איך להכין תוכניות נסיעה מוצלחות?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להכין תוכניות נסיעה מוצלחות?

בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, כל טיול מצריך מעט תכנון. דברים כמו טיסות ומלונות יש להזמין מראש כדי לוודא שתקבלו את המסלול הדרוש לכם. עם זאת, תכנון נסיעות לא חייב להיות מלחיץ. כל עוד אתם נותנים לעצמכם מספיק זמן להסתכל מסביב, הכנת תוכניות נסיעה מוצלחות חייב להשוות מחירים ולוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים לפני היציאה, תוכלו לתכנן חווית טיול נהדרת.

מתחילים

התחל לתכנן 3-6 חודשים מראש. ככל שתרצו להתרחק, כך כדאי להתחיל לתכנן מוקדם יותר. תכנון נכון של טיולים בינלאומיים יכול לקחת חודשים. כמו כן, יש להזמין טיולים בעונות השיא, כגון קיץ או בחגים, רחוק יותר מאשר טיולים בעונות השפל.

ככלל, הקדישו לעצמכם 6 חודשים לתכנון טיול בינלאומי, 3 חודשים לתכנון חופשה מקומית, ולפחות 4-6 שבועות לטיול כמו סוף שבוע ארוך.

כמה יעדים מרכזיים כגון אתרי נופש עשויים לדרוש פיקדון זמן רב מראש. ברגע שאתה מחליט על יעד, פנה אליהם כדי להבין אם הם דורשים פיקדון, וכמה זמן מראש אתה צריך לשלם אותו.
אם אתם מתכננים טיול של הרגע האחרון, שימו לב שתצטרכו להיות גמישים לאן אתם הולכים ואיך בדיוק תיראה החופשה שלכם. אפשר בהחלט לתכנן חופשה מוצלחת ברגע האחרון, אבל לרוב זה דורש יותר תמרון.

הגדר תקציב נסיעות. לפני שתעשה משהו, אתה צריך לדעת כמה כסף יעמוד לרשותך. קל לבזבז יותר מדי כשאתה מטייל אם אתה לא מתכנן מראש, אז התחל את התכנון שלך על ידי פירוט כמה אתה רוצה להוציא על תחבורה, אוכל, לינה, סיורים, חיי לילה וכל פעילויות אחרות שאתה מקווה לכלול בה. הטיול שלך.

פירוט התקציב שלך ישתנה באופן משמעותי בהתאם לטיול שלך. אם אתה נוסע לחו"ל, למשל, חלק גדול מהתקציב שלך עשוי להיות מוקדש לתחבורה. אם אתם מתכננים סיור אוכל, אולי אתם מוציאים הרבה על ארוחות אבל מעט יחסית על אטרקציות.

אם אתה רוצה או צריך ללכת ליעד ספציפי, התעריפים במיקום זה יביאו בחשבון את התקציב שלך. אולי תוכל למצוא מלון בדה מוין ב-$60 ללילה, אבל לא תקבל את אותה עסקה בניו יורק.

זכור לתכנן דברים קטנים כמו מוניות או מניות נסיעה ברחבי העיר, עלות העלאת חיות המחמד שלך, עמלות עסקאות זרות, עמלות מטען ושיעורי מס מכירה שונים באזורים שונים.
זה חכם להפריש כ-10% מקרן החופשה הכוללת שלך כקרן חירום לנסיבות בלתי צפויות. שכחת קרם ההגנה שלך בבית, נאלצת לקחת מונית כי פספסת את האוטובוס האחרון, והזמנת משקה נוסף בארוחת הערב הכל מסתכמים.

החזיקו בכרטיס אשראי לשעת חירום למקרה שתזדקקו לו, אך נסו להימנע מהסתמכות על כרטיסי אשראי כדי לרסן את הפוטנציאל להוצאות יתר.

 

איך לגרום לטיסה זולה להרגיש כמו מחלקה ראשונה

בחר יעד שמתאים למשאבים הזמינים שלך. המשאבים הזמינים כוללים לא רק את תקציב הנסיעות שלך אלא גם דברים כמו כמה ימי חופשה יש לך או כמה קרוב אתה חייב להיות למשרד של לקוח. זה מפתה ללכת מעל ומעבר כשמתכננים את טיול החלומות שלך, אבל תהיה לך ההצלחה הגדולה ביותר אם תבחר ביעד שבו יש לך זמן וכסף לכיף ברגע שתגיע לשם.

אם, למשל, אתה רוצה לצאת לטיול בינלאומי לפריז אבל יש לך רק 2 ימי חופשה, כנראה פריז היא לא היעד הנכון בשלב זה. אתה תמיד יכול לבחור להמתין עד שתחסוך לך עוד חופשה או לבחור ביעד שלא דורש התחייבות כל כך גדולה לתחבורה וגם לתיירות.

כמו כן, אם אתה פוגש לקוח עם משרדים במרכז העיר, אל תישאר בפרבר מרוחק כדי להימנע מהרעש של העיר. זה יכול לקחת הרבה זמן יקר כדי לנסוע בבוקר – וזה הזמן שאתה יכול לנצל כדי להתכונן לפגישה שלך.

בחר יעד לחופשה שתהנה ממנו. אם אתם נוסעים להנאתכם, חפשו יעד שיהיה מהנה לכל מי שמגיע אליו. חשבו על תחומי העניין שלכם ועל האינטרסים של האנשים שמטיילים אתכם, ושקול יעדים שמתאימים לכולם.

שקול את קבוצות הגיל המטיילות איתך. אם אתם מביאים ילדים, חפשו יעד שיש בו פעילויות ידידותיות לילדים. אם, למשל, ילדכם אוהב דינוזאורים, בדקו את מוזיאון הטבע של יעד כדי לראות אם יש בו תערוכה אינטראקטיבית בנושא.
אם אתה וחבריך לטיול אוהבים פעילויות חוצות, בדוק את התחזית החזויה ליעד שלך זמן רב מראש כדי לוודא שאתה יכול להשתתף בפעילויות שאתה נהנה ממנו.

רוב אתרי מזג האוויר והאלמנקים מספקים מידע על מגמות מזג אוויר עונתיות.

אז איך ליצור תוכניות נסיעה מוצלחות?

שקול גם את היכולות הפיזיות של עצמך ושל חבריך לטיול. ההורה המזדקן שלך אולי ירצה לראות את ההיסטוריה בפילדלפיה, למשל, אבל אם יש להם מוגבלות בניידות, המחסור היחסי בדברים כמו מעליות ומדרגות נעות עשוי להקשות על ביקור ביעדים פופולריים.

השג ויזה ליעדים בינלאומיים במידת הצורך. אם אתה נוסע לחו"ל, ייתכן שתידרש לקבל דרכון, ויזה, לקבל חיסונים מסוימים או לספק טביעות אצבע לפני היציאה. בדוק באתר האינטרנט של הקונסוליה או השגרירות של המדינה המיועדת שלך כדי לראות מה נדרש כדי להיכנס למדינה. אשרות עשויות להימשך שבועות או אפילו חודשים לסיום, אז בדוק מוקדם בתהליך התכנון.

עוד על: איך לארוז שרשראות לנסיעות?

למדינות שונות עשויות להיות דרישות כניסה שונות. לכן חשוב לחפש את השגרירות של מדינת היעד שלך עבור מדינת הולדתך. זה ייתן לך מידע רלוונטי עבורך.
גם אם לא נדרשים חיסונים לכניסה, אולי כדאי לקבל אותם אם אתם נוסעים לאזור בסיכון גבוה. בדוק עם המחלקה לבריאות הציבור או לבקרת מחלות במדינה שלך כדי לראות אילו חיסונים הם ממליצים ליעד המיועד שלך.

הזמינו בייביסיטר, שוטרי בית ושומרי חיות מחמד, אם רלוונטי. אם יש לך ילדים או חיות מחמד גדולות כמו כלבים וחתולים שלא באים איתך כשאתה מטייל, מצא מישהו שיצפה בהם לפני שאתה מזמין את התוכניות שלך. בין אם אתם מזמינים את הילדים שלכם לשהות עם סבא וסבתא שלהם לסוף שבוע או מורידים את הכלב שלכם עם חבר, הזמנה מוקדמת מבטיחה שלא תצטרכו לשנות את התוכניות שלכם אם לא תמצאו את העזרה הדרושה לכם.

גם אם אינכם זקוקים לטיפול במשרה מלאה בילדים או חיות מחמד, אולי כדאי להזמין בית סיטר. אדם זה יכול לבדוק את הדואר שלך, להשקות את הצמחים שלך, ובדרך כלל רק לוודא שהבית שלך מסודר בזמן שאתה לא.
עבור חיות מחמד קטנות כמו מכרסמים ודגים, ייתכן שתוכל לבקש משומר הבית שלך להאכיל אותם ולנקות את הקערה או הכלוב שלהם בזמן שאתה לא.

חיות המחמד האלה לא בהכרח צריכות להישאר עם מישהו במשרה מלאה בזמן שאתה לא.

איך להתכונן לטיסה

ביצוע הזמנות ומסלול

חפשו מבצעים על תחבורה. דברים כמו הפלגות, טיסות, רכבות ואפילו השכרת רכב יכולים להיות שונים באופן קיצוני בהתאם למקום שבו אתה מזמין אותם. בדוק ישירות באתר החברה כדי לחפש מבצעים. כדאי גם לבדוק לפחות 4-5 אתרים מצטברים כמו Kayak.com, Booking.com או Trivago כדי לקבל מושג על טווחי מחירים פוטנציאליים.

כאשר נוסעים למדינה אחרת, אתרי הזמנות מצטברים מקומיים עשויים להציע מבצעים טובים יותר מאלה שאתה מוצא במדינת הולדתך. בדוק את הרישומים המקומיים כדי לראות אם אתה יכול להשיג עסקה טובה יותר.
כדי לקבל את הרעיון הטוב ביותר לגבי משתנה התמחור, השווה מסלולים זהים. בדוק את אותם תאריכים ויעדים באתרים שונים כדי לראות היכן אתה באמת יכול למצוא את המבצעים הטובים ביותר.

אם אתה נוסע כנציג של חברה או ארגון מסוים, ייתכן שיש להם אתר נסיעות פנימי או מזמין נסיעות שאתה נדרש להשתמש בו. בדוק עם המחלקה האדמיניסטרטיבית של החברה שלך כדי לראות אם זה המקרה.

בדוק את הזמינות עבור מקומות לינה שונים. אתרים כמו Kayak.com, Booking.com ו-Trivago נהדרים לבדיקת דילים על מלונות. עם זאת, כדאי לשקול גם מקומות לינה אחרים. אתרים כמו Airbnb ו-VRBO מאפשרים לך להזמין חדרים, בתים ודירות ישירות מהדיירים הנוכחיים. אלה יכולים להיות נהדרים אם אתה מטייל לתקופות ארוכות או רוצה שירותים כמו מטבח מלא כדי לחסוך בארוחות בחוץ.

כמו כן, אם אתם מתכננים ללון באכסניה, לאתרי הזמנת אכסניות יש בדרך כלל הצעות טובות יותר מאתרי הזמנת מלונות. HostelWorld.com ו-HostelBookers.com הן שתי אפשרויות עם רישומים נרחבים.

הזמינו הסעות ולינה 2-5 חודשים מראש. אם עדיין לא הזמנת את ההסעה או את הלינה שלך בתוך 8 שבועות מתאריך העזיבה המיועד, עליך לעשות זאת כעת. ככל שתחכה יותר, כך אלה יהיו יקרים יותר. אתה גם מסתכן שהטיסה שברצונך תמכור או שהמלון יהיה בתפוסה מלאה.

הכנת תוכניות נסיעה מוצלחות

לטיולים בינלאומיים, ייתכן שיהיה עליך להזמין מקום נוסף מראש, במיוחד אם אתה טס או לוקח שייט. נסה להזמין לפחות 4 חודשים מתאריך העזיבה המיועד שלך במקרים אלה.
יש להזמין גם נסיעות שנערכו בזמני נסיעה פופולריים יותר מראש. אם אתם מתכננים לנסוע לבוסטון לרגל יום פטריק הקדוש, למשל, צפו שהמלונות יתמלאו חודשים מראש.

חלק מאמצעי התחבורה אינם דורשים מכם להזמין זמן רב מראש כמו אחרים. רכבת, למשל, עשויה לדרוש הזמנה רק בשבוע שלפני היציאה. בדוק את הספק שלך כדי לראות את מסגרת הזמן המוצעת שלו להזמנה.

ערכו תכניות ארוחות לפני שאתם הולכים. אתה לא צריך הזמנת מסעדה עבור כל ארוחה כשאתה אינך, אבל אתה צריך לחשוב על תוכניות ארוחות לפני שאתה הולך. חשבו באיזו תדירות אתם רוצים לאכול בחוץ, ואיך אתם רוצים להתמודד עם דברים כמו חטיפים. לדוגמה, אם יש לך ילדים, אולי תרצה לארוז כמה שקיות סנדוויץ' ולקבל קופסה בגודל מלא של החטיף האהוב עליהם. בדרך זו, אתה יכול לקחת אותם לדרך במקום לבזבז על חטיפים כל יום.

חשבו אילו ארוחות עשויות להיכלל ביחידות האירוח שלכם. האם המלון שלכם מציע ארוחת בוקר בחינם? אם לא, ייתכן שתצטרך להתאים את התקציב שלך כך שיכלול ארוחות בוקר.

אם אתם שוהים באתר נופש הכל כלול או בהפלגה, בדקו עם אתר הנופש אם אתם צריכים להזמין ארוחות מראש.

בכמה אתרי נופש ובחלק מהפלגות יש להזמין מקום לזמן ישיבה מסוים, גם אם הארוחה כלולה במחיר שלכם.
קחו בחשבון גם את הטיסה שלכם. אם יש לך טיסה ארוכת טווח שבה ארוחה כלולה, הודע לחברת התעופה על מגבלות תזונה שעשויות להיות לך לפחות שבוע אחד לפני היציאה. בדרך זו, אתה יכול להבטיח שאתה מקבל את הארוחה הנכונה בטיסה לתזונה שלך.

איך לטייל בעולם

קבע מסלול יומי לפני שאתה עוזב. אתה לא צריך לתכנן כל שנייה בכל יום, אלא לתזמן זמן לדברים שאתה באמת רוצה לראות ולעשות. מחקר ותכנון אלה לפני שאתה עוזב מאפשר לך לראות ולעשות יותר ממה שאתה רוצה. זה גם נותן לך את ההזדמנות לבצע הזמנות או להזמין כרטיסים וסיורים לדברים שנמכרים מראש.

המסלול היומי שלך לא חייב להיות מורכב. זה עשוי להיות פשוט כמו "ארוחת בוקר: 9-10, סיור באקרופוליס: 10:30-12:30, חקור את העיר לאחר סיום הסיור." רק וודא שאתה כולל את הדברים שבאמת חשוב לך לראות ולעשות.
אם אתה נוסע לעסקים, ייתכן שמסלול הטיול שלך חייב להיות רשמי יותר. בדוק עם החברה או הלקוח שלך כדי לראות אם אתה צריך להגיש מסלול רשמי לפגישות ולפעילויות שלך.

השאר קצת מקום בין הפעילויות למקרה שהדברים יתארכו או שיש לך עיכובים בלתי צפויים. אתה לא צריך לתכנן כל דקה בכל יום, רק וודא שיש לך זמן להשתלב בדברים שבאמת חשוב לך לראות או לעשות.

מתכונן ללכת

ארוז ביגוד מתאים ליעד ולטיול שלך. בדוק את מזג האוויר ביעד שלך 2-3 ימים לפני היציאה. זה יאפשר לך לדעת איזה סוג של בגדים אתה צריך להביא.

בנוסף, קחו בחשבון את אופי הטיול שלכם. האם מצפים ממך ללבוש חליפה לכנס, או האם תוכל להתרווח בבגד ים על החוף?

משך הטיול שלך ישפיע גם על כמה אתה אורז. סביר להניח שלא תצטרכו 12 זוגות תחתונים לחופשת סוף שבוע. פה החלק החשוב בתוכניות נסיעה מוצלחות.
נסו לארוז שכבות קלות וניתנות להשלה כגון חולצות, סוודרים או קרדיגנים קלים, ז'קטים וכו'. כך תוכלו להוסיף או להסיר פריט שיתאים למזג האוויר מבלי לארוז תלבושות שונות לחלוטין לטמפרטורות שונות.

בדוק כדי לוודא שארזת את הדברים החיוניים שלך. לא משנה לאן אתה הולך, יש כמה דברים שחיוניים לארוז. בדוק בלילה לפני היציאה כדי לוודא שיש לך את החומרים החיוניים שלך מוכנים לתיק הנסיעות שלך.

כמה פריטים חיוניים שקל לשכוח כוללים:

  • חיובי טלפון נייד.
  • גרביים.
  • תחתונים.
  • מברשת שיניים ומשחת שיניים.
  • דאודורנט או אנטי-פרספירנט.
  • קרם הגנה.
  • מישקפי שמש.
  • מטריה.

ודא שהאלקטרוניקה שלך תואמת לנסיעות בינלאומיות. אם אתה נוסע לחו"ל, הקפד להביא פריטים אלקטרוניים התואמים את מקורות הכוח של היעד שלך. אתה יכול להשתמש במתאם או בממיר לפריטים בעלי מתח כפול, אך עליך לוודא שהפריטים תואמים למתח היעד שלך.

לדוגמה, בארה"ב, מכשירי חשמל הם 110 וולט. באיחוד האירופי, הם 220 וולט. אם האלקטרוני שלך כולל תקע או הדפסה איפשהו שכתוב עליו "110-220", זה אומר שהפריט בטוח לשימוש עבור שני המתחים.
אם אתה משתמש בפריט אלקטרוני עם מתח לא תואם, זה עלול לקצר את הפריט שלך ולפגוע או להרוס אותו לצמיתות. זה גם סכנת שריפה. שימו לב לוולט שכתוב זה מאוד חשוב לתוכניות נסיעה מוצלחות.

גם אם הפריט שלך בטוח לשני המתחים, כנראה שאין לו תקע לשניהם. אתה צריך מתאם או ממיר כדי לחבר לשקעים בקיר ביעד שלך. למדינות שונות יש שקעים שונים, אז בדוק באינטרנט וקנה את המתאם שלך לפני שאתה עוזב.

איך לטייל מסביב לעולם

פנה לרופא שלך לדאגות בריאותיות ומילוי מרשם. אם אתם יוצאים לטיול ארוך או בינלאומי, מומלץ לקבוע ביקור עם הרופא לפני שאתם יוצאים. בקש מהם לקבל מילוי עבור כל מרשמים שאתה צריך לקחת איתך. תן לעצמך מספיק זמן כדי למלא את המרשם לפני שאתה יוצא לטיול שלך.

שאל אותם לגבי חיסונים שהם עשויים לייעץ ליעדך, ושוחח איתם על כל תרופות מונעות שאתה עשוי להצטרך לקחת במהלך הנסיעה. אם, למשל, אתה הולך למקום שבו מלריה נפוצה, ייתכן שיתנו לך כדור מניעה.

הכינו ערכת חירום. אני מקווה שלא תזדקק לערכת החירום שלך בעת נסיעה, אבל זה תמיד אמצעי זהירות טוב. השאר את הערכה שלך במקום נפרד מפריטים כמו הדרכון שלך. בדרך זו, אם הדרכון שלך ייגנב, עדיין יש לך את העותקים בערכה שלך.

ערכת החירום שלך צריכה לכלול:

  • 2-3 עותקים צבעוניים של תעודת הזהות שהונפקה על ידי הממשלה או דף המידע של הדרכון שלך
  • עותק של הויזה שלך, אם רלוונטי
  • עותקים של הזמנות התחבורה והלינה שלך
  • רשימה של מספרים לכל מי שחשוב בבית
  • מספיק מזומן כדי להביא אותך לשגרירות המקומית או לשירותי החירום שלך (מספיק לנסיעה במונית מקצה אחד של עיר היעד שלך לקצה השני אמור להספיק)
  • מנה נוספת של כל תרופה רגילה שאתה לוקח, כמו גם כמה תרופות ללא מרשם כמו משככי כאבים, נוגדי חומצה ואנטי-היסטמינים.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *