איך להתכונן לטיסה?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להתכונן לטיסה?

אז איך להתכונן לטיסה? לא משנה היעד שלך, טיסה היא הפתח שלך להרפתקה. זה יכול להיות מרגש ומלחיץ, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלך. הכנה לטיסה אינה קשה מדי כל עוד אתה מתחיל לאסוף את מה שאתה צריך מבעוד מועד. תצטרך את תעודת זהות הנסיעה שלך, כרטיס ומסמכים חשובים אחרים.
לפני שתצאו לדרך, ארזו את התיקים שלכם מלאים בבגדים ובציוד אחר הנחוץ כדי ליהנות מהטיול שלכם. לאחר מכן, ביום הטיסה שלך, תהיו מוכנים להגיע לשדה התעופה עם הרבה זמן פנוי. הכנה נכונה הופכת את הטיסה לבטוחה ופשוטה כך שתוכלו לשבת וליהנות מהטיול שלכם.
אטרקציות התיירות

איך להתכונן לטיסה? כאיסוף כסף ומסמכים

הביאו תעודה מזהה עם תמונה או דרכון בתוקף. אתה לא הולך לשום מקום בלי תעודה מזהה תקפה. לנסיעות בינלאומיות, הבא את הדרכון שלך כדי לתת לסוכני ביקורת הגבולות כשאתה נכנס לכל מדינה. תעודה מזהה מדינה תקפה, כמו רישיון נהיגה, מספיקה לרוב הנסיעות הפנימיות, אבל בדוק את הכללים ביעד שלך כדי לוודא.

שימו לב שמדינות רבות דורשות מנוסעים להוציא ויזה. לארה"ב, למשל, יש ויזות תייר והגירה שאתה צריך להגיש בקשה לרכישה מקוונת. אתה לא יכול להיכנס בלי ויזה תקפה מהממשלה.

קח איתך את כרטיס הביטוח הרפואי שלך. תאונות קורות, אז עדיף שתהיה מוכן מאשר להיתקע איפשהו בזמן חירום. בדוק עם ספק הביטוח הרגיל שלך כדי לראות מה מכוסה במהלך הטיול שלך. רוב המקומות מציעים כיסוי נוסף לרכישה במקרה שאתה נוסע למדינה זרה. הטיפול יכול להיות יקר אם אין לך את הכיסוי המתאים. קראו עוד על: איך לתכנן טיול?

פוליסות ביטוח רבות מחזירות אותך אם תצטרך לבטל את הטיסה שלך. אי אפשר לחזות מה יקרה, אבל כיסוי טוב הופך ביטול טיול להרבה יותר קל להתמודד איתו.
אין צורך בביטוח נסיעות לנסיעות פנים קצרות. זה עדיף לנסיעות ארוכות ויקרים יותר ולנסיעות מחוץ לארץ.

קחו בחשבון שאתם נדרשים לקבל חיסונים גם לטיולים מסוימים. ראה זאת כחלק מתהליך הביטוח. קבל אותם מרופא 4 עד 6 שבועות לפני הנסיעה.

בקש מהרופא שלך מסמכים לגבי התרופות והמחלות שלך. מסמכים אלה מאפשרים לאנשים לדעת אילו מצבים רפואיים יש לך וכיצד לטפל בהם. התקשר למשרד הרופא שלך ובקש מהם הודעה רשמית לגבי מה שאתה לוקח יחד עם כל המרשמים שאתה צריך. מדינות מסוימות מקפידות מאוד על מה שאתה יכול לקחת איתך, ותיעוד עוזר לך לעבור את האבטחה הרבה יותר בקלות.
לדוגמה, הביאו מידע על מצבים כרוניים כמו אלרגיות. זה גם ייתן לך הזדמנות לפנות את הטיול עם הרופא שלך ולקבל את כל החיסונים הדרושים אם אתה נוסע בינלאומי.
מדינות כמו יפן, למשל, מגבילות שפע של תרופות רפואיות. לחלקם מותר להיכנס עם תעודת רופא אבל לאחרים לא. נקה את הבלבול על ידי חיפוש אחר תקנות הנסיעה כשאתה נוסע לחו"ל.

רשימה לאיך להתכונן לטיסה?

קח רשימה של אנשי קשר לשעת חירום יחד עם הטלפון שלך. אם אתה כמו רוב המטיילים, הטלפון שלך יהיה איתך כשאתה טס. אחסן שם אנשי קשר חשובים, כגון החברים הקרובים ביותר שלך ובני משפחה. טלפונים אינם חסינים בפני תקלות, אז שקול להביא גם עותק מודפס של כל האנשים והמקומות שאולי תצטרך לפנות אליהם.

זה כולל את כל המקומות שבהם אתה שוהה, מקומות שבהם יש לך הזמנה, מספרי שירות לקוחות וכן הלאה.

אל תשכח להדביק את פרטי הקשר שלך על המטען והאלקטרוניקה שלך. לתיקים רבים יש תגים שבהם אתה יכול להשתמש, אבל ייתכן שתוכל להשיג אותם גם בשדה התעופה. אפשרות נוספת היא לקנות תגי זיהוי או מדבקות לפני הנסיעה.
כלול מידע כמו כתובות אם הם רלוונטיים. לדוגמה, פקידי מכס יכולים לשאול היכן אתה שוהה כשאתה נכנס למדינה.
אם אתה נוסע למדינה אחרת, הבא איתך את הכתובת ומספר הטלפון של השגרירות או הקונסוליה של המדינה שלך.

כל מה שאתה צריך כדי לדעת על דרכים טיולים

קח קצת מזומן כדי להסתדר כשאתה מגיע. לשאת מעט מזומן זה תמיד רעיון טוב. השתמש בו כדי לקנות אוכל, להזמין תחבורה, ובדרך אחרת להתארגן ביעד שלך. הסכום המדויק שאתה צריך תלוי לאן אתה הולך, אבל התמקד לפחות בבניית קרן חירום הגונה כמו 1000 שקל. כך, אתה לא צריך להסתמך יותר מדי על התנהלות מול בנקים או כספומטים כשאתה במקום לא מוכר.
אתה יכול להשתמש בבנק או בכרטיס האשראי שלך לכסף כשאתה מחוץ למדינה. פנה תחילה לבנק שלך כדי להודיע לו שאתה נוסע ולברר אם הכרטיס שלך טוב שם. היזהר מעמלות כספומט גבוהות כשאתה נוסע.
אם אתה עוזב את המדינה, שקול ללכת לבנק או לדלפק חליפין כדי לקבל חלק מהמטבע המקומי. אתה יכול גם לנסות להשיג המחאות נוסעים להמרת מטבע.
הכנת הכרטיס טיסה לאיך להתכונן לטיסה?
הביאו את כרטיס הטיסה שלכם כדי שתוכלו לקבל את כרטיס העלייה למטוס. בדוק שוב שהכרטיס שלך מוזמן ומוכן לצאת לפני שאתה יוצא לטיסה שלך! הביאו איתכם אישור לדלפק הצ'ק-אין של חברת התעופה בשדה התעופה. שם, אתה מקבל כרטיס עלייה למטוס עם פרטי הטיסה ומספר המושב שלך.

אתה צריך את כרטיס העלייה למטוס כדי לעלות למטוס, אז הכין את הכרטיס שלך ליציאה לפני היציאה מהבית.

השגת כרטיס טיסה היא פשוטה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזמין את הטיסה שלך באינטרנט ולצפות במכתב האישור בדוא"ל שלך. תן את שמך ומספר אישור בדלפק שירות חברת התעופה או בקיוסק כדי להדפיס את כרטיס העלייה למטוס שלך.
לחברות תעופה רבות יש אפליקציות לטלפון היוצרות כרטיסי עלייה למטוס ניידים. אתה יכול גם לעשות צ'ק-אין מקוון לטיסה שלך אם אתה מתכנן להדפיס את הכרטיס או לשלוח אותו לטלפון שלך.

אריזת תיקי צ'ק אין

חפש את תקנות התיק והפריטים של חברת התעופה. יש מגוון רחב של חברות תעופה בחוץ, ולכל אחת יש כללים שונים לגבי מה אתה יכול לקחת איתך. באופן מסורתי, חברות תעופה מאפשרות לך לקחת תיק יד למטוס ולבצע צ'ק אין תיק בשדה התעופה כדי להכניס אותו לתא המטען. כללי הגודל והמשקל של תיקים משתנים מחברת תעופה לחברת תעופה, אז קראו עליהם מראש כדי למנוע עמלות בלתי צפויות.

יותר ויותר חברות תעופה, כולל התקציביות, גובות עמלות על כל מטען שאתה מעלה למטוס. אלא אם כן אתה אורז סופר קל, צפה להתמודד עם העמלות בעת צ'ק-אין בשדה התעופה.
כאשר אתה קורא על חברת התעופה שלך, שים לב במיוחד למגבלות הגודל והמשקל של התיקים שאתה רשאי להביא. מעבר למגבלות אלו פירושו עמלות נוספות. חברות התעופה גם גובות תשלום נוסף עבור כל תיק נוסף שאתה מביא.

שקלו וגודלו כל מטען שאתם מתכננים להביא. מערכת הצ'ק אין קצת מבלבלת בימים אלה, ולכן כדאי להתכונן אליה מראש. הוסף את מידות האורך, הרוחב והגובה של המטען שלך כדי להבין את גודלו. לאחר מכן, שקלו את התיק הארוז על משקל אמבטיה כדי להבין את משקלו הכולל. לכל חברת תעופה יש כללים שונים לגבי התיקים שהם ישאו מבלי לגבות מכם עמלות נוספות.

בממוצע, גודל התיק שלך לא צריך להיות יותר מ-62 אינץ' (160 ס"מ), או 27 × 21 × 14 אינץ' (69 × 53 × 36 ס"מ).

המשקל המרבי לתיק הנשלח הממוצע הוא 50 פאונד (23 ק"ג). נסה לשמור על התיק שלך מתחת למגבלה זו כדי למנוע עמלות. אם אתה צריך להביא הרבה דברים, שקול לארוז תיק שני מכיוון שלעתים קרובות זה זול יותר מאשר להביא תיק בודד וכבד.

חבר בגדים לאאוטפיטים לכל הימים שבהם תעדרי. תכנן להביא בגדים להחלפה לכל יום בטיול שלך. זה כולל מכנסיים, חולצות, גרביים ותחתונים. איך אתה מתלבש תלוי באיזה מזג אוויר אתה מצפה ביעד שלך. התאימו את התלבושות שלכם לפני שאתם אורזים כדי שלא תישארו מתאמצים להיראות במיטבכם כשאתם בדרכים.

10 אטרקציות ודברים מומלצים לעשות בפטאיה

לדוגמה, אם אתם מתכננים לצאת לחופשה של 11 ימים, ארזו מספיק בגדים ל-11 תלבושות. שקול להכניס סט לתיק הנייד שלך כדי שיהיה לך אותו למקרה שמשהו יקרה למטען שלך.
בגדים בקלות הם המכשול הגדול ביותר לאריזה מכיוון שאתה צריך כל כך הרבה מהם. מצא דרכים להימנע מלקחת הרבה, כמו אריזה קלה ושימוש בשירותי כביסה ביעד שלך.

הביאו בגדים כבדים ובגדי ים אם אתם צריכים אותם. מלאו את שאר ארון הבגדים שלכם בבגדים המותאמים לתנאים ביעד שלכם. אם אתם מתכננים לשחות, הביאו אתכם כמה בגדי ים. אם אתה מצפה להתמודד עם מזג אוויר קר, בחר תלבושות חמות וארוז כפפות, כובעים ופריטים אחרים.

בדוק את התחזית ליעד שלך וארוז בהתאם.

חשבו גם על נשיאת זוג נעליים נוסף אם יש לכם מקום. אתה יכול לנעול את נעלי ההליכה שלך, אבל אולי תצטרך משהו נוח או עמיד במים כמו כפכפים.
לבשו מעיל או ז'קט למטוס כדי שלא תצטרכו לפנות לו מקום במטען. זה לא נחשב כנגד מגבלת היד שלך.

ארוז ציוד היגיינה שאתה צריך לטיול שלך. שמפו, דאודורנט, מברשת שיניים ומשחת שיניים הם כמה דוגמאות לציוד שכל מטייל צריך. קנה מכולות בגודל נסיעות של כל מה שאתה צריך. למרות שהנוזלים מוגבלים במטוסים בימים אלה, מותר להביא איתך מיכלים קטנים. אחסן את כולם בתוך שקית פלסטיק של 1 ליטר ארה"ב (950 מ"ל) כדי שלא יקשקשו בתוך המטען שלך.

שקול להוסיף חומרים חשובים לנייד שלך. לדוגמה, דאודורנט ומשחת שיניים שימושיים להיות זמינים בטיסה ממושכת.
כל בקבוק בגודל של מעל 3.4 אונקיות נוזליות (100 מ"ל) חייב להיות במטען הנבדק שלך. רוב המצרכים הם בסדר בתיק משובץ, אבל לכו על בקבוק קטן יותר אם ברצונכם לשאת אותו איתכם במטוס.
אם אתה הולך במסלול האולטרה-קל, בטל את כל מה שאתה מצפה לקנות כאשר אתה מגיע ליעד שלך. עד לפה המאמר על איך להתכונן לטיסה.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *