איך לארוז תרמיל לנסיעות?

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לארוז תרמיל לנסיעות?

נסיעה יכולה להיות דרך מצוינת לקחת הפסקה ולחקור חלק חדש של העולם, אבל מטיילים רבים מאטים את עצמם ומאמצים את הגב על ידי אריזה לא נכונה של התרמיל. כדי להתחיל, בחר תיק על סמך כמות הדברים שאתה מנסה להחזיק איתך בכל עת.

הקפד לקבל תיק מסגרת עם פלטפורמה לשק שינה אם אתה קמפינג או תרמילאי. לאחר מכן, הגבל את כמות החפצים שאתה סוחב על ידי הבאת רק מה שאתה צריך וקבל גרסאות בגודל נסיעות של פריטים חיוניים. לבסוף, ארוז ביעילות על ידי אחסון החפצים הכבדים ביותר הקרובים לגבכם והשתמש בקוביות אריזה כדי להפוך בגדים מגושמים לאריזות דקות.

מילוי תיק טיולים

קנה תיק מסגרת בנוי היטב אם אתה מטייל או תרמילאי. אם אתם מתכננים לעשות טיול או תרמילאים לטווח ארוך, רכשו תיק גב מסגרת בנוי היטב כדי לתמוך במשקל. לתרמילים של מסגרת יש מסגרות מובנות מאלומיניום או פלסטיק שעוזרות להם לשמור על צורתם ולהפחית את העומס על הגב והכתפיים. הם גם עושים עבודה טובה יותר לייצב את החפצים שלך תוך כדי הליכה, מה שיקל הרבה יותר על התנועה.

אם אתה טס, תצטרך לבדוק תרמיל מסגרת. הם בדרך כלל רחבים מדי עבור תאי האחסון העליונים, ובדרך כלל אינך יכול להביא תיק גב למטוס אם הוא שוקל יותר מ-22 (10.0 ק"ג). תרמיל איכותי שוקל בדרך כלל 3-5 (1.4-2.3 ק"ג) מלכתחילה.

כל מה שאתה צריך כדי לדעת על דרכים טיולים

ארוז את ציוד הטיולים ושק השינה בתרמיל. שים את כל ציוד ההליכה שלך בתוך התרמיל שלך כדי להבטיח שיש לך מקום מספיק. מברשת שיניים, שק שינה, פנס, מצית, אוהל ותנור נייד הם המפתח. אל תטרח לארוז מזון אלא אם כן נשאר לכם המון מקום בתיק. אתה תמיד יכול לקנות אותו בדרך לפי הצורך.

שמור כמה סטים נוספים של בגדים בתיק הטיולים שלך אם אתה יכול. אם יורד גשם או שאתה עובר בשטח קשה, תרצה להחליף את הבגדים המלוכלכים שלך בסוף היום.

שים את הפריטים הכבדים ביותר שלך קרוב לגב שלך כדי למנוע מאמץ בגב. כדי לשמור על מרכז הכובד ולמזער את כמות המשקל המושך בכתפיים, הנח את הפריט הכבד ביותר שלך על גב התרמיל, הקרוב ביותר לעמוד השדרה שלך. לאחר מכן, הוסף את הפריט הכבד הבא. סיים למלא את התיק שלך על ידי העמסת הכיסים החיצוניים בפריטים הקטנים והקלים ביותר שלך.

אז איך לארוז תרמיל לנסיעות?

אם תניח את הפריטים הכבדים יותר רחוק מהגב שלך, הם יכבידו אותך. אריזה בסדר הכבד ביותר לקלה ביותר יכולה להפחית באופן דרמטי את מידת הכבדות של התיק שלך.

כלול ערכת עזרה ראשונה קטנה כדי לשמור על עצמך בחוץ. אם אתם מתכננים קמפינג או טיול, רכשו מארז קטן או מעטפת קשיחה ומלאו אותו בתחבושות, סרט רפואי ומשחה אנטיביוטית. כלול כמה תרופות נגד כאבים ללא מרשם וזוג פינצטה. ייתכן שתרצה לכלול קצת קרם שלפוחיות אם אתה נוטה לקבל שלפוחיות כשאתה מטייל.

אתה תמיד יכול לקנות ערכת עזרה ראשונה אם אתה רוצה להקל. ערכות אלה אינן יקרות במיוחד, והן יכולות לחסוך לך זמן רב אם אתה מנסה לגמור עם האריזה.
אם אתה אלרגי למשהו, ארוז כמה אנטיהיסטמינים כדי למזער את הסימפטומים שלך בזמן שאתה בחוץ.

קבל בקבוק מים שנצמד לתיק שלך כדי לחסוך במקום. אם אתה בהחלט צריך להביא בקבוק מים, קנה אחד עם לולאה מסביב למכסה. חבר את בקבוק המים שלך על רצועת התרמיל שלך עם וו תפס. בדרך זו, אתה תמיד יכול לשמור על בקבוק המים שלך מבלי לתפוס מקום בתיק שלך.

שקול לקנות בקבוק מים ביעד שלך. הם לא כל כך יקרים, ואתה תמיד יכול להחזיר אותו איתך.
אותו דבר חל על המחבת או הסיר שלך אם אתה קמפינג או תרמילאי. קבל חלקים עם לולאות בידית כדי שתוכל לחבר אותם לחלק החיצוני של התיק עם ווי קליפ.

שקלו את התיק כדי לוודא שהוא נמוך מ-20% ממשקל גופכם. תרמילים יכולים לעתים קרובות לשאת הרבה יותר מ-30 (14 ק"ג), אבל זה לא אומר שאתה צריך לארוז אותם מלאים בכל פעם. משקל התיק שלך לעולם לא יעלה על 20% ממשקל הגוף שלך כדי לשמור על הגב והכתפיים.

אם התיק שלך כבד מדי, אתה עלול בסופו של דבר להיפצע או להתאמץ בגב. כשתסיים לארוז, שים את התיק שלך על משקל כדי לראות כמה הוא שוקל.
לדוגמה, אם אתה שוקל 100  (62 ק"ג), התיק שלך אמור לשקול פחות מ-36 (16 ק"ג) עד שתסיים לארוז.

איך לנסוע לבד בפעם הראשונה

אריזה לנסיעות אוויריות

השתמש בתרמיל סטנדרטי אם אתה מנסה להשתלב. אם אתה נוסע לעיר מרכזית או ליעד תיירותי פופולרי ואינך רוצה להתבלט כמבקר, השתמש בתרמיל רגיל. תיקי גב רגילים הם דרך מצוינת לשאת את החפצים שלך אם אתה רוצה כמות מוצקה של מקום אבל לא אורז שק שינה, כלי בישול או בגדים. בחר תיק גב סטנדרטי על סמך כמה תאים אתה צריך ואיך הוא נראה עליך כשאתה לובש אותו.

אם אתה עולה על מטוס, אתה יכול בדרך כלל להביא תיק גב רגיל לטיסה אם הוא שוקל פחות מ-22 (10.0 ק"ג). עם זאת, חפש את מגבלות המשקל של חברת התעופה שלך. בחלק מהמובילים יש הגבלה קצת יותר גדולה או קטנה יותר על משקל החפצים האישיים.

אם אתם נוסעים לחו"ל ואתם חוששים מגניבה, רכשו תיק עם רוכסן ודש ניתן לסגירה מלמעלה. הרבה יותר קשה לגנוב את התיקים האלה. אתה יכול גם לבחור בתיק עם רוכסן הניתן לנעילה אם אתה באמת רוצה לשחק בו בטוח, אם כי התיקים האלה בדרך כלל יקרים יותר.

קבל תיק גב עם גלגלים אם אתה עושה הרבה הליכה. אם אתה הולך הרבה על משטחים מרוצפים או שטוחים, קנה תיק גב עם גלגלים כדי להציל את הגב שלך. זוהי דרך מצוינת להביא איתך מגוון גדול של פריטים מבלי להסתכן בעייפות או בפציעה. זכור כי אתה עומד להתבלט כתייר אם אתה סוחב תרמיל עם גלגלים. הימנע מתיקים אלה אם אינך רוצה למשוך תשומת לב לעצמך.

בדרך כלל אתה יכול להביא תרמיל עם גלגלים למטוס, אבל הממדים של תיקים מסוימים עשויים לחרוג מהמגבלה של חברת התעופה שלך. חפש את המדיניות של חברת התעופה שלך לגבי גודל תיקי היד כדי לקבוע אם עליך לבדוק את התרמיל שלך או לא.

איך לארוז תרמיל לנסיעות עם אלקטרוניקה?

שים פריטים רגישים ואלקטרוניקה בתאים החיצוניים. אם אתה מביא אוזניות, משקפי שמש או טאבלט, הכנס אותם לאחד מהתאים הקטנים יותר של התרמיל שלך כדי למנוע מהם להימעך או להינזק מהפריטים הכבדים יותר שלך. ארוז מוצרי אלקטרוניקה יקרים באריזה או עטפו חולצה נקייה סביבו כדי למנוע ממנו להישרט או להישרט מהבד של התרמיל.

לרוב תיקי הגב הסטנדרטיים יש תא או נרתיק ייעודי עבור המחשב הנייד שלך. אם אתה מביא מחשב, שים אותו בחלק המיועד של התיק שלך. לתיקים ותאים אלה יש בדרך כלל ריפוד נוסף שנועד לשמור על בטיחות התיק.

ארוז נוזלים ומוצרי טיפוח בשקיות ייעודיות כדי למנוע שפיכות. אם אתה מביא קרם, משחת שיניים, שמפו או בושם, זרקו אותו בשקית ניילון. קבל שקית עמידה ועבה עם אטימה אטומה ואגד את הנוזלים והקרמים שלך יחד. בדרך זו, אם אחד מהכובעים או החולצות קופץ בזמן הנסיעה, זה לא יהרוס את תכולת התיק שלך.

אתה צריך לשק את הנוזלים ואת מוצרי הטיפוח שלך אם אתה טס בכל מקרה, אז חסוך לעצמך קצת זמן על ידי הכנסתם לשקית ניילון שקופה לפני שמסתירים אותם.

הביאו מטען לטלפון וסוללה ניידת. מטענים לטלפונים לא תופסים הרבה מקום והם יכולים להיות די יקרים בשדה התעופה, אז אל תשכח אותם. שקול לרכוש סוללה ניידת למקרה שיגמר לך המיץ בזמן הנסיעה. גם אם אתה בחו"ל ואינך מתכוון להשתמש בטלפון שלך, אתה אף פעם לא יודע מתי תצטרך לבצע שיחת חירום.

לזרוק ציוד ספציפי ליעד, כמו מתאמים ומדריכי טיולים. מכיוון שהתרמיל שלך יישאר איתך בכל עת, ארוז כל מה שתצטרך בין מלונות או בזמן שאתה בחוץ. אם אתה נוסע למדינה זרה ואינך מכיר את השפה, ארוז מילון תרגום. שמור על מתאם שקע אחד לפחות כדי שתוכל לטעון את הטלפון שלך תוך כדי תנועה.

הביאו עט ופנקס קטן. הם שימושיים ביותר כשמדובר בכתיבת כתובות, הנחיות או תזכורות.

השאר את חפצי הערך שלך מאחור או השאר אותם עליך בכל עת. עונד את השעון שלך והשאר אותו דולק כדי למנוע צורך לשוט בתיק שלך. השאר את התכשיטים שלך מאחור אלא אם כן אתה מתכנן לענוד אותם לפעמים. שמור את הדרכון שלך בכיס ואל תארז את כל הכסף שלך בתיק. אם תאבד את התיק שלך או שהוא ייגנב, ייצא לך הרבה כסף.

10 אטרקציות ודברים מומלצים לעשות בפטאיה

איך לארוז תרמיל לנסיעות עם חפצי ערך?

אם אתם מביאים חפצי ערך ואתם שוהים במלון, השתמשו בכספת בארון הבגדים או בארון.

קבל תיק קטן יותר וקל משקל לנסיעות עסקים וחופשות. אם אתם נוסעים רק לכמה ימים ואתם נוסעים למטרות עסקים או פנאי, אין צורך להכביד על עצמכם על ידי מילוי תרמיל ענק. כדי להישאר נוח, השתמש בתרמיל קטן יותר העשוי מחומר קל משקל. תיקים קטנים יותר גם קל יותר לתחוב מתחת למושב המטוס שלך אם אתה טס.

לעתים רחוקות תהיה לך בעיה להביא תיק גב קל למטוס כפריט האישי שלך.
אם אתה נוסע לעסקים, ודא שהתיק הקל שלך רחב מספיק כדי להתאים למחשב הנייד שלך. חלק מהתיקים הקלים הם ממש דקים, ומחשבים ניידים הם בדרך כלל ברוחב של 13-17 אינץ' (33-43 ס"מ).

עברו לדף הבית: נופש בחול.

ארזו כמה שיותר קלות והביאו רק את מה שאתם צריכים. ככל שתאחסנו פחות משקל על הגב, כך ייטב. השאר מאחור כל מה שאתה לא צריך או שאתה יכול לגשת אליו במלון, כמו מייבש שיער, שמפו ותרופות אופציונליות. השאר את הג'ינס המסורבל שלך מאחור ובחר במכנסי טרנינג דקים יותר. השאירו את מברשת השיער הגדולה בבית והביאו במקום מסרק קטן יותר.
אם אתם מתארחים במלון או באכסניה עם מכונת כביסה, הביאו רק 2-3 בגדים. כל 1-2 ימים, בצע כביסה כאשר נגמר לך הבגדים הנקיים.

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *