איך להיעלם לחלוטין?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להיעלם לחלוטין?

בין אם אתה צריך לשכב בשקט או פשוט רוצה להישאר לבד, להיעלם עשוי להישמע כמו רעיון טוב. בריחה בדרך כלל אינה הכרחית ורוב הבעיות ניתנות לפתרון בעזרת עזרה. במקום להיעלם לחלוטין, שקול לקחת הפסקה קצרה מהדברים על ידי ביצוע כמה שינויים פשוטים. תכנן מה אתה הולך לעשות, מחק את עקבותיך ואז שנה את אורח החיים שלך. גם אם אתה מתכוון לחזור, ביצוע שינויים אלה יכול לתת לעצמך התחלה חדשה.

קבלת החלטה בטוחה ואחראית

מצא דרכים לפתור את הבעיות שלך מבלי להיעלם לחלוטין. יש הרבה סיבות טובות להיעלם, אבל יש גם הרבה סיבות שניתן לפתור ללא אמצעים דרסטיים. דבר עם אנשים שאתה סומך עליהם, כמו חברים ובני משפחה. אתה יכול גם לחפש מטפל מיומן כדי לדון באפשרויות שלך. כמו כן, חפש משאבים קהילתיים, כגון המשטרה או קבוצות תמיכה בקהילה המקומית.

איך להיות בטוח במדינה זרה

לדוגמה, אם אתה מרגיש רע, אולי מטפל יוכל לעזור לך. "היעלמות" חלקית, כגון שינוי השגרה והתלבשות אחרת, יכולה גם היא לעזור.

הישארו במקום אם אתם קטינים כדי להימנע מהחמרת הבעיות. אנשים חייבים לבוא לחפש אותך אם אתה קטין. רוב הסיכויים שתתקשו להרוויח כסף ולקבל כל דבר אחר שתצטרכו כדי להסתדר. ללכת בעצמך זה קשה, בודד, ואפילו מסוכן לפעמים. ברגע שתגיע לגיל החוקי לבגרות, שהוא בדרך כלל 18, נפתחות בפניך הזדמנויות נוספות.

עוד על: איך להיות סוכן נסיעות?

זכור כי להיות בחוץ בעצמך בדרך כלל גרוע יותר בתור קטין. כשתימצא, בכל מקרה ייקחו אותך הביתה. אלא אם כן הדברים גרועים מאוד או אפילו מסוכנים, מצאו דרכים אחרות לשפר את חייכם בבית.

גם אם אתה לא חושב שהחברים והמשפחה שלך יתגעגעו אליך הרבה, עדיף לך למצוא דרכים בטוחות יותר לשנות את המצב מאשר פשוט להיעלם. ישנם משאבים רבים בחוץ שיכולים לעזור לך להתמודד עם מצבים רעים עד שתהיה מוכן לעזוב.

בחר לעזוב בצורה אחראית אם אתה מבוגר. כשאתה מבוגר, יש לך הרבה יותר ברירה לגבי יציאה מהבית והקמת חנות במקום אחר. רוב הבעיות נובעות מפגיעה באנשים שאכפת לך מהם כשאתה עוזב בפתאומיות. אתה יכול להודיע להם שאתה הולך או "נעלמים" על ידי מעבר למקום אחר מבלי להיעלם.

יש כמה בעיות משפטיות שצריך לקחת בחשבון. לדוגמה, אם מישהו שולח אחריך קבוצת חיפוש, ייתכן שתצטרך להחזיר את עלויות החיפוש.

למבוגרים יש זכות לצאת מהבית אם הם רוצים. יוצאים מן הכלל הם כאשר אתה מנסה להימנע מחויבות משפטית כמו הופעה בבית המשפט.

אם מטרידים אותך, סוחטים אותך או עוקבים אחריך, התקשר למשטרה. ישנן דרכים חוקיות לשנות את זהותך ולהישאר בטוח במצבים אלו.

טיסה עם ילדים

נסיעה לבד כדי להפחית את הסיכון לגילוי. הסיכויים שלך להתגלות גדלים מאוד כאשר אתה נוסע עם אדם אחר. חשבו על מסיבות חיפוש מרובות ושביל נייר גדול עוד יותר. תלוי עם מי אתה נוסע, אתה עלול להסתבך בצרות אפילו יותר גדולות ממה שהיית מטייל לבד. לא משנה עם מי אתה נוסע, השתמש בהרבה שמות ובזהויות בדויות כדי להישאר אנונימיים.

היעלמות עם ילד, למשל, עלולה להביא אותך להאשמת חטיפה או סיכון ילדים. גם אם יש לך כוונות טובות, עדיף לך להישאר במקום.

השאר לפרק זמן קצר אם אתה צריך הפסקה. במקום להשאיר הכל מאחור, צא לטיול קטן. נסה משהו חדש תוך כדי תלייה בזהות שלך. לפעמים ללכת לאנשהו מבלי לבטל את הזהות שלך עוזר מאוד. אפילו שינוי קטן בנוף או בשגרה יכול לגרום לך לחשוב פעמיים על היעלמות.

היעלמות גורמת לכאב רב לבני המשפחה. במקום להשאיר אותם בחושך, ספר להם לאן אתה הולך ומתי הם יכולים לצפות שתחזור.

נסה לצאת לקמפינג, לבקר בעיר חדשה או לעשות משהו אחר. אל תשאיר הכל מאחור אלא אם כן אתה יודע שאתה הולך להיות בטוח בנסיעה. גם אם אתה צריך ללכת, אתה יכול בדרך כלל לקבל סיוע מהמשטרה או ארגוני צדקה.

עוד על: נופש בחו"ל.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה