איך להזמין טיסה?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להזמין טיסה?

אם אתה נוסע בקרוב, הזמנת טיסה היא אחד החלקים החשובים ביותר בסיום התוכניות שלך. אבל בין מחירי חברות התעופה המשתנים ללא הרף לבין האפשרויות הרבות והשונות של היכן לרכוש את הטיסה, ההזמנה עלולה להיות מעט מבלבלת. השיטות הבאות יעזרו לך להזמין בהצלחה את הטיסה הטובה ביותר לטיול הקרוב שלך.

הזמנת טיסה באינטרנט

תאר את תוכניות הנסיעה הטנטטיביות שלך. חשבו לאן אתם מתכננים או אולי תרצו לנסוע, על התאריכים אליהם תרצו להגיע, אם אתם רק רוצים להזמין טיסות או עסקת חבילה.
ערכו רשימה של התוכניות שלכם והחזיקו אותן בהישג יד ונגישות בקלות בזמן ההזמנה.

איך להתכונן לטיסה

שקול להיות גמיש בתוכניות שלך. ככל שתהיו גמישים יותר בכל דבר, החל מחברות תעופה עזיבה והגעה ושדות תעופה ועד לתאריכי נסיעה ועסקאות חבילות, כך גדל הסיכוי שתקבלו עסקה מצוינת בטיסה שלכם.
ימי רביעי הם בדרך כלל היום הזול ביותר לטיול.

לעתים קרובות אתה יכול למצוא דילים טובים בטיסות של הרגע האחרון, במיוחד אם אתה קונה בשילוב עם מלון ו/או רכב שכור (המכונה עסקת חבילה).

טיסה מנמלי תעופה חלופיים יכולה לעתים קרובות להיות זולה יותר ולהציע זמני חיבור טובים יותר ממרכזי נמלי תעופה גדולים.

לדוגמה, אם אתה רוצה לנסוע לוושינגטון הבירה, שקול לטוס לנמל התעופה הבינלאומי של בולטימור וושינגטון (BWI) במקום לנמל התעופה הלאומי (DCA) או ל-Dulles International (IAD). BWI נמצאת רק מעט מחוץ לוושינגטון ויש לה תחבורה מצוינת לעיר משדה התעופה.

השוו מחירי טיסות. כמה עולה טיסה משתנה מאוד בהתאם למשתנים רבים כולל יום ההזמנה, כמה זמן מראש אתם מזמינים ואפילו האתר שבו אתם מזמינים. על ידי השוואת מחירים מאתרים שונים, סביר להניח שתקבלו את עסקת הטיסה הטובה ביותר.

הזמן כשישה שבועות מראש אם אתה יכול. בדרך כלל זה ייתן לך את אפשרויות הטיסה והמחירים הטובים ביותר.

אתרי נסיעות אוספים מידע על מחירי הטיסות הטובים ביותר והזמנים הזמינים. אלה כוללים Kayak, Expedia, CheapTickets ו-Priceline. אתרי נסיעות מאפשרים לך להשוות מחירים באופן אוטומטי ולהתייחס למשתני נסיעות.
מומלץ להשוות גם מחירי אתרי נסיעות, שכן גם ההצעות שלהם עשויות להשתנות מאוד.

אתרי חברות תעופה הם גם מקום מצוין להזמין כרטיסים. זה לא נדיר למצוא טיסות זולות וטובות יותר באתרי חברות תעופה.

לאפשרויות נוספות, שקול נסיעה בכיוון אחד בחברות תעופה שונות עבור כל שלב בטיול שלך.

איך לטייל מסביב לעולם

שמור רשימה של תעריפי טיסות והצעות. בזמן שאתה משווה בין הצעות טיסות, שמור רשימה של כל הפרטים הרלוונטיים, כולל שדות תעופה והגעה, שעות, עמלות ומדיניות ביטולים. זה יעזור לכם להחליט ביתר קלות על הטיסה הנכונה לרכישה.

שימו לב אם המחיר כולל פריטים כגון מיסים ודמי כבודה.

קרא את מדיניות הביטול של כל טיסה ושינוי עמלות. אי ידיעתם מראש עלולה לעלות לכם הרבה כסף וזמן אם תצטרכו לבטל או לשנות את הטיסה שלכם.

קנה את הכרטיס שלך. לאחר שתחליט על הטיסה המתאימה לטיול הקרוב שלך, הגיע הזמן לקנות את הכרטיס שלך.

עקוב אחר הנחיות האתרים. כל אתר יבקש ממך למלא מידע על פריטים כגון שמך, מספר הנסיעות, מספר הנוסע המתמיד, העדפות מושב וארוחה ופרטי כרטיס אשראי על מנת לבצע הזמנה.
בדרך כלל אתה יכול לשלם דמי כבודה ולבחור מושבים במהלך הפעלות ההזמנה שלך. מומלץ לעשות זאת מראש כדי למזער את זמן הצ'ק-אין בשדה התעופה.

אם אתה נוסע לחו"ל, תצטרך דרכון כדי לאשר את ההזמנה.

החלט אם אתה רוצה לשלם עבור תוספות כגון שדרוגים במחלקת מושבים או ביטוח נסיעות.
אתרי נסיעות וחברות תעופה רבים יציעו עסקאות מיוחדות נוספות לתוספות כגון רכב להשכרה או חדר במלון.

הדפס אישור הזמנה ומסמכים רלוונטיים אחרים. הקפד לקחת את המסמכים הללו לשדה התעופה איתך ביום הטיסה שלך כדי למנוע שאלות או בעיות בהזמנה שלך.

פעל לפי "כלל 24 שעות". תוך 24 שעות מהזמנת הטיסה, בדקו את המחירים בפעם האחרונה. אם התעריף ירד, התקשר לחברת התעופה והזמין מחדש את הטיסה במחיר הנמוך יותר ללא קנס.

הזמנה עם חברת תעופה או סוכן נסיעות

תאר את תוכניות הנסיעה הטנטטיביות שלך. בדיוק כמו בהזמנה מקוונת, חשבו לאן אתם מתכננים או רוצים לטייל, על התאריכים שאליהם תרצו להגיע, אם אתם רק רוצים להזמין טיסות או אולי עסקת חבילה.
ערכו רשימה של התוכניות שלכם והחזיקו אותן זמינות בזמן שאתם מדברים עם סוכן הנסיעות או חברת התעופה.

צור קשר עם סוכן נסיעות או נציג חברת תעופה. אתה יכול להתקשר לסוכני נסיעות מסורתיים או לנציגי חברות תעופה כדי לעזור לך למצוא את הזמנת הטיסה הטובה ביותר.

איך להכין יומן טיולים

תן לסוכן את המידע על תוכניות הנסיעה הטנטטיביות שלך. תן להם גם מידע רלוונטי כולל העדפות המושבים שלך, ואם אתה גמיש בתאריכי הנסיעה ובחברות התעופה שלך.
כמו בהזמנה מקוונת, שקול להיות גמיש בתוכניות שלך לקבלת המחירים והזמנים הטובים ביותר.

סוכן טוב יזהיר אותך על כל המשתנים בהזמנת הטיסה שלך כמו שדות תעופה חלופיים וחברות תעופה קטנות יותר. הם יאפשרו לך להחליט מה ההצעה הטובה ביותר עבור עצמך.

השוו מחירים מסוכנים שונים. התקשר למספר סוכני נסיעות ובקש מהם הצעות מחיר. על ידי השוואה של מה שמציעים סוכנים שונים, תקבל את עסקת הטיסה הטובה ביותר.
אם אתה מוצא סוכן שאתה אוהב אבל אין לו את ההצעה הטובה ביותר, הודע לו על המחיר הנמוך שמצאת ובדוק אם הם יכולים להתאים או לשפר אותו.

עברו לדף הבית: נופש בחול.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *