה יקשה הרבה יותר על מישהו להגיע לתיק שלך בזמן שאתה מטייל.

אם אתה באמת רוצה להימנע מלתת הזדמנות לכייסים לתיק שלך, אתה יכול להסתובב עם זה תלוי על החזה שלך במקום על הגב.

החזק את התיק או התיק במקום להניח אותו כשאתה יושב. אם אתה מתיישב במסעדה או מתיישב באוטובוס, סובב את התיק סביב הכתף והחזק אותו על הברכיים. אם תניח אותו על הרצפה או תולה אותו על גב הכיסא, זה יהיה מטרה קלה לגנבים. כמו כן, סביר יותר שתשכח מהתיק שלך כשאתה יוצא מהמושב אם תוריד אותו.

שמור את הידיים שלך על חפצי הערך שלך והתיק שלך מולך כל הזמן.

העבר את תכולת הארנק שלך לאריזה. ניתן לחתוך רצועת ארנק, מה שמקל על קריעת התיק ממך תוך שניות. עם זאת, הרבה יותר קשה לחתוך או להסיר חבילת פאני ניילון שיושבת בחוזקה סביב המותניים שלך. קח את הארנק שלך והעבר את הקלפים והמזומן לחבילת הפאני שלך. הדקו את הרצועות סביב המותניים וסובב את התיק כך שהפאוץ' יושב ממש מתחת לטבור. זה יקל על שמירה על חפצי הערך שלך.

אל תשתמש בחבילת פאני עם אבזם פלסטיק סטנדרטי. במקום זאת, קבל חבילת פאני נגד גניבה באינטרנט. לאריזות אלו יש אבזמים קשים יותר, ולעתים קרובות ניתן לנעול אותם כדי למנוע מגנבים לגשת לתכולתן.

שמירת חפצי ערך מהישג יד

קח את מה שאתה צריך והשאיר את השאר בכספת במלון שלך. ברוב המלונות יש כספות כך שמטיילים יכולים לאחסן חפצים חשובים בזמן ניקוי החדר או שהם נמצאים בעיר. לפני שאתם יוצאים, הניחו את הדרכון, מפתחות הבית, המזומנים העודפים ותכשיטים יקרים בכספת ונעלו אותה. אם כייסו אותך, תאבד רק חלק מהכסף והחפצים שלך.

השאר תמיד קצת מזומן נוסף בכספת המלון שלך. במקרה שכייסו אותך, עדיין תוכל לקבל טרמפ ולהאכיל את עצמך לפני שתוכל לתקן את המצב.

שמור את הטלפון שלך בכיס נסתר והימנע מלהוציא אותו. שמור את הטלפון שלך בכיס פנימי שאינו נגיש בקלות לכייסים.

נסה כמיטב יכולתך להימנע מלשלוף אותו לעתים קרובות, במיוחד כאשר אתה מרוכז במציאת הנחיות. אם אתה צריך להוציא את הטלפון שלך, החזק אותו בחוזקה בשתי הידיים ואל תבהה בו יותר מ-5-10 שניות בכל פעם.
כשאתה מוציא את הטלפון כדי לצלם, תמיד החזיר אותו לכיס כשתסיים. דחה הצעות מאנשים זרים לצלם את התמונה שלך עם הטלפון שלך.

הדפס את המפות שאתה צריך במלון כדי למנוע צורך להשתמש בטלפון כדי להבין היכן אתה נמצא.
גם אם אינך רוצה להשתמש בו, עדיין מומלץ לשמור את הטלפון שלך עליך. אתה אף פעם לא יודע מתי תצטרך לבצע שיחת חירום.

כל מה שאתה צריך כדי לדעת על דרכים טיולים

תכניס את השרשרת לחולצה והשאר את השעון במלון. אם אתה עונד תכשיטים, תחב את השרשראות שלך לתוך החולצה שלך כך שלא ניתן יהיה לקרוע אותן מהצוואר שלך. אל תביא את השעון שלך איתך אם הוא שווה יותר מכמה אלפי שקלים. הימנע מהבאת תכשיטים עם הרבה אבני חן עליהם, ללא קשר אם הם אמיתיים או לא.

אלא אם כן הם רופפים להפליא, הטבעות שלך כנראה בסדר. די קשה להרים אותם מבלי שתשים לב. עם זאת, היזהר מלענוד טבעות עם אבני חן. אם אתה עונד הרבה תכשיטים, סביר יותר שכייסים יניחו שאתה סוחב הרבה כסף מזומן.

אם אתה יכול, אל תביא שום תכשיט לטיול שלך. אלא אם כן אתם יוצאים לארוחת ערב או מופע מפוארים, אין צורך להביא אותם.

הימנעות מהונאות נפוצות

התרחק מכספומטים שאינם בתוך עסקים פרטיים. מכשירי כספומט הם מגנטים לכייסים. יש גנבים שיעבדו בזוגות כדי להסיח את דעתך מצד אחד תוך כדי חטיפת הכסף שלך בזמן שאתה לא מסתכל. פושעים אחרים יציצו מעבר לכתף כדי לראות את מספר ה-PIN שלך וינסו להרים את הארנק מאוחר יותר. אם אתה צריך להשתמש בכספומט, מצא אחד בתוך עסק מכובד שאינו נמצא בשטח פתוח כדי שתוכל למשוך את המזומנים שלך במקום בטוח.

כספומטים שמוסתרים בתוך פינות פרטיות במסעדות ובמלונות קשים הרבה יותר לניצול.

לטפו את הכיס כדי לבדוק את הטלפון והארנק לאחר חבטות. יש גנבים שיעמידו פנים שהם נתקלים בך בטעות בזמן שאתה הולך ברחוב או עולה לאוטובוס. כשהם נתקלים בך, הם יגיעו לכיס הנגיש בקלות כדי לנסות לתפוס משהו בעל ערך. לאחר שמישהו נתקל בך, טפח בעדינות על כיסיך כדי לוודא שהחפצים האישיים שלך לא הוסרו.

הימנע מהתנגשות באנשים בהמונים או בחדרים צרים. גנבים מסתמכים לעתים קרובות על קהל צפוף כדי להימנע שיבחינו בהם. שמור חזק על החפצים שלך והישאר ערני כשאתה באוטובוס, עולה לרכבת או משוטט באזור מטרופולין צפוף.

היזהר ממראיינים, מגייסי תרומות או זרים פטפטנים. כייסים יעבדו לעתים קרובות בצוותים וינסו להסיח את דעתך בזמן שמישהו שודד אותך מאחור. זה חלק חשוב בכיצד להימנע מכייסים בחו"ל.

שמור על מרחק כאשר מישהו מציע לתת לך הנחיות. בעת קבלת הנחיות מאדם זר, הישאר במרחק של לפחות 2-3 רגל (0.61-0.91 מ') כל הזמן. אל תסתכל מעבר לכתף כדי להתייחס למפה ואל תישען קרוב להקשיב. כייסים חכמים ינסו להחזיק מפה או חוברת למעלה כדי להראות לך משהו בזמן שהם מושיטים יד לכיס או לתיק.

היזהר בקבלת עזרה לא רצויה. רוב האנשים רק מנסים לעזור, אבל כייסים מתנדבים לעתים קרובות לעזור כדי לפתות אותך להרגיש בטוח.

איך לנסוע לבד בפעם הראשונה

התלבש בצורה לא בולטת כדי להשתלב ולהיראות כמו מקומי. אם אתה מטייל, עשה כמיטב יכולתך להשתלב עם הסביבה שלך על ידי התלבשות. הימנע מבגדים בהירים שיגרום לך להתבלט ולהתרחק מלבוש תיירותי כדי לצמצם את העובדה שאתה מבקר. גנבים נוטים פחות לנסות לשדוד מישהו שגר במקום שבו הם חיים. לבוש לא בולט עוזר בכיצד להימנע מכייסים בחו"ל.

זה לא בהכרח יעבוד אם אתה ישראלי עם שיער צבוע שמטייל בהודו. אם אתה ממש רחוק מהבית, ייתכן שפשוט לא תוכל להשתלב.

הרחק את התיקים שלך מהרחוב כדי לעצור גנבים ניידים. במדינות רבות, כייסים ישתמשו בקטנוע או באופניים, ימשכו לידך ויקרעו כל תיק או ארנק מהכתף שלך לפני שייצאו במהירות. כדי להימנע ממתן הזדמנות לגנבים אלה, נשא שקיות קניות וארנקים על הכתף הכי רחוק מהרחוב.

זה נפוץ יותר במדינות עם הרבה קטנועים ממונעים. בארצות הברית, למשל, לא מדובר בסוג גניבה נפוץ.

צעד נגד זרימת התנועה כדי שתוכל לראות קטנוע או אופניים עוצרים אליך.

היו מודעים לסביבה שלכם בזמן שאתם צופים באמני רחוב. כייסים טורפים המוני תיירים רבים, ואמני רחוב מושכים בדרך כלל עשרות מהם. בנוסף, לעתים קרובות אנשים שולפים את הארנק כדי לתת לאמני רחוב כמה שקלים או דולרים.

אין שום דבר רע בלתת קצת חילוף רזרבי לאמן רחוב, אבל שליפת הארנק מגלה היכן אתה שומר אותו. שמרו את חפצי הערך שלכם קרובים והישארו ערניים כשאתם נהנים מבידור ציבורי.

אם אתה כן רוצה לתת לאמן רחוב כסף, שמור דולר כלשהו בכיס שבו אתה לא מאחסן את הארנק שלך. בדרך זו, גנבים פוטנציאליים לא יידעו היכן אתם שומרים את המזומנים שלכם כשאתם הולכים לתרום קצת כסף.

סרב לזרים שמציעים לעזור לך עם המטען שלך. אם אתה נושא מטען ברכבת או פורק אותו ממונית, תמיד סרב לעזרה מזרים המציעים לעזור לך עם המזוודות שלך. גם אם המטען הוא על הצד הכבד יותר, אתה אף פעם לא יודע מתי מישהו הולך לרוץ עם הסחורה שלך. ייתכן שחלק מהאנשים באמת מנסים לעזור, אבל לא כדאי לסכן את הרכוש שלך.

זה אולי מעצבן, אבל עדיף פשוט להקדיש 5-10 דקות נוספות לסחוב את המטען בעצמך.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה