איך לנסוע לקנדה בתקציב נמוך?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לנסוע לקנדה בתקציב נמוך?

קנדה נחשבת לאחת המדינות הידידותיות ביותר בעולם, ולמטיילים חכמים היא גם מתאימה לתקציב! תכנון הטיול שלך לקנדה הוא מהנה וקל, וגם אם אתה בתקציב מצומצם, אתה יכול לבלות בערים הגדולות, ליהנות מהחוץ ולחוות את התרבות הייחודית של המדינה.

להסתובב בקנדה בתקציב נמוך

בחר לנהוג אם יש לך מכונית. נהיגה היא אחת הדרכים הזולות והקלות ביותר להתנייד בקנדה. אם אתה גר קרוב לקנדה, אתה יכול לנהוג במכונית שלך דרך מכס וביקורת גבולות, או שאתה יכול לשכור רכב. השכרת רכב יקרה יותר, אבל שווה את זה אם אתם נוסעים למרחקים ארוכים.

ככלל אצבע, אם אתם מתכננים לנסוע ל-3 ערים או יותר, מומלץ לשכור רכב כי תיסעו למרחקים ארוכים יותר כדי להגיע ליעדים שלכם.

אם תבחר לנסוע ברחבי קנדה, נסה להשיג דלק בשמורות הילידים כי זה נוטה להיות זול יותר. על הרזרבות חלות פחות מסים מה שמפחית את המחיר הכולל של הגז. שמורות האומה הראשונה מסומנות על ידי שלטים על הכבישים המהירים, או שאתה יכול לאתר אותן על מפה.

קחו את המגהבוס מעיר לעיר. כמו בארה"ב, לקנדה יש מערכת Megabus שפועלת ברחבי המדינה ועוצרת גם בערים לאורך הגבול בארה"ב. ניתן לנסוע מטורונטו למונטריאול, והכרטיסים זולים במיוחד, במיוחד בהזמנה מוקדמת.

איך לתכנן טיול

שים לב לכך שה-Megabus נוטה להיות איטי יותר ולהגיע באיחור, ולכן ייתכן שזו לא האפשרות היעילה ביותר אם יש לך לוח זמנים צפוף.

טס לקנדה עם חברת תעופה בתקציב נמוך. חברות תעופה כמו פלייר ו-WOW מציעות טיסות לואו קוסט בתוך ארה"ב וקנדה בין ערים גדולות בסביבות 100 דולר. מכיוון שהן חברות תעופה בתקציב נמוך.

הן לא כוללות דברים כמו מזוודות נשלחות, אבל זו אפשרות מצוינת לנוסעים קלים שזקוקים לדרך זולה להגיע לקנדה.

חברות תעופה בתקציב נמוך מסוגלות להציע כרטיסים בעלות נמוכה על ידי ביטול הסלסול המסורתי של נסיעות אוויריות, כמו כבודה רשומה וחטיפים ומשקאות בטיסה. כל דבר שנחשב לנוחות מגיע עם עמלה מחברת התעופה.
אם אינכם גרים ליד עיר מרכזית, שקול לנסוע לשדה התעופה הגדול הקרוב ביותר כדי לחסוך בעלויות של טיסה נוספת.

עוד על: איך למצוא מקום לינה זול בסן פרנסיסקו?

אם אתה ממוקם מחוץ לארה"ב וקנדה, WOW Airlines מציעה טיסות מרוב הערים באירופה. לחלופין, תוכלו להזמין טיסה ארוכה יותר בחברת תעופה מסורתית, ולאחר מכן לטוס בין ערים בחברת תעופה זולה.

סעו ברכבת ברחבי קנדה ולאורך החופים. לקנדה יש מערכת רכבות נרחבת, ונסיעה ברכבת היא אחת הדרכים הכי ידידותיות לעלות לראות את המדינה. כרטיסים למחלקת תיירים מתחילים החל מ-$25 קנדי למרחקים קצרים יותר, ויש חבילות גם למרחקים ארוכים יותר.

אתה יכול לבחור לנסוע במחלקת תיירים, מה שמבטיח לך מושב; מחלקת עסקים או טיולים, המספקת גישה לכיבוד ומושבים גדולים יותר; ושיעור שינה, המעניק לך מיטה לנסיעות לילה.

בחירת מקום הלינה שלך

השתמש בשירותי שיתוף בית כמו Airbnb. אלו הן דרכים פופולריות וזולות מאוד לשהות בלילה בערים גדולות רבות כמו טורונטו, מונטריאול, ונקובר ואוטווה. חפשו חדרים משותפים במקום בתים שלמים, כי שיתוף החללים נוטה להיות זול יותר.

השימוש באתר כמו Airbnb נותן לך את האבטחה של אימות רקע למארחים. קבוצות קרייגסליסט ופייסבוק לא מספקות לך את זה, אבל הן יכולות להיות פחות יקרות כי הן חותכות את המתווך.

המחירים ישתנו בהתאם למיקום ולמספר האנשים המעוניינים לשהות בבית. רוב Airbnbs הזולים יכולים לישון בנוחות 2 אנשים בו זמנית.

שקול גלישת ספה אם אתה מטייל הרפתקן. יש אנשים שיפתחו את בתיהם לתרמילאים או לתיירים לישון על הספה שלהם ללילה או שניים תמורת תשלום קטן. בדוק אתרים כמו Craigslist או couchsurfing.com, והסתכל בקבוצות פייסבוק מקומיות כדי לראות אם יש מיקומי גלישה בטוחים זמינים באזור זה.

חסרון של couchsurfing הוא שבדרך כלל אינך יכול להזמין את הספה מראש, כך שאתה מסתכן שלא יהיה לך מקום לינה אם הסדר נופל. היו מוכנים עם כספים נוספים למלון למקרה שזה יקרה.
אם אתה שוקל גלישת ספה, הקפד להבהיר את ההסדר עם המארח. נסה להגדיר שיחת וידאו או טלפון לפני שאתה מגיע כדי לדון איתם על השהות שלך ולוודא שהם מי שהם אומרים שהם.

איך לנסוע ברכבת

קמפינג באחד מחניוני הקמפינג היפים במהלך האביב והקיץ. קמפינג הוא ידידותי במיוחד לתקציב ויש מגוון מקומות להקים את האוהל שלך בכל רחבי קנדה. מיקומים מסוימים דורשים ממך להגיש אישור ותשלום קטן עבור השימוש בחניונים, אז הקפד לבדוק את אתר האינטרנט של הקרקע לפני כן.

אם מעולם לא יצאתם לקמפינג לפני כן, ודאו שיש לכם אוהל יציב, מספיק אוכל, כיריים ניידות, פנסים ושקי שינה. בצע תמיד נסיון של אתר הקמפינג שלך בבית לפני היציאה להרפתקה שלך!

אם לא קבעתם מראש את שטח הקמפינג שלכם, חפשו שלטים לאורך כבישים המסמנים אזורי קמפינג, פארקים פרובינציאליים או פארקים לאומיים. אתה יכול גם לעיין במפה כדי למצוא אזורים אלה מבעוד מועד.

קמפינג עשוי להיות פחות משתלם בחורף, במיוחד עבור חניכים פחות מנוסים. אל תנסה לחנות בשלג אלא אם כן עשית זאת בעבר, מכיוון שזה עלול להיות מסוכן לבריאותך ללא ההגנה המתאימה.

הישארו בהוסטלים אם אתם צריכים מקום לא יקר וללא סלסולים למנוחה. אכסניות יש בשפע באזורים פופולריים ברחבי קנדה, כולל ערים כמו מונטריאול, אוטווה, באנף וונקובר. לרוב האכסניות יש חדרי רחצה ואזורי מטבח משותפים, וייתכן שיהיו גם חדרי שינה משותפים. כדי למצוא אכסניה, אתה יכול לחפש "Hostels in ____," ולקבל את פרטי הקשר וההזמנה.

עוד על: איך להפוך חדר במלון לרומנטי?

מחיר האכסניה ישתנה בהתאם למיקום ולזמן השנה. מחוץ לעונה, אתה יכול לקבל מבצעים מצוינים על אכסניות, אפילו במרכזי הערים במרכז העיר. קחו בחשבון שבערים כמו ונקובר, הפופולרית בחורף, עונת החוץ היא הקיץ.
אכסניות יכולות להיות מקומות נהדרים ליצירת קשרים עם מטיילים אחרים ולקבלת טיפים מהמקומיים. אל תפחד לשאול בסביבה להצעות, במיוחד אם אתה מחפש מטיילים אחרים עם תקציב!

נהנים בקנדה בתקציב נמוך

צא לסיורי הליכה חינם בערים הגדולות. קנדה היא מדינה היסטורית במיוחד, ורוב הערים מציעות סיורים חינם במרכז העיר ובאזורים הרלוונטיים מבחינה היסטורית.

בדוק באתרי התיירות המקומיים עבור שעות ומיקומים של סיורים, ועשה אחד ביום הראשון שלך בעיר. זה יעזור לך ללמוד את הפריסה של העיר ויאפשר לך לראות כמה מנקודות הציון העיקריות!

אם אתה מתכנן לצאת לסיור, וודא שאתה נועל את נעלי ההליכה שלך ומתלבש בהתאם למזג האוויר! הם יכולים להיות ארוכים, לפעמים עד 2-3 שעות, ומזג האוויר בערים מסוימות יכול להשתנות באופן בלתי צפוי.

לכו לפסטיבלי מוזיקה, אמנות ואוכל. במיוחד במהלך הקיץ, ברוב הערים הגדולות יש מגוון פסטיבלים בחוץ עם כניסה חופשית. נצל את ההזדמנות לראות אמנים מקומיים ולטעום מאכלים מהמטבח הקנדי!

אם אתה מטייל בחורף, אל תדאג! מכיוון שבקנדה יש חורפים ארוכים, יש להם גם פסטיבלי מזג אוויר קר רבים כמו ה-Igloofest במונטריאול, WinterCity בטורונטו, Festival du Voyager בוויניפג ו-Winterlude באוטווה.

קנה אוכל מרוכלי רחוב וחנויות מכולת מקומיות. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לטעום מהתעריף המקומי תוך כדי תקציב. רוכלי רחוב בקנדה הם בדרך כלל בעלי מוניטין רב ומציעים אפשרויות זולות לנשיכה מהירה לארוחת צהריים או חטיף. חפשו ספקים ומשאיות אוכל עם תורים ארוכים, שכן אלו נוטים להיות אלו הפופולריים בקרב המקומיים!

קנדה מפורסמת במנה הפופולרית פוטין, שהיא צלחת של צ'יפס עם רוטב וגבינה. רוכלי רחוב רבים מציעים וריאציה של המנה הזו, בתוספת בשרים כמו נקניקיות, נקניקיות ואפילו המבורגרים צמחוניים!

איך לטייל מסביב לעולם

צאו החוצה ונצלו את חיות הבר העצומות של קנדה. קנדה ידועה ביערות היפים, האגמים והשבילים שלה. פארקים לאומיים ושטחי דשא פופולריים ביותר ויש בהם מסלולים רבים בחינם לטיולי הליכה ורכיבה על אופניים, כמו גם אגמים ונהרות לשיט קיאקים ושיט בקאנו.

בחורף, תוכלו לצאת לסקי, או לשכור זוג נעלי שלג או מגלשי קרוס קאנטרי לטיול בעלות נמוכה באחד מהמסלולים הציבוריים הרבים שנותרו פתוחים במזג האוויר הקר.
בערים, רכיבה על אופניים היא דרך מצוינת ובעלות נמוכה להתנייד במהירות. ניתן לשכור אופניים תמורת כמה דולרים ליום או על בסיס תעריף שעתי. רק הקפד להחזיר אותם כשתסיים!

בקר במוזיאונים, בגלריות לאמנות ובאוניברסיטאות. אמנות והיסטוריה הם היבטים תרבותיים חשובים ביותר של החיים בקנדה, ולכן יש הרבה מוזיאונים וגלריות בחינם או בעלות נמוכה לבקר. בנוסף, רוב האוניברסיטאות מציעות סיורים חינם בקמפוסים שלהן, שחלקם כוללים מוזיאונים קטנים או ציוני דרך היסטוריים.

חלק מהמוזיאונים פועלים על בסיס תרומה, אבל ראוי לתת כמה דולרים כדי לוודא שהמוזיאון מקבל פיצוי על השירותים שלהם. במקומות האלה, זה תלוי בך להחליט מהו מחיר הוגן!

השתמש בקופונים או באתרי אינטרנט לאיתור עסקאות. אתרים כמו LivingSocial ו- Groupon מציעים לפעמים הנחות על אטרקציות וחוויות מקומיות בהתבסס על המיקום שלך. הורד את האפליקציות וחפש מבצעים בערים שאליהם תגיע. רכישה מראש מבטיחה את הכרטיס שלך ויכולה להביא לתעריפים מוזלים במיוחד עבור קונצרטים, טיולים בחוץ, הצגות ועוד!

לפעמים עסקים חדשים יציעו קופונים באפליקציות האלה כדי לגרום לאנשים לנסות את המוצר שלהם. שים לב לחוויות חדשות ומהנות שאולי עדיין לא מופיעות בבלוגי טיולים פופולריים!

חשבו מה אתם רוצים לחוות בקנדה ואיך הייתם רוצים לחוות את זה.

 

קבע את תאריכי הנסיעה שלך.

שוחח עם סוכן הנסיעות שלך כדי לברר אם אתה יכול להשיג את מה שאתה רוצה בתקציב שלך או הכי קרוב שאתה יכול להגיע אליו.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *