איך לנסוע לבד בפעם הראשונה?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לנסוע לבד בפעם הראשונה?

טיול לבד יכול להיות חוויה מתגמלת ומהנה להפליא. אז איך לנסוע לבד בפעם הראשונה? זה יכול להיות מסוכן גם ללא הכנה מתאימה. עם התכנון הנכון, אתה יכול להפיק את המיטב מטיול הסולו שלך, להיות מוכן לכל דבר וליצור זיכרונות שתישא איתך לנצח.

הגדר מסלול ותקציב לטיול המושלם שלך. חשבו על כל המקומות שאתם רוצים לראות, האוכל שאתם רוצים לאכול והפעילויות שהייתם רוצים לעשות. אתה לא רוצה לפספס שום דבר או שיגמר לך הכספים בטיול שלך. גלה מה אפשרי עבור התקציב שלך והתחל לעצב סדר יום.

אם אתם יוצאים לטיול רב יעדים, צור מסלול לכל יעד.
קרא מדריכי טיולים וביקורות כדי להבין מה באמת שווה את הזמן שלך.

בדוק במדריכי אירועים מקומיים עבור כל פעילויות עונתיות שעשויות להתאים לטיול שלך.

תכננו מראש את הטיסות והתחבורה הקרקעית שלכם. להסתובב לבד במקום חדש יכול להיות מאתגר. קח את הזמן כדי לחקור את שדה התעופה הטוב ביותר לטוס אליו ביעד שלך. חקור מחירי כרטיסים תחרותיים בין חברות תעופה שונות על ידי הגדרת התראות טיסה עם מנוע חיפוש נסיעות. לאחר הנחיתה, ודא שאתה יודע כיצד לנווט משדה התעופה אל מקומות הלינה שלך.

ודא שאתה יכול לשלם עבור מונית, כרטיס רכבת או כל דבר אחר שעשוי להיות נחוץ ברגע שאתה יורד מהמטוס.

10 אטרקציות ודברים מומלצים לעשות בפטאיה

ראה איך המקומיים מסתובבים. אם ליעד שלך יש תחבורה ציבורית חזקה, כרטיס אוטובוס יכול להיות דרך מצוינת לראות את העיר. אולי פניך למקום ידידותי לאופניים, אולי יש אפשרויות השכרה.

הזמינו את הלינה שלכם מבעוד מועד. לפני שתגיע לשם, וודא שאתה יודע היכן תישן בכל לילה. הזמנת מקומות לינה מראש תעזור לכם להימנע בעלויות גבוהות ומסימני "אין פנוי". כמטייל בודד, יש לך הרבה אפשרויות בכל הנוגע ללינה. השכרת דירות ואכסניות יכולות להיות אפשרויות סבירות אם אתם מטיילים בתקציב נמוך.

המיקום חשוב להפליא. החלט אם אתה רוצה להיות ליד אטרקציות תיירותיות ואירועים או משהו עם אווירה מקומית יותר. תרצו שכונה שבה תרגישו בנוח ותוכלו להתנייד בה בקלות.

למד את עצמך על היעד שלך והמנהגים שלו. כמטייל סולו, חשוב שתהיו מודעים לכל מה שקורה סביבכם. חקור נורמות תרבותיות כדי להימנע מכל מצב מביך. אם אתה מבקר במדינה דוברת שפה זרה, למד את ביטויי המפתח ואת ההגיות הנכונות. קראו עוד על: כל מה שאתה צריך כדי לדעת על דרכים טיולים.

אז איך לנסוע לבד בפעם הראשונה?

ודא שאתה יודע כמה עולים פריטים כמו מזון ומוצרי טיפוח כדי שתוכל לתקצב נכון. הבן מה מזג האוויר בדרך כלל בזמן הביקור שלך כדי שתוכל לארוז בגדים מתאימים.

יש כמה ביטויים שהם אוניברסליים. כמה משפטים נפוצים הם:  "איפה השירותים?", "אני צריך עזרה", "שמי…", "שלום", "להתראות" ו"תודה".

ארוז את הדברים שאתה צריך וכלום שאתה לא. לארוז קל! לנסוע לבד זה קשה מספיק, אתה לא רוצה שיאטו אותך על ידי מספר חתיכות של מזוודות. נסו להכיל את הפריטים שלכם בתיק אחד שתוכלו לשאת בקלות. נסיעה קלה תעניק לך ניידות רבה יותר ותהפוך את הטיסות והתחבורה לפחות טרחה.

אם חלק מהפריטים שאתה צריך קשה לטייל איתם, ייתכן שיהיה זול וקל יותר לקנות אותם כשתנחת. אל תביא פריטים יקרים שעלולים להסתכן בגניבה.

ארוז עבור תנאי מזג האוויר המתאימים. הפריטים הנפוצים הם: ז'קט, גרביים, תחתונים, 2 זוגות נעליים, 3 זוגות ג'ינס, שני עליוניות קלות ושני עליוניות חמות יותר. אתה יכול לשקול פריטי מזג אוויר מיוחדים כמו בגד ים או מעיל גשם.
לארוז למקרי חירום. קראו עוד על: איך לארוז תרמיל לנסיעות?

הפריטים הנפוצים הם: עותקים של כל המסמכים החשובים שלך, ערכת עזרה ראשונה לנסיעות, מזומן ומפה.
לארוז להעברת הזמן. לטייל לבד יכול להיות משעמם. הפוך נסיעות ארוכות באוטובוס למעניינות יותר על ידי אריזת ספר, משחק קלפים או משחקים. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת לפגוש מטיילים אחרים.
כשאתם אורזים בגדים, היצמדו לצבעים ניטרליים כמו שחור, לבן ובז' מכיוון שהם יעבדו עבור מגוון הזדמנויות.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *