טיולים מאורגנים ברגע האחרון

שתפו ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

טיפים לנסיעות של טיולים מאורגנים ברגע האחרון

התוכניות השתנו ברגע האחרון? יש לך סוף שבוע פנוי פתאום? למה שלא תצאו להרפתקה של הרגע האחרון עם חברים מהטיול? רעיון זה יגרום ללחץ עבור חלק, אבל הוא לא חייב. אנחנו מאמינים שזה יכול לעשות את ההיפך. טיולים מאורגנים ברגע האחרון יכול להיות אחד הדברים הכי מתגמלים שאפשר לעשות עבור עצמך. אל תחמיצו את הטיפים הבאים לנסיעה של הרגע האחרון למטה לטיול בטוח וזול יותר!

להמשיך לקרוא לקבלת טיפים זולים לנסיעות ברגע האחרון

  • להוריד את האפליקציות הנכונות.
  • לטוס באמצע השבוע כדי לחסוך כסף.
  • ללכת עם הזרם.
  • אין לך ציפיות גבוהות.
  • לזכור את כלל 14 הימים.
  • להימנע בעונת השיא.
  • ציוני מלונות זולים.

להוריד את האפליקציות הנכונות

אחד הטיפים הראשונים לטיולים מאורגנים ברגע האחרון שכדאי לזכור הוא להכין הכל מראש. נסיעות של הרגע האחרון הולכות יד ביד עם טיסות של הרגע האחרון. לכן, להוריד את האפליקציות הנכונות כדי לעקוב אחר האפשרויות הזולות ביותר שלך.

לדוגמה, אפליקציות כמו בוקינג ו-ואתר נתב"ג מאפשרות לך לעקוב אחר טיסות לפי שעה ולבדוק את המסלול הטוב ביותר והעסקאות הזולות ביותר. יתרה מכך, אם אתם מהירים, אפשר לקבל דיל סופר זול באתר KIWI! מעניין, נכון?

טיול מאורגן לאירופה חצי פנסיון

לטוס באמצע השבוע כדי לחסוך כסף

האם יודעים שהסוד של טיפים לנסיעות ברגע האחרון הוא להזמין טיסות ביום שלישי או רביעי יעזור לך לחסוך כמה מאות שקלים? כן, זה בהחלט נכון! הסיבה לכך היא שרוב האנשים נוטים להתחיל את הטיולים שלהם בסוף השבוע. לכן, המחירים נוטים להיות זולים משמעותית באמצע השבוע, אז הקפידו לנצל זאת! אז שימו לב לטיפ החיוני הזה מבין כל הטיפים לטיולים של הרגע האחרון!

ללכת עם הזרם

אם שוקלים מסע של הרגע האחרון. עם זאת, צריך לאחד מהטיפים החיוניים לטיול של הרגע האחרון להיות תזכורת ידידותית עבורך ללכת עם הזרם ולקחת דברים כשהם באים או הולכים. לנסיעות ברגע האחרון יש את ההטבות שלה, אבל היא גם דורשת סבלנות כשהדברים לא הולכים בקלות כפי שדמיינתם. אבל היי, זה הכל חלק מההרפתקה!

זה מה שהופך את הנסיעה שלך ברגע האחרון לבלתי נשכחת כל כך.

אין לך ציפיות גבוהות

לשמור על הציפיות שלך ברורות ולא גבוהות מדי. תוכנית מפורטת (הרגע האחרון) רק תקל על הימים שלך שאמורים להיות ספונטניים וללא מתח. בטיפים לטיולים של הרגע האחרון, אנו ממליצים להיות פתוחים להרפתקאות חדשות. יתר על כן, זה בסדר לומר כן לשינוי תוכניות במקום להיצמד למחשבות המקוריות שלך. אלו יכולות להיות כמה מההרפתקאות הטובות ביותר לחוויית הטיול שלך ברגע האחרון: אלה שלא נרשמת אליהן.

לזכור את כלל 14 הימים

עכשיו, חלון הנסיעות הקסום! חלון של 14 ימים לפני תאריך היציאה הרצוי הוא הזמן הטוב ביותר להזמין מלונות, טיסות או הפלגות. למה? הסיבה לכך היא שאפשר לוודא שכבר הכל מסודר כמו את הלינה וההסעה לנסיעתך ברגע האחרון.

חובה לטייל ב: 4 ימים בפורטוגל התכנון לטיול המושלם.

לכן אנו מכניסים את זה לרשימת טיולי הנסיעות של הרגע האחרון עבורכם. עם זאת, אם הם לא מלאים, סביר להניח שאפשר להשיג כמה עסקאות רציניות 14 ימים לפני שיוצאים לטיול שלך.

להימנע בעונת השיא

הדבר הבא עבור טיפים לטיול של הרגע האחרון הוא להימנע ככל האפשר מהזמנת נסיעות ברגע האחרון בעונות השיא. זה רק יגרום לך יותר לחץ מכיוון שמלונות ו-Airbnb יוזמנו כולם. או שהחדרים היחידים שנותרו יעלו לכם אגורה יפה. לכן, אנו ממליצים לכם להיצמד לעונה מחוץ ולחסוך גדול בטיסות ובחדרי מלון.

ציון מלונות זולים

טיפ נוסף לטיולים של הרגע האחרון הוא לגבי לינה. יש הרבה פלטפורמות בבתי מלון לציון מקומות שינה של הרגע האחרון. עם זאת, אפשר להשיג עסקאות זולות אפילו יותר על ידי שימוש באפליקציות כמו בוקינג. באפליקציות אלה, אפשר לבחור את התקציב והמיקום הרצויים. ואז, אחרי שמזמינים. אפשר לגלות שלמלון טוב יש חיסכון גדול אפילו יותר מהמתחרים שלו.

עם זאת, הרבה פעמים מלונות יציעו את החדרים שלהם בהרבה יותר זול ככל שזה יהיה יותר ברגע האחרון. הסיבה לכך היא שהם מעדיפים למלא את החדרים שלהם מאשר להשאיר אותם ריקים ולא לקבל כסף. אז תהיו חכמים, קחו סיכון, וזה ישתלם!

חשבתם פעם לצאת לשדה התעופה בלי תוכניות נסיעה ולהזמין טיסה ברגע האחרון למקום אקראי ממש במקום. עשינו בדיקה בגישה הזו בדיוק לטיול האחרון.

נסענו לשדה התעופה בשיקגו ללא תוכניות נסיעה וקנינו כרטיסי טיסה לטיול של הרגע האחרון בנתב"ג. "במהלך מצאנו את עצמנו משתוקקים לטייל אפילו יותר מהרגיל",  "אבל תכנון טיולים הפך לבלתי אפשרי. אז בכל פעם שהיה חלון הזדמנויות לברוח, קפצנו עליו בטיול ספונטני לאנשהו”.

לחוות את המיטב של פריז מדריך למטייל

הם לא לבד. על פי מחקר חדש של האתר קיוי, בעידן שלאחר המגפה, ספונטניות היא השם החדש של המשחק בנסיעות, ומטיילים מזמינים יותר נסיעות ברגע האחרון מאי פעם.

המחקר של קיוי מראה כי למעלה ממחצית מהנשאלים (53%) הזמינו טיול ליעד שהם לא יודעים עליו דבר, וחושפים חופשות ספונטניות וגמישות כנורמת הנסיעה החדשה. עוד עולה מהמחקר כי 56% מהמטיילים הגיעו לשדה תעופה ללא יעד והזמינו שם ואז כדי לברוח.

"השפעת המגיפה והגבלות הנסיעות המתפתחות כל הזמן הציתו מחדש את התיאבון לנסיעות ספונטניות, כאשר שלושה רבעים מהמשיבים בישראל (71%) אמרו שאירועי השנתיים וחצי האחרונות גרמו להם לרצות להיות. יותר ספונטנים".

עברו לדף הבית: נופש בחו"ל

קחו את הביטוח המושלם ותהיו רגועים

מלאו את הטופס ונחזור עם הצעה ביטוח נסיעות לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *