איך לנסוע ברכבת?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לנסוע ברכבת?

אז איך לנסוע ברכבת? רכבות הן דרך טובה להתנייד הן בתוך הערים והן ברחבי הארץ. לעתים קרובות תחנות רכבת מחוברות היטב לתחנות אוטובוס או אוטובוס, ואפילו נמלי תעופה המאפשרות נסיעה קלה מ-A ל-B. אם מעולם לא נסעתם ברכבת או לא עשיתם זאת במשך זמן מה, השלבים האלה מספקים כמה הדרכה ועצות כלליות.

שלבים

לתכנן! אם אתה יודע את התאריך והשעה של הנסיעה שלך שבועיים בערך מראש, עבור לתחנה מקומית או לאתר רכבת והזמין את הכרטיס שלך מוקדם. זה יכול לחסוך לך כסף או להשיג לך מקום שמור בשירות עמוס.

ארוז את כל המטען שלך כך שתוכל לקבל את כל מה שאתה צריך בקלות איתך. ודא שאתה יכול לארוז במהירות את הדברים שאולי תצטרך להכניס בשנייה האחרונה הפנויה.

הקפידו לאכול ארוחת בוקר, צהריים או ערב טובה לפני שמתחילים במסע. לא בכל הרכבות יש מתקנים לרכישת מזון ושתייה.

אם תרצו לקנות את הכרטיס ביום הנסיעה השאירו מספיק זמן פנוי כדי לאפשר עמידה בתור במשרד הכרטיסים. רוב הסיכויים שתחוו תחושת פאניקה איומה אם תראו את הרכבת שלכם עומדת לצאת ואין לכם כרטיס!

איך להתכונן לטיסה

הגיע מוקדם לרציף הרכבת שלך. לפעמים, התאים לא ממוינים כראוי וייתכן שתצטרך לחפש את קרון הרכבת שלך. קל יותר לעשות זאת מהרציף מאשר להילחם ברכבת צפופה.

שאל את הצוות או הסתכל על לוחות היציאה כדי לראות מאיזה רציף הרכבת שלך תצא. עקוב אחר השלטים כדי להגיע לרציף והאזינו למערכת הרמקולים לשינויים אפשריים בפלטפורמה. זכור שאולי תצטרך לעלות ולרדת במדרגות, לחפש מעלית אם מדרגות אינן אופציה עבורך. קראו עוד על: כיצד להשתמש בכרית נסיעה?

תעלה על הרכבת. שים את המטען שלך במדפים העיליים או באזור המטען המיועד במקום במושב לידך, מכיוון שאתה עלול לעצור מישהו אחר לשבת. רק תחשוב כמה תעצבן אם תצטרך מושב ומישהו אחר היה מנצל מושב טוב לחלוטין לתיק או לרגליים. איך לנסוע ברכבת?

תירגע. עכשיו יש לך את המושב שלך, אתה נמצאת במקום טוב לשכוח מהכל ופשוט להיות מועבר ליעד שלך. כדאי לשים לב להודעות כדי שיהיה לכם מושג כמה עצירות יש עד הירידה או אם אתם מתקרבים ליעד. אל תדאג יותר מדי לגבי מקום הימצאך, מכיוון שבדרך כלל מכריזים על כך כשהתחנה שלך מתקרבת. אם אין הודעות בקשו מהקונצרן את השעה שבה צפויה הרכבת להגיע.

רד מהרכבת. אם יש לך הרבה מזוודות, נסה לאסוף את הכל ולעמוד ליד הדלת מוכן לרדת מהרכבת. אם לא שמעתם את ההודעה שאל מישהו בקרבת מקום לאיזו תחנה אתה מתקרב כדי שלא תרד במקום הלא נכון! זכור ללחוץ על הכפתורים ליד הדלתות כדי לפתוח אותן. הם לא יפתחו לבד.

שימו לב למושבים לנוסעים עם מוגבלויות. כשרכבת מלאה אנשים נוטים לשבת במושבים האלה. אם אדם שלא יכול לעמוד בקלות, או אדם בהריון עולה, נהוג שאותם אנשים במושבים הללו מציעים לקום.

עברו לדף הבית: נופש בחו"ל.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *