איך לקנות כרטיסי טיסה זולים?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לקנות כרטיסי טיסה זולים?

עם עליית מחירי כרטיסי הטיסה, יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים להשיג כרטיסים זולים. כדי להימנע מתשלום יתר עבור הכרטיסים שלך, התחל לחפש לפחות חודשיים מראש, והירשם להתראות באימייל כדי שתמיד תקבל הודעה כשמחירי הטיסות ירדו.

חברות תעופה תקציביות מציעות בדרך כלל את הטיסות הזולות ביותר. חברות תעופה אלו מציעות גם מחירי כרטיסים מוזלים מאוד לטיסות בעין אדומות. אם אתה מוכן להשקיע מעט זמן ומאמץ, תוכל לחסוך לא מעט כסף על הכרטיסים שלך.

תזמון חיפוש הכרטיסים ותאריכי הנסיעה שלך

התחל לחפש כרטיסים מקומיים לפחות 6 שבועות מראש. אם אתם מתכננים טיסת פנים, כדאי להתחיל בחיפוש כרטיסים כחודש וחצי מראש. המשך לבדוק מדי שבוע כדי לגלות אם הכרטיסים זולים יותר עד לשלב הרכישה. אם אתה טס בינלאומי, התחל בחיפוש הכרטיסים שלך כ-20-24 שבועות מראש.

לא יעזור לך לחפש כרטיסים יותר מ-6 שבועות (לפנים) או 24 שבועות (לבינלאומיים) מראש, שכן מחירי הכרטיסים עשויים להשתנות מאוד לפני שתבצע את הרכישה בפועל.

ככלל אצבע, הזמינו את הכרטיסים שלכם מראש כמה שיותר ימים מראש.

חיפוש טיסות בינלאומיות 24 שבועות מראש אולי נראה כמו הרבה זמן, אבל חברות התעופה מעלות את מחירי הטיסות הבינלאומיות שלהן שבועות רבים לפני שהן מעלות את עלויות הטיסות הפנימיות.

שימו לב שבגלל מגיפת ה-COVID-19, חברות תעופה רבות ביטלו את עמלות ההנפקה מחדש של הכרטיסים שלהן עבור שינוי היום שבו אתם טסים. לכן, אתה יכול להרגיש יותר בנוח לתכנן תוכניות בעתיד, כל זאת מבלי לספוג קנסות אם אתה באמת צריך להחליף תאריכים.

איך לתכנן טיול

קנה את הכרטיסים שלך לפחות שבועיים לפני הטיסה. חלון הזמן האידיאלי להשיג את הכרטיסים שלך הוא 2-4 שבועות לפני שאתה מתכנן לטוס. רוב חברות התעופה יעלו את מחירי הכרטיסים שלהן ברגע שיישארו פחות מ-14 ימים לפני הטיסה. זה חשוב במיוחד אם אתה טס בזמני נסיעה עמוסים – למשל, במהלך חופשת האביב – שכן מחירי הטיסות יכולים לפעמים להכפיל או לשלש ככל שתאריך הטיסה מתקרב.

חובה לדעת על: טיול מאורגן לאירופה חצי פנסיון.

אם אתה טס בינלאומי, תכנן להתחיל לחפש הרבה יותר רחוק מראש, מכיוון שטיסות בינלאומיות עולות יותר. תכנן לקנות כרטיסים לפחות 3 חודשים לפני הטיסה.

אם תחכה עד, למשל, שבוע לפני הטיסה, תתקע ברכישת כרטיסים יקרים מאוד, גם אם אתה טס בחברת תעופה בתקציב נמוך.

אם שכחת לרכוש את הכרטיסים שלך 2-3 שבועות לפני יום הטיסה שלך, האפשרות הבאה הטובה ביותר היא לחכות לרכישת כרטיסים עד פחות מ-24 שעות לפני הטיסה. חברות תעופה יורידו באופן דרמטי את מחירי הכרטיסים כדי למלא את כל המושבים במטוס. עם זאת, אם תחכו לרגע האחרון, תוכלו לגלות שהטיסה אזלה, או שהכרטיסים היחידים שנותרו יקרים מאוד.  

עוד על: כיצד להשתמש במוניות? 

בדוק תאריכים חלופיים כדי למצוא כרטיסים נוחים יותר. אם לוח הזמנים של הנסיעות שלך גמיש יחסית ואתה יכול לשנות את הימים שבהם הטיסות שלך יוצאות ומגיעות, אולי תוכל למצוא טיסות זולות יותר. השווה מחירי כרטיסים לאורך חלון של 3-4 ימים באמצעות אתר אגרגטור או אתר חברת תעופה. אם אתה מצליח לארגן מחדש את תוכניות הנסיעה שלך, בחר את הימים שמציעים את הטיסות המוזלות ביותר!

לדוגמה, נניח שתכננת לטוס ב-1 במאי ולחזור ב-20 במאי תמורת $400 USD. אם תחקור תאריכים חלופיים, ייתכן שתגלה שעולה 325 דולר בלבד ליציאה ב-3 במאי ולחזור ב-21 במאי.

חסוך כסף על ידי טיסה מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה. רוב המטיילים מעדיפים לטוס בזמנים נוחים שלא מחייבים אותם לקום מאוחר או לקום מוקדם. בגלל הביקוש המוגבר לטיסות בזמנים פופולריים, חברות התעופה יגבו יותר עבור כרטיסי טיסה בשעה, למשל, בשעה 10:00 בבוקר.

מנגד, טיסות עם עיניים אדומות הממריאות בין 21:00 ל-9:00 בבוקר. להיות מסומן בצורה תלולה על מנת לקזז את אי הנוחות שבנסיעה בזמנים אלו.

רוב אתרי האגרגטור וחברות התעופה מאפשרים לך לבחור את השעות הספציפיות שבהן תרצה שהטיסה שלך תצא.

תזמן את היציאה שלך לאמצע השבוע או לשבת. חברות תעופה מפרסמות בדרך כלל מכירות למסלולים ספציפיים ביום שני בלילה מכיוון שהן רוצות שסוכנויות נסיעות יתפוס את רוח המכירות בתחילת השבוע. המתחרים תואמים את העסקאות ביום שלישי בבוקר, מה שגורם לחברות התעופה להוזיל את עלויות הטיסה. לכן, האפשרות הטובה ביותר שלך להשיג עסקאות זולות היא לחפש טיסות שיוצאות בימי שלישי, רביעי או שבת. שישי וראשון נוטים להיות ימי הנסיעה המקומיים היקרים ביותר, לכן הימנעו מרכישת כרטיסים לימים אלו.

אם אתה טס בינלאומי, טיסה ביום חול היא כמעט תמיד זולה יותר מאשר טיסה בסוף השבוע.

כמובן, אסטרטגיה זו אינה יעילה ב-100%. מומלץ לבצע חיפוש שטחי אחר מסלולים ספציפיים מעניינים במספר ימים בשבוע (כולל סופי שבוע). כך יש לך מושג כמה עולים הכרטיסים ותוכל לזהות מכירה כשהיא מופיעה.

איך לטייל מסביב לעולם

בחירת חברת תעופה ואתר הזמנות

חפש כרטיסי טיסה זולים באמצעות מצב גלישה בסתר של הדפדפן שלך. מצב גלישה בסתר מונע מהאתרים שבהם אתה מבקר מלהציב קובצי Cookie במחשב שלך. אם אתר מבחין שחיפשת את אותה טיסה מספר פעמים, לרוב הוא יעלה אוטומטית את מחירי הכרטיסים.

אם אתה גולש ב-Chrome או ב-Safari, הקש על Control + Shift + N כדי לפתוח מצב גלישה בסתר. אם אתה משתמש ב-Firefox או Internet Explorer, הקש Control + Shift + P.[10]

העברת הדפדפן שלך למצב גלישה בסתר חשוב במיוחד אם אתה מחפש בימים שונים בשבוע. אחרת, לפעמים מחירים ישנים יופיעו במקום חדשים, ואתה עלול לפספס את המחיר הטוב ביותר.
אם אתה מעדיף לא להשתמש במצב גלישה בסתר של הדפדפן שלך בעת חיפוש כרטיסים, מחק את העוגיות שלך לאחר כל ביקור באתר נסיעות.

השווה את מחירי הכרטיסים של חברות תעופה שונות עם אתרי אגרגטור. אתרי אגרגטור הם כלי נהדר לשימוש אם אתה רוצה לעשות קניות ולהשוות בין חברות תעופה מרובות זו לזו. הקלד את שדות התעופה וההגעה שלך ואת ימי הנסיעה שלך, וגלול בין שילובי הטיסות השונים עד שתמצא את הזול ביותר.

לאתרים מצטברים רבים יש גם לוח שנה במחיר נמוך, כך שתוכל לראות מהם הימים הזולים ביותר לטיול בתקופה של 30 יום.

אם לא אכפת לך להשקיע עוד קצת עבודה, בקר באתר האינטרנט של חברת התעופה הזולה ביותר לאחר שהשווית אותו עם אחרים באתר אגרגטור. חברות תעופה מסוימות יציעו מבצעים והנחות מיוחדות אם תרכשו כרטיסים ישירות מהאתר.

טוס בחברת תעופה תקציבית אם לא אכפת לך טיסות ללא שירותים. חברות תעופה בתקציב נמוך יכולות להרשות לעצמן לסמן את הכרטיסים שלהן מכיוון שהן אינן מציעות נוחות בטיסה כמו Wi-Fi, חטיפים חינם ומושבים שכיבה. טיסה בחברות תעופה אלו יכולה לפעמים לעלות פחות מחצי מטיסה אצל ספק יוקרתי יותר.

מציאת דרכים נוספות לחסוך כרטיסי טיסה זולים

הירשם להתראות באימייל כדי לקבל מידע על עסקאות בתעריפים נמוכים. כמעט כל אתרי הזמנת הנסיעות הגדולים מאפשרים לך להירשם להתראות נסיעות. כל שעליך לעשות הוא להזין את שדה התעופה הביתי ואת שדה התעופה היעד ואת תאריכי הנסיעה, והאתר ישלח לך הודעת דוא"ל. הירשם להנחות נסיעות לפחות 3-4 חודשים מראש אם אתה טס מקומי.

זה ייתן לך מספיק זמן לשים לב למגמות במחירי הכרטיסים ולרכוש כאשר הטיסות הזולות ביותר.

אם אין לך בראש יעד נסיעה ספציפי, הירשם לקבלת התראות באימייל לגבי הכרטיסים הזולים ביותר מנמל תעופה יציאה מסוים (וכל נמלי תעופה סמוכים).

איך לגרום לטיסה זולה להרגיש כמו מחלקה ראשונה

רכשו טיסות חד-כיווניות נפרדות כדי להימנע מתשלום מחירי כרטיסים הלוך ושוב. זהו טריק בשימוש על ידי סרנים רבים של חברות תעופה מתקדמות. לפעמים תשלום עבור זוג כרטיסים לכיוון אחד מסתכם בפחות מרכישת כרטיס הלוך ושוב.

לכן, במקום לחפש כרטיסים הלוך ושוב, חפשו זוג כרטיסים חד-כיווני ורכשו אותם בנפרד. אתה יכול אפילו לטוס בחברת תעופה אחרת עבור כל טיסה, תלוי אילו חברות תעופה מספקות את הטיסות החד-כיווניות הזולות ביותר.

לדוגמה, רכישת כרטיס הלוך ושוב מישראל לארצות הברית עשוי לעלות 650 דולר. אבל אם אתה קונה כרטיסים נפרדים לכיוון, ייתכן שתשלם רק $220 לכרטיס.

השתמש בכרטיס אשראי המציע תגמולי נסיעה כדי להרוויח מיילים של נוסע מתמיד. כרטיסי אשראי של תגמולים לנסיעות מציעים לך בדרך כלל כמות מסוימת של מיילים עבור כל דולר שאתה מחייב את הכרטיס. אם אתה משתמש בכרטיס אשראי עבור רוב הרכישות היומיומיות שלך, שימוש בכרטיס נסיעות יכול להיות דרך מצוינת לצבור מיילים במהירות.

לאחר מכן, לאחר שצברת מספיק מיילים כדי לכסות את הכרטיס הלוך ושוב, תוכל לקחת את הטיול בחינם.

השווה בין כרטיסי אשראי שונים לנסיעות כדי למצוא את הכרטיס המתאים לך ביותר. לדוגמה, לא כל הכרטיסים תואמים לכל חברות התעופה הגדולות, וכרטיסים מסוימים עשויים לגבות עמלות שנתיות גבוהות יותר מאחרים.
אתה יכול גם לקבל כרטיסי אשראי דרך חברות תעופה גדולות רבות.

כרטיסים אלה בדרך כלל מעניקים לך אלפי מיילים של נוסע מתמיד כאשר אתה מפעיל אותם וממשיכים לצבור מיילים כאשר אתה מבצע רכישות בכרטיס.

השתמש במיילים הנוסע המתמיד שלך כדי לקבל טיסות בחינם. כמעט כל חברות התעופה מציעות מיילים של נוסע מתמיד לכל מי שטס איתן. אם אתה משתמש בחברת תעופה אחת בתדירות גבוהה יותר מכל אחת אחרת, הירשם מקוון לתוכנית המיילים שלה. תצטרכו לשלם עבור מספר טיסות כדי לצבור מספיק מיילים, אבל ברגע שצברתם 20,000–40,000 מיילים, יהיה לכם מספיק כדי לקבל כרטיסים מקומיים הלוך ושוב בחינם!

אתה יכול להירשם לתוכנית הנוסע המתמיד של כל חברת תעופה באינטרנט. הזן את שמך, כתובת, פרטי כרטיס אשראי וכתובת. חברת התעופה תקצה לך מספר נוסע מתמיד שבו תוכל להשתמש כדי להתחבר לחשבונך ולכסות את המיילים שצברת.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *