איך להשיג חדרי מלון בחינם?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להשיג חדרי מלון בחינם?

הדבר היחיד שעדיף מחופשה הוא חופשה בחינם. בין אם אתה סילון בינלאומי או טריפר מקומי, אנו נאפשר לך להיכנס לפריצות הנסיעות המובילות כדי לזכות בחדרי מלון בחינם. אנו נסקור אסטרטגיות שעובדות עבור לילות חינם במלונות יוקרה, מלונות בינלאומיים וגם שהות בתקציב נמוך.

החלף ביקורות טובות עבור שהייה בחינם.

בקשו 1-2 לילות חינם והצעו לפרסם 4-5 ביקורות מדהימות. אסטרטגיה זו עובדת טוב יותר אם יש לך קהל עוקבים במדיה חברתית גדולה. עם זאת, זה שווה ניסיון גם אם אתה לא משפיע. הסוד הוא למקד את רשתות המלונות הנכונות. לכו על מלון קטן עד בינוני, רצוי בחו"ל.

מלונות זרים יהיו פתוחים יותר לביקורות שלך מכיוון שקשה להם יותר לשווק את עצמם במדינה שלך.
צור קשר עם המלון ותגיד משהו כמו: "אני בלוגר טיולים קטן שמחפש להישאר בבאלי ולקדם מלונות מקומיים כמו שלך. האם אתה מוכן לספק לי חדר פנוי ב-29? בתמורה, הייתי מפרסם ביקורות נלהבות בכל חשבונות המדיה החברתית שלי, כמו גם באתרים כמו Yelp, Tripadvisor ופייסבוק."

שאפו לקהל של 2000 עוקבים/מנויים/צופים ייחודיים בחודש כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לשהות בחינם.

איך לארוז לנסיעות אוויריות

הצטרף לתוכנית נאמנות למלון.

תוכניות נאמנות מתגמלות אותך על שהייתך באותה רשת מלונות. היתרון של תוכניות נאמנות למלונות הוא שהם בדרך כלל חופשיים להצטרף! כאשר תזמינו שוב ושוב שהות, תצברו נקודות נאמנות, אותן תוכלו לממש ללילות חינם.

תוכל גם לקבל הטבות כמו Wi-Fi חינם, אוכל ושתייה חינם וחדרים משודרגים.
לדוגמה, במלונות הילטון, אתה מרוויח כ-10 נקודות ל5 שקלים שהוצאת על חדר. אתה יכול לקבל חדרי מלון בחינם החל מ-5,000 נקודות תגמול.
באופן דומה, יש בתי מלון אחרים שבהם אתה מרוויח 10 נקודות לכל שקל שהושקע בחדר, וחדרי מלון בחינם מתחילים ב-5,000 נקודות תגמול או 55 שקל פלוס 3,500 נקודות.

קראו עוד על: איך ליהנות בחדר במלון?

השתמש בכרטיס אשראי של מלון.

כרטיסי אשראי של מלון מאפשרים לך לצבור נקודות עבור שהייה בחינם. תקבל תגמול בנקודות כשאתה נשאר במלון, כמו גם כשאתה מבצע רכישות על דברים אחרים כמו מצרכים, בגדים ועוד.

בהתאם למלון, הם עשויים אפילו להציע לילות חינם, שדרוגים חינם או הטבות אחרות כחלק מהצעת ההיכרות בעת ההרשמה לכרטיס. בדוק להלן כמה כרטיסי תגמול פופולריים למלונות. כולם מציעים ליל "יום נישואין" חינם שבו אתה מקבל חדר מלון אחד בחינם מדי שנה. קראו עוד על: איך לתכנן טיול משפחתי לים?

מימוש הצעות מאתרי הזמנות של צד שלישי.

בחר באסטרטגיה זו לקבלת גמישות רבה יותר במעבר בין מותגי מלונות. אתרי הזמנות של צד שלישי מציעים לרוב נקודות או מבצעים מיוחדים. לדוגמה, Hotels.com מציע לילה חינם לאחר שתזמינו 10 לילות דרך האתר שלהם.

הזמן דרך אתר עם התחייבות למחיר הטוב ביותר.

חלק מאתרי הזמנות של צד שלישי יזכו לך החזר כספי אם תמצא תעריף נמוך יותר במקום אחר. לדוגמה, Choice Hotels יעניקו לכם כרטיס מתנה של 50$ או תקנו את החדר שלכם (בהתאם למקום מגוריכם) אם תזמינו חדר דרכם אך תמצאו אתר אחר המציע חדר זהה באותו מלון במחיר נמוך יותר. קח את כרטיס המתנה שלך והחל אותו על לילה נוסף, או נסה את האסטרטגיה הזו מספר פעמים כדי לתת בעצם להבטחת המחיר שלהם לשלם עבור החדר שלך!

לצבור נקודות באמצעות פורטלי קניות מקוונים.

קבל נקודות תגמול על קניות עם שותף קמעונאי של מלון. פורטלי קניות מקוונים מאפשרים למלונות לרשום את כל השותפים שלהם במקום אחד. אתה יכול לבחור קמעונאי, ללחוץ לאתר של אותו קמעונאי ולבצע רכישה.

בתהליך, המלון בדרך כלל יעניק לך 1-2 נקודות לכל שקל שתוציא.

החלף מיילים של נוסע מתמיד בנקודות מלונות.

אם אינך חבר בתוכנית נאמנות במלון, השתמש במקום זאת בנקודות הנוסע המתמיד. אתה יכול גם להשתמש באסטרטגיה זו בזמני נסיעה שיא כאשר קשה להשתמש בנקודות הטיסה שלך כדי להזמין טיסה. אמריקן, United, JetBlue ו-Southwest מאפשרים לך להשתמש במיילים של נוסע מתמיד עבור חדרי מלון.
מיילים של נוסע מתמיד מוערכים בכ-$0.01 למייל.

איך להתכונן לטיסה
איך להתכונן לטיסה

בחר חברות תעופה שישלמו עבור חדרי עצירת ביניים.

חברות תעופה מסוימות מציעות חדרי מלון בחינם לטיסות עם קישורים בינלאומיים ארוכים. שירות זה נקרא STPC (עצירה בתשלום על ידי ספק). לא כל חברות התעופה מבהירות שהן מציעות STPC, אז הקפידו לשאול על חדרים בחינם כשאתם מזמינים טיסה בינלאומית עם עצירת ביניים של 6-24 שעות.

STPC זמין בדרך כלל רק לנוסעי עסקים או מחלקה ראשונה.
חברות תעופה שמציעות STPC כוללות את אייר קנדה, צ'יינה סאות'רן, אמירייטס, אתיופיאן איירליינס, פינאייר, איבריה, איסלנדאייר, קוריאן אייר, קטאר איירווייז, סרי לנקן איירליינס, תאי איירווייס, TAP פורטוגל וטורקיש איירליינס.

עוד על: כיצד לקבל אשרת תייר לדובאי?

השתתף בתוכניות הפניה.

הזמן את חבריך להתארח ברשת המלונות המועדפת עליך ולקבל תגמול! כדי להיות זכאים לרוב תוכניות ההפניה, האנשים שאתה מזמין חייבים להיות לקוחות של פעם ראשונה. בדרך כלל תזין את שמם, כתובת האימייל ומזהה תוכנית הנאמנות שלך.

להתלונן על שהות גרועה באמת.

אם יש לך חוויה גרועה במלון, ספק משוב. שוחח עם דלפק הקבלה והיה ספציפי לגבי אופי התלונה שלך, התאריך ושמות כל הצוות המעורב. היו מנומסים ואדיבים, והימנעו מלדרוש שהות חינם. במקום זאת, ראה מה הצוות מציע לך – ייתכן שזו הנחה, שדרוג או שובר לחדרים בחינם.

אל תגיש תלונה כדי לקבל חדר חינם. אתה עלול להכניס איש צוות לצרות.

ספר לצוות המלון שאתה מבקר באירוע מיוחד.

ציין יום הולדת, יום נישואין או אירוע אחר שאתה חוגג. הודע למלון על האירוע המיוחד שלך בעת ביצוע הצ'ק-אין, או שים את האירוע בסעיף "הוראות מיוחדות" או "הערות" בעת הזמנת השהייה. לא מובטח לך לילה נוסף בחינם לגמרי, אבל סביר להניח שתקבל לפחות שדרוג.

נסה את האסטרטגיה הזו במהלך נסיעות מחוץ לעונה כדי שהמלון לא יהיה מלא.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *